Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-24-001540-c ● afd5e152de22425381896bbd00d70ba0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр комплексної реабілітації для осіб з інвалідністю |
Код ЄДРПОУ: | 42683656 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Курнатовського, 7 А |
Контактна особа: |
Корява Марина Леонідівна +380445426803 ckrdi@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 14:13 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 14:13 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 9 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 уп
Папір офісний формату А4 (для лазерних принтерів та копіювальних пристроїв)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул Курнатовського 7-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 14:08 |
Оголошення бумага.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги будуть розглядатися тендерним комітетом Центру, в разі, якщо технічні характеристики запропонованого Вами аналогу не нижчі, ніж ті, що прописані у тендерній документації Центра;
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
2) пропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" |
8 125,00
UAH з ПДВ
|
7 687,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
8 122,50
UAH з ПДВ
|
7 867,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
8 542,50
UAH з ПДВ
|
8 542,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гуменюк Світлана Борисівна" #2403203169 |
Переможець |
7 687,50
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 12:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2020 18:12
|
дог 5.pdf | укладений |
03 березня 2020 17:46
|