Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги щодо оптимізації управління комунальними підприємствами КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» та КП «Вінницяоблводоканал».
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001631-a 1d41946439c049d4a96657e231cc8eb1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Ніна Миколаївна

380432595367 melnyk4@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: виконавчий комітет Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03084813
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна,59
Контактна особа: Мельник Ніна Миколаївна
380432595367
melnyk4@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 «якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації».
11 січня 2020 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2020-01-11-000394-с. Проте станом на 29.01.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому, 03 лютого 2020 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2020-02-03-000597-b
Проте знову ж таки станом на 19 лютого 2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок, торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління - за кодом CPV за ДК 021:2015 – 79410000-1 (Консультаційні послуги щодо оптимізації управління комунальними підприємствами КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» та КП «Вінницяоблводоканал») через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі , відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 – VIII від 25.12.2015 року.
Протягом одного дня з дня прийняття цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір із зазначенням обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Консультаційні послуги щодо оптимізації управління комунальними підприємствами КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» та КП «Вінницяоблводоканал».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Соборна, 59, Вінниця, Вінницька область, 21050, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг здійснюється поетапно на підставі підписаних Актів приймання-передачі наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання відповідного Акту приймання-передачі за умови отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

24 лютого 2020 15:54
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Делойт і Туш»
#20043783
Переможець 2 400 000,00
UAH з ПДВ
24 лютого 2020 16:01

Документи

24 лютого 2020 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 лютого 2020 16:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю «Делойт і Туш»
#20043783
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 лютого 2020 16:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:47
Договір (Делойт і Туш).pdf укладений
13 березня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 400 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 400 000,00 UAH)