Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України |
Код ЄДРПОУ: | 01982028 |
Місцезнаходження: | 67663, Україна , Одеська обл., Одеса, Об’їзна дорога,1 |
Контактна особа: |
Коржан Наталія Олександрівна 380482308563 corzhan.n2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 березня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 13 березня 2020 11:55 |
Очікувана вартість: | 681 950,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати - згідно договору | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 18:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 18:14 |
перелік змін.docx | |
03 березня 2020 18:14 |
ТД_(мясопродукти) - зі змінами.rtf | |
03 березня 2020 18:13 |
Проект_договору - до ТД зі зімнами.doc |
03 березня 2020 18:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
03 березня 2020 18:14 |
перелік змін.docx
|
|||||||||
03 березня 2020 18:14 |
ТД_(мясопродукти) - зі змінами.rtf
|
|||||||||
03 березня 2020 18:13 |
Проект_договору - до ТД зі зімнами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 10 квітня 2020 19:13
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-03-000025 ● edca530a47e847ee93781671807e1433
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2020 16:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2020 Одеса № 169
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.06.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
Від 03.06.2020 № 169
Перелік
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-02-24-002253-a 24.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 17:33:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти, яка проводиться Державним закладом «Дитячий спеціалізований (спеціальний) клінічний санаторій «Хаджибей» Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-02-24-002253-a, дата оприлюднення 24.02.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- прошу надати пояснення щодо включення Замовником до підпункту 4.7 пункту 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції учасником гарантійного листа, згідно якого такий учасник підтверджує повну та безумовну згоду з умовами збільшення ціни за одиницю товару протягом строку дії договору про закупівлю, що викладені згідно п. 4.6. цього Розділу, та у випадку, якщо таке збільшення є результатом об’єктивного та належним чином документально підтвердженого коливання ціни товару на ринку, що протирічить вимогам частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципу максимальної економії та ефективності?
- прошу надати пояснення, який із нижчеперелічених правочинів є дійсним, а саме: договір про закупівлю товару від 12.04.2020 № 12/04, укладений між Замовником та Учасником за предметом згідно ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти на суму 973 000 грн (надано Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного договору разом з відгуком Замовника від 02.03.2020 № К1-07/167) або договір про закупівлю товару від 15.04.2020 № 12/04, укладений між Замовником та Учасником за предметом згідно ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти на суму 973 000 грн, оприлюднений в електронній системі закупівель за результатами проведеної процедури закупівлі за ID UA-2019-03-12-000600-b, проведеною Замовником у 2019 році?
- прошу надати пояснення з приводу включення до проекту договору (пункт 10.1) вимогу частини третьої статті 631 Цивільного кодексу України щодо умов договору між сторонами, що застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення, що не є можливим при застосуванні відкритих торгів як конкурентної процедури закупівлі.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-10 17:14:16
Відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-22 12:25:59
Замовник не погоджується з висновком моніторингу
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 березня 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ |
506 362,50
UAH з ПДВ
|
415 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТИТАН" |
657 500,00
UAH з ПДВ
|
415 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" |
558 198,00
UAH з ПДВ
|
558 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" |
681 950,00
UAH з ПДВ
|
681 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Рішення скасоване |
415 200,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:54
|
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Рішення скасоване |
415 250,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:54
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Рішення скасоване |
558 198,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:54
|
|
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Рішення скасоване |
681 950,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 13:54
|
|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТЕНЮК ВОЛОДИМИР СЕРГІЙОВИЧ #3345615111 |
Відхилено |
415 200,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:16
|
|
ТОВ "ТИТАН" #25415133 |
Відхилено |
415 250,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" #32521649 |
Відхилено |
558 198,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 15:56
|
|
ПП "МАСІС-ЕКСПРЕС" #39603502 |
Переможець |
681 950,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 13:06
|
МЕ19.11.2020.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2020 13:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:52
|
МЕ09.11.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2020 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 17:26
|
ковбаса03.06.pdf | укладений |
09 червня 2020 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару,зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03/06 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |