Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

яйця курячі, мед
Очікувана вартість
192 997,05 UAH
UA-2020-02-24-001511-c 96b69c89060f4d0abe41d213ed0e81a3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевченко Ірина Олександрівна

+380645432472 osvita.krem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кремінської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142023
Місцезнаходження: 92900, Україна , Луганська обл., місто Кремінна, вулиця Банкова, будинок 2
Контактна особа: Шевченко Ірина Олександрівна
+380645432472
osvita.krem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65638 шт
Ціна за одиницю: 2.7UAH без ПДВ
Яйце
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
158 кг
Ціна за одиницю: 99UAH без ПДВ
Мед
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92900, Україна, Луганська область, Кремінський район, Заклади освіти
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 7 робочих днів. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

24 лютого 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Міхєєва Г.І.
#2345010109
Переможець 192 864,60
UAH
24 лютого 2020 14:13

Документи

24 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
24 лютого 2020 14:11
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:03
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 13:35
Додаткова угода 2 .pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:29
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 10:52
Додаткова угода 1 від 16.11.2020.pdf зміни до договору
16 листопада 2020 10:51
Електронний підпис укладений
24 лютого 2020 14:18
Договір №18 укладений
24 лютого 2020 14:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Яйце 65638 шт 2,70
UAH
Мед 158 кг 99,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і постачальник домовились зменшити суму договору на 60000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і постачальник домовилися зменшити суму договору на 17000,00 грн
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і постачальник домовилися зменшити суму договору на 35755,60 грн
Номер договору про закупівлю: 18
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Яйце 65638 шт 2,70
UAH
Мед 158 кг 99,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 109,00
UAH