Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лампи люмінесцентні, стартери (до люм.ламп), лампи розжарення, світлодіодні лампи (LED), лампи енергозберігаючі.
Очікувана вартість
83 150,00 UAH
UA-2020-02-24-001045-c 464ef5f22554402a89234b208f947093
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тригубенко Олена

+380444503875 spbi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський ПНІ
Код ЄДРПОУ: 03188777
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Крамського, 16, м. Київ
Контактна особа: Тригубенко Олена
+380444503875
spbi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:14
Очікувана вартість: 83 150,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 831,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання


Лампи люмінесцентні, стартери (до люм.ламп), лампи розжарення, світлодіодні лампи (LED), лампи енергозберігаючі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2535 шт
Лампи люмінесцентні, стартери (до люм.ламп), лампи розжарення, світлодіодні лампи (LED), лампи енергозберігаючі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, Київська область, Київ, І.Крамського,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 березня 2020  —  24 березня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент
Дата подання: 24 лютого 2020 14:51
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:25
Доброго дня. Чи розглядаєте ви аналоги інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:23
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник! В даній закупівлі аналоги і еквіваленти товару не передбачаються згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» ми можемо (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Товар повинен бути сертифікований, відповідати всім санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам і правилам, встановленим діючим законодавством України. Стосовно зобов’язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, то це описано в додатку1 технічного завдання, а саме Найменування товару та Детальний опис які подають учасники. Ключовими критеріями відбору переможця є якість та безпечність виробів, документальне підтвердження якості товару – обов’язково. Згідно з п. 6.6 «Порядку здійснення допорогових закупівель» допускаються до участі будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в тому числі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни ще додатково сума ПДВ додаватись не буде. І ми радимо Вам ознайомитись з Наказом ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 67 995,00
UAH з ПДВ
67 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМ" 75 424,80
UAH з ПДВ
75 424,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 12:57
Електронний підпис
02 березня 2020 12:55
Аналогічний Договір 188.pdf
02 березня 2020 12:55
Аналогічний Договір 41.pdf
02 березня 2020 12:55
Сертифікат ТМ Philips.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 12:38
Статут (2).pdf
02 березня 2020 12:38
Технічне завдання.pdf
02 березня 2020 12:38
тендерна пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:38
Лист відгук Титан.pdf
02 березня 2020 12:38
Лист відгук СПНІ_76.pdf
02 березня 2020 12:38
гарантійний лист.pdf
02 березня 2020 12:38
протокол заг. зборів. (2).pdf
02 березня 2020 12:38
Витяг.pdf
02 березня 2020 12:38
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна

ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна
#2936014724
Відхилено 67 995,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:32
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМ"
#36940285
Переможець 75 424,80
UAH з ПДВ
05 березня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ АКСІОМ"
#36940285
75 424,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 15:11
37-20 ТОВ Компанія Аксіом (лампи люмінесцентні).pdf укладений
12 березня 2020 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 75 424,80
UAH (в тому числі ПДВ 12 570,80 UAH)