Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015: 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Очікувана вартість
30 245,00 UAH
UA-2020-02-24-001775-c ● 124aa66228384e71999f1ac5b66d5a64
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "МЕТОДИЧНО-КОНСАЛТИНГОВИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42731772 |
Вебсайт: | http://nmtsmariupol.wixsite.com/center |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Казанцева, буд. 27-А |
Контактна особа: |
Ірина Святченко +380679680889 metodcentre18@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 14:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 30 245,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 10,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
673 одиниця
Офісне устаткування та приладдя різне (канцтовари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул.Казанцева, 27-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:41 |
Додаток 4 Договор Проект 2020.doc |
24 лютого 2020 14:41 |
Оголошення канцттовари .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 15:47
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:12
Доброго дня.Чи розглядаєте Ви інші торгові марки? Та як оцінюватимете пропозицію ФОП на єдиному податку?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.
Уточнение количества листов.
Дата подання: 27 лютого 2020 13:10
Дата відповіді: 27 лютого 2020 13:21
Папір для фліпчарту
білий 64*90, 100 л. 1 шт. по 100 грн. - таких блокнотов не бывает. Есть 10, 20, 30 листов.
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу увагу! Допускається будь-яка кількість, головне на 100грн
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ІСАКОВА НАТАЛІЯ ГЕОРГІЇВНА #2638409206 |
Переможець |
18 519,60
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 13:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2020 13:44
|
Дод. угода №1.pdf | зміни до договору |
15 червня 2020 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 14:41
|
канц .pdf | укладений |
26 березня 2020 14:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Випрвлення помилки в додатку №1 до договору купівлі-продажу №25 від 26.03.2020 спеціфікація на поставку товару на 2020 рік у п. 5. Сума 1645,00 грн. змінено на 1645,90 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |