Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тканинні сумки (сейф-пакети, інкасаторські сумки, інкасаторські мішки).
Очікувана вартість
513 775,80 UAH
UA-2020-02-24-002045-c 0c59be2ce74d43319244c6613195e95b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18930000-7: Мішки та пакети


згідно Додатку №1 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95640 штуки
Сейф-пакети, інкасаторські сумки, інкасаторські мішки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 лютого 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 18936000-9 — Тканинні сумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата у розмірі 30% від Загальної вартості Договору, що складає без ПДВ 128 443,95 грн. (сто двадцять вісім тисяч чотириста сорок три гривні 95 копійок), крім того ПДВ 25 688,79 грн. (двадцять п’ять тисяч шістсот вісімдесят вісім гривень 79 копійок), разом з ПДВ 154 132,74 грн. (сто п’ятдесят чотири тисячі сто тридцять дві гривні 74 копійки) здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати укладання Сторонами цього Договору та на його (Договорі) підставі. Аванс 10 Банківські 30
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 70% від Загальної вартості Договору, що складає без ПДВ 299 702,55 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч сімсот дві гривні 55 копійок), крім того ПДВ 59 940,51 грн. (п’ятдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок гривень 51 копійка), разом з ПДВ 359 643,06 грн. (триста п’ятдесят дев’ять тисяч шістсот сорок три гривні 06 копійок), підлягає оплаті Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін Загального зведеного акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

24 лютого 2020 15:13
Звіт 438 24.02.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРСІ"
#39681308
Переможець 513 775,80
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 15:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 438 24.02.2020.pdf укладений
24 лютого 2020 15:18