Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтер лазерний у комплектації згідно технічного завдання)
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001678-c c2dde1ae6a784772b8dfd7fa220ae6ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 12 березня 2020 13:53
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
(Принтер лазерний у комплектації згідно технічного завдання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 14:28
ТД.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 6.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 7.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 2.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 4.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 3.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 5.doc
24 лютого 2020 14:28
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:32
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:25
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - В технічних характеристиках тендерної документації прописано, що крім запрошених торгових марок, моделей принтерів лазерних у комплектації згідно технічного завдання Учасник може пропонувати еквівалентні принтери лазерні у комплектації згідно технічного завдання з наданням порівняльної таблиці з детальними технічними характеристиками еквівалента запропонованого товару, що неможливо зробити без вказівки конкретної марки, моделі еквівалентних принтерів лазерних у комплектації згідно технічного завдання.
- До участі в закупівлі допускаються юридичні особи та фізичні особи-підприємці, не платники ПДВ. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. При розгляданні пропозиції фізичної особи-підприємця, не платника ПДВ, його ціна буде остаточною.
Документація
Дата подання: 25 лютого 2020 14:06
Дата відповіді: 26 лютого 2020 15:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Послуги з монтажу, встановленню, підключенню, навчанню, введенню в експлуатацію принтерів нам не потрібні, нас задовольняє тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 76 860,00
UAH з ПДВ
76 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 82 800,00
UAH з ПДВ
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 12:51
Електронний підпис
11 березня 2020 12:50
Пропозиція.pdf
11 березня 2020 12:50
Установчі документи.pdf
11 березня 2020 12:50
Документи з довідками .pdf

Публічні документи

25 березня 2020 17:45
Електронний підпис
25 березня 2020 10:54
Dovidka_20076363150340614531.pdf.p7s
25 березня 2020 10:54
Dovidka_20076363150340614531.pdf
25 березня 2020 10:54
265450022134208.XML.pdf
25 березня 2020 10:54
ДПС.pdf
11 березня 2020 16:32
Електронний підпис
11 березня 2020 16:31
Canon ISO 14001.pdf
11 березня 2020 16:31
ВВМ (наказ на директора).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2499113588
Відхилено 76 860,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:42
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 82 800,00
UAH з ПДВ
23 березня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
82 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2020 16:04
Доп.угода_ТОВ Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д (Принтер лазерний у комплектації згід (1).pdf зміни до договору
13 травня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 16:08
Доп.угода_ТОВ Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д (Принтер лазерний у комплектації згід (1).jpg зміни до договору
04 травня 2020 16:07
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 10:18
Договір_ТОВ Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д (Принтер лазерний у комплектації згідно.pdf укладений
06 квітня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.4 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі", у зв’язку з поверненням товару з метою проведення діагностики функціонування драйверів мережевого друку принтерів в рамках медико-інфомаційної системи “РІМС МЕДСТАР” та "Лабораторної Інформаційної Управлінської Системи LIMS TerraLab PRO" (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 14-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.3 ч.4 ст.36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, "покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі" (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 14-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 82 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 800,00 UAH)