Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Очікувана вартість
43 019 768,00 UAH
UA-2020-02-24-002275-a e76819d5f1d84eff8c21e3841efeabb2
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штепа Світлана Іванівна

+380990807003 szosch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів" Гуляйпільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26316829
Місцезнаходження: 70200, Україна , Запорізька обл., м Гуляйполе, в Захисників України, 11
Контактна особа: Штепа Світлана Іванівна
+380990807003
szosch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 19:58
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 20 березня 2020 13:55
Очікувана вартість: 43 019 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 098,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215098.84 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція будівлі школи комунального закладу "Гуляйпільська спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів" Гуляйпільської міської ради за адресою: вул.  Захисників України, 11/вул.Урожайна, 2 м. Гуляйполе Гуляйпільского району, Запорізької області. Коригування»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 5
Iнша подія Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Строки оплати рахунку (кількість днів з моменту отримання Замовником якісно оформлених документів згідно з переліком) – 45 (сорок п’ять) календарних днів. Аванс 45 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 березня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:07
експертний звіт 2018р.pdf
11 березня 2020 10:07
перелік змін.pdf
11 березня 2020 10:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 березня 2020 10:07
ТД фінальна.docx
11 березня 2020 10:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 20:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 березня 2020 10:07
експертний звіт 2018р.pdf
11 березня 2020 10:07
перелік змін.pdf
11 березня 2020 10:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
24 лютого 2020 19:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
11 березня 2020 10:07
ТД фінальна.docx
24 лютого 2020 19:59
ТД фінальна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 42 967 808,00
UAH з ПДВ
42 967 808,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКВІЛОН 99" 42 987 740,00
UAH з ПДВ
42 987 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 08:32
Електронний підпис
19 березня 2020 08:30
ДЦ.rar
19 березня 2020 08:30
Тендер 3.rar
19 березня 2020 08:30
Тендер 2.rar
19 березня 2020 08:30
Тендер.rar
19 березня 2020 08:30
Реєстр.pdf

Публічні документи

19 березня 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2020 09:36
Фінансова спроможність.rar
19 березня 2020 09:36
Уповноважена особа.pdf
19 березня 2020 09:36
Тех. умови.pdf
19 березня 2020 09:36
Субпідрядники.pdf
19 березня 2020 09:36
Статут 99.pdf
19 березня 2020 09:36
Ст. 17 З.У..pdf
19 березня 2020 09:36
Свідоцтво ПДВ.pdf
19 березня 2020 09:36
Працівники.pdf
19 березня 2020 09:36
Погодження з договором.pdf
19 березня 2020 09:36
Пакт 2.pdf
19 березня 2020 09:36
Пакт 1.pdf
19 березня 2020 09:36
Наказ Директор.pdf
19 березня 2020 09:36
Кошторис.rar
19 березня 2020 09:36
Календарний графік.pdf
19 березня 2020 09:36
Захист довкілля.pdf
19 березня 2020 09:36
Довідка фін..pdf
19 березня 2020 09:36
Довідка ПДВ.pdf
19 березня 2020 09:36
Гарантія.zip
19 березня 2020 09:36
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2020 09:36
Гарантійний лист 2.pdf
19 березня 2020 09:36
Выписка Аквилон 99 2020р.pdf
19 березня 2020 09:36
Аналогічний договір 3.rar
19 березня 2020 09:36
Аналогічний договір 2.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ "АКВІЛОН 99"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Відхилено 42 967 808,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 12:48
ТОВ "АКВІЛОН 99"
#30608633
Відхилено 42 987 740,00
UAH з ПДВ
26 березня 2020 16:02

Документи

25 березня 2020 12:47
Електронний підпис
25 березня 2020 12:44
Рішення
20 березня 2020 14:16
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 16:01
Електронний підпис
26 березня 2020 14:32
Рішення
25 березня 2020 12:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
26 березня 2020 16:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі