Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2020-02-24-000787-c a435eb8cd14a427a817e7e2bd7052cba
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глазиріна

+380668728010 zakupki.perspektiva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів "Перспектива" Жовтоводської міської ради
Код ЄДРПОУ: 19438845
Місцезнаходження: 52200, Україна , Дніпропетровська обл., м. Жовті Води, вул. Ярослава Мудрого, буд. 11-А
Контактна особа: Олена Глазиріна
+380668728010
zakupki.perspektiva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:00
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:53
Очікувана вартість: 9 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52200, Україна, Дніпропетровська область, місто Жовті Води, вулиця Ярослава Мудрого будинок 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 11:34
Форма цінової пропозиції.docx
24 лютого 2020 11:34
Оголошення.pdf
24 лютого 2020 11:34
Технічні та якісні характеристики.docx
24 лютого 2020 11:33
Договір (проект).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:18
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:09
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Посилання на конкретну торговельну марку або фірму, патент, конструкцію, або тип предмета закупівлі, джерело його походження, мається на увазі «або еквівалент». Отже, якщо учасником буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі, викладеним у тендерній документації, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду. На торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, при умові однакових або кращих технічних характеристик та вказаної конкретної торгової марки та моделі (модифікації) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 7 900,00
UAH з ПДВ
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 8 596,80
UAH з ПДВ
8 343,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 8 604,00
UAH з ПДВ
8 349,96
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 8 754,00
UAH з ПДВ
8 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТИСЯЧНИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 8 699,00
UAH з ПДВ
8 699,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 8 978,00
UAH з ПДВ
8 978,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна 9 200,00
UAH з ПДВ
9 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 9 458,00
UAH з ПДВ
9 458,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 23:19
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 23:19
Установчі документи.pdf
25 лютого 2020 23:19
СЕС Принтери.pdf
25 лютого 2020 23:19
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:13
Електронний підпис
26 лютого 2020 15:10
Згода з договором.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 13:11
3100.pdf
25 лютого 2020 13:11
vipiska.pdf
25 лютого 2020 13:11
svidoctvo.pdf
25 лютого 2020 13:11
svidoctvo edinogo.pdf
25 лютого 2020 13:11
Інформая СПД.pdf
25 лютого 2020 13:11
Паспорт.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:58
СЕС Epson 13-04-22.pdf
26 лютого 2020 15:58
Паспорт код1.pdf
26 лютого 2020 15:58
Док Андросович1.pdf
26 лютого 2020 15:58
Техн характ Epson L3110.pdf
26 лютого 2020 15:58
Пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 04:38
пропозиція.pdf
26 лютого 2020 04:38
Паспорт код Рубець.pdf
26 лютого 2020 04:38
ВИТЯГ_16_01.pdf
26 лютого 2020 04:38
Оголошення.pdf
26 лютого 2020 04:38
Витяг_EП.pdf
26 лютого 2020 04:38
гарантійний лист.pdf
26 лютого 2020 04:38
лист-несертифікація.pdf
26 лютого 2020 04:38
щодо сан.еп.експертизи.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 15:45
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ТИСЯЧНИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Андросович Сергій Адамович

Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3142304474
Переможець 7 900,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 11:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ #3142304474

№ рішення у справі

70/70-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

28 лютого 2020 11:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:10
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3142304474
7 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 11:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 11:10
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:56
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 11:05
Договір.pdf укладений
18 березня 2020 11:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 900,00
UAH