Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
30 245,00 UAH
UA-2020-02-24-001775-c 124aa66228384e71999f1ac5b66d5a64
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Святченко

+380679680889 metodcentre18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МЕТОДИЧНО-КОНСАЛТИНГОВИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42731772
Вебсайт: http://nmtsmariupol.wixsite.com/center
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Казанцева, буд. 27-А
Контактна особа: Ірина Святченко
+380679680889
metodcentre18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 14:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 14:28
Очікувана вартість: 30 245,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 025,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 10,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
673 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева, 27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:12
Доброго дня.Чи розглядаєте Ви інші торгові марки? Та як оцінюватимете пропозицію ФОП на єдиному податку?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Уточнение количества листов.
Дата подання: 27 лютого 2020 13:10
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:21
Папір для фліпчарту білий 64*90, 100 л. 1 шт. по 100 грн. - таких блокнотов не бывает. Есть 10, 20, 30 листов.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! Допускається будь-яка кількість, головне на 100грн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА 18 519,60
UAH з ПДВ
18 519,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 09:11
Сертификация.rar
03 березня 2020 09:11
Уставные Исаковой Н.Г..rar
03 березня 2020 09:11
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА
#2638409206
Переможець 18 519,60
UAH з ПДВ
24 березня 2020 13:24

Документи

23 березня 2020 10:16
канц 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 13:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА
#2638409206
18 519,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2020 10:16
канц 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2020 13:44
Дод. угода №1.pdf зміни до договору
15 червня 2020 13:42
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 14:41
канц .pdf укладений
26 березня 2020 14:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випрвлення помилки в додатку №1 до договору купівлі-продажу №25 від 26.03.2020 спеціфікація на поставку товару на 2020 рік у п. 5. Сума 1645,00 грн. змінено на 1645,90 грн.
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML