Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001540-c afd5e152de22425381896bbd00d70ba0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корява Марина Леонідівна

+380445426803 ckrdi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 42683656
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Курнатовського, 7 А
Контактна особа: Корява Марина Леонідівна
+380445426803
ckrdi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 14:08
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 14:13
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 14:13
Початок аукціону: 27 лютого 2020 11:37
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул Курнатовського 7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 14:08
Оголошення бумага.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Центру, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Центра;
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" 8 125,00
UAH з ПДВ
7 687,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 8 122,50
UAH з ПДВ
7 867,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 542,50
UAH з ПДВ
8 542,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 10:21
Лист 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Цін пропоз 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Свід2-1.pdf
26 лютого 2020 10:21
Свід.1-1.pdf
26 лютого 2020 10:21
Пасп3 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Пасп2 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Пасп1 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Лист 001.jpg
26 лютого 2020 10:21
Витяг -1.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 10:04
Електронний підпис
26 лютого 2020 10:04
Документи.rar

Публічні документи

26 лютого 2020 13:59
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:58
Згода з договором.pdf
26 лютого 2020 13:58
ЕКО1295_Проект Договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
Переможець 7 687,50
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна"
#2403203169
7 687,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 18:12
дог 5.pdf укладений
03 березня 2020 17:46