Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги охорони майна, спостереження за станом охоронної сигналізації на об’єктах та охорони вузлів комерційного обліку
Property protection services, monitoring of the state of burglar alarm on objects and protection of commercial accounting units
Property protection services, monitoring of the state of burglar alarm on objects and protection of commercial accounting units
Очікувана вартість
5 659 208,01 UAH
UA-2020-02-24-000756-b ● 2e563bc5bddf4b6cb6d1d7f7283f28a5
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kononenko Larysa Alexeyevna +380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 5 659 208,01 UAH з ПДВ |
Publication date: | 24 лютого 2020 16:50 |
Enquiries until: | 20 березня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 659 208 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Scope of the procurement
Тендерна документація
20 березня 2020 07:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 07:43 |
Перелік змін 19.03.2020.docx | |
20 березня 2020 07:43 |
ТД 7971 Охоронні послуги ЗМІНИ.DOCX | |
20 березня 2020 07:43 |
оголошення_7971.doc | |
20 березня 2020 07:43 |
annauncement 7971 _19.03.20.doc | |
05 березня 2020 17:47 |
Перелік змін 05.03.2020.docx |
20 березня 2020 07:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 березня 2020 07:43 |
Перелік змін 19.03.2020.docx
|
||||||
20 березня 2020 07:43 |
ТД 7971 Охоронні послуги ЗМІНИ.DOCX
|
||||||
20 березня 2020 07:43 |
оголошення_7971.doc
|
||||||
20 березня 2020 07:43 |
annauncement 7971 _19.03.20.doc
|
||||||
05 березня 2020 17:47 |
Перелік змін 05.03.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 05 березня 2020 10:36
Дата відповіді: 10 березня 2020 11:59
Шановний замовнику!
Прохання уточнити щоо п.2 Додатку 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", а саме щодо вашого речення: Допускається наявність працівників в Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах на підставі цивільно-правових договорів та за умови надання Учасником відповідної документально підтвердженої інформації (копії цивільно-правових договорів).
Тобто на кожну зазначеного працівника в довідці потрібно надати підтверджуючий документ що він працює на підприємтві??
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В разі залучення до виконання передбачених в технічному завданні обсягів робіт працівників,
що перебувають з Учасником у трудових відносинах, на підставі цивільно-правових договорів останнім подаються копії цивільно-правових договорів.
що перебувають з Учасником у трудових відносинах, на підставі цивільно-правових договорів останнім подаються копії цивільно-правових договорів.
Щодо документів
Дата подання: 05 березня 2020 10:42
Дата відповіді: 10 березня 2020 12:03
Шановний Замовнику!
Чи потрібно надавати документи в складі пропозицій щодо п.7.2.1 "Вимоги до персоналу" Додатку 4, а саме:
– обов’язкова наявність чинних документів, які підтверджують проходження особами обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
– обов’язкова наявність документів, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
– обов’язкова наявність документів, які підтверджують відсутність в осіб обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
– обов’язкова наявність документів, які підтверджує набуття кваліфікації, не менше III розряду.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Лот 1,2: Замовник вважає, що кваліфікаційні вимоги до учасників повинні передбачати наявність високого рівня підготовки учасника та відповідної організації служби. Згідно до п. 7.2.1 "Вимоги до персоналу" технічного завдання тендерної документації, враховуючи особливості надання охоронних послуг та на підставі ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» Учасник в складі комерційної пропозиції надає: копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
копія документу, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видана не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій.
Лот 3: Повідомляємо, що надання вищезазначених документів обов’язкове.
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду;
- документи, які підтверджують, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, які видані не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій;
копія документу, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, яка видана не раніше одного року до кінцевої дати подання пропозицій.
Лот 3: Повідомляємо, що надання вищезазначених документів обов’язкове.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000756-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 26 лютого 2020 09:53
Вимоги щодо кваліфікації
Доброго дня! Згідно Додатків 4 Учасник повинен надати: Сертифікат ІSO 45001:2018 Система менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці та Сертифікат на систему екологічного менеджменту (ДСТУ ISO 14001:2015). Шановний Замовник, а яке відношення мають ці Сертифікати до охоронних послуг? Перший сертифікат: (ІSO 45001:2018) потрібен компаніям, які задіяні у галузях з високим ризиком для здоровья, наприклад: металургія, хімічна промисловість, гірництво, будівництво
лісозаготівля тощо. Охоронна діяльність аж ніяким чином не відносится до цих галузей. Тобто Ви вимагаєте те, що не потрібно, згідно з чинним законодавством. Другий сертифікат (ISO 14001:2015) Цей стандарт застосовується до будь-якої організації, що працює в будь-якій галузі промисловості, а охоронна діяльність не містить в собі ознак "промисловості", тобто згідно чинного законодавства по захисту навколишньої середи (наприклад 25.06.1991 № 1264-XII) технічна охорона об'єктів аж ніяк не та діяльність, яка може призвести до урону природі. До того ж ЗУ "Про охоронну діяльність" не містить обов'язкової вимоги щодо наявності цих сертифікатів щоб надавати послуги з охорони. На підставі вищезгаданного, Ми вимагаємо видалити ці вимоги, як дискрімінаційні та не обмежувати коло Учасників у данній процедурі.
Розгорнути
Згорнути
лісозаготівля тощо. Охоронна діяльність аж ніяким чином не відносится до цих галузей. Тобто Ви вимагаєте те, що не потрібно, згідно з чинним законодавством. Другий сертифікат (ISO 14001:2015) Цей стандарт застосовується до будь-якої організації, що працює в будь-якій галузі промисловості, а охоронна діяльність не містить в собі ознак "промисловості", тобто згідно чинного законодавства по захисту навколишньої середи (наприклад 25.06.1991 № 1264-XII) технічна охорона об'єктів аж ніяк не та діяльність, яка може призвести до урону природі. До того ж ЗУ "Про охоронну діяльність" не містить обов'язкової вимоги щодо наявності цих сертифікатів щоб надавати послуги з охорони. На підставі вищезгаданного, Ми вимагаємо видалити ці вимоги, як дискрімінаційні та не обмежувати коло Учасників у данній процедурі.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 08:28
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000756-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 26 лютого 2020 10:06
Додаток 4
Згідно Додатку № 4 Учасник повинен надати: копії особових медичних книжок нової форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затверджена наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 року №150 для електромонтерів. Не зрозуміла Ваша вимога про обмеження Учасників надання документів. По-перше, згідно Інструкції щодо порядку ведення форми первинного обліку N 1-ОМК "Особова медична книжка" Медична книжка" є документом, що засвідчує стан здоров'я працівника, діяльність якого пов'язана з обслуговуванням населення." Тобто технічний персонал Учасника аж ніяк не обслуговує населення, він обслуговує обладнання. По -друге: згідно постанови від 23 травня 2001 р. № 559 Ваше підприємство не підпадає під жодний пункт переліку підприємств і персоналу, які зобов'язані отримувати медичні книжки, тобто ця вимога не має відношення до Вашого підприємства і ні є обов'язковою. На підставі вищезгаданного Ми вимагаємо видалити цю вимогу та не змушувати Учасників оформлювати документи, які аж ніяк не мають відношення до даної закупівлі. або змінити ії у відповідності з чинним законодавством.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 березня 2020 08:29
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-02-24-000756-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:38143880
Дата подання: 05 березня 2020 14:17
Вимоги
Доброго дня! На вимоги UA-2020-02-24-000756-b.c2 та UA-2020-02-24-000756-b.c1 Вами була надана інформація, про внесення змін до тендерної документації, але на сьогодняшний день зміни не завантажені. Будь ласка завантажте змінену тендерну документацію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 березня 2020 08:32
Доброго ранку! Тендерна документація, що затверджена на засіданні Тендерного комітету (протокол №405 від 05.03.20202) оприлюднена 05 березня 2020 17:47.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 173 154,57 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 11 731,00 UAH з ПДВ |
Title: ЛОТ 1 – Послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони
Description: LOT 1 – Calculations shall be made by: payment by the Customer of the price of actually provided and quality rendered services, within 45 calendar days from the moment of execution by the Contractor and signing of the respective Acceptance Acts - delivery of rendered services by both Parties.
Current status: Complete
Estimated total value: 1 173 154,57 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 11 731,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 05 травня 2020 15:52
Auction planned date: 05 травня 2020 15:52
Закінчення: 05 травня 2020 16:14
Позиції
1 посл
Послуги охорони майна на об’єктах з реагуванням наряду охорони
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 грудня 2020
Calculations shall be made by: payment by the Customer of the price of actually provided and quality rendered services, within 45 calendar days from the moment of execution by the Contractor and signing of the respective Acceptance Acts - delivery of rendered services by both Parties.
CPV: 79710000-4
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником ціни фактично та якісно наданих послуг, протягом 45 календарних днів з моменту складання Виконавцем та підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання – передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 27 квітня 2020
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КОМКОН ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" #37153018 |
Переможець |
1 123 200,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 18:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 16:16
|
ДУ 4 від 02.12.2020 до Договору ПП_Шериф-Захист_№ 582_ДБ-20 від 27.05.20... (1).pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 18:04
|
ДУ 3 від 16.10.2020 до Договору ПП_Шериф-Захист_№ 582_ДБ-20 від 27.05.20... (1).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2020 19:35
|
ДУ 2 від 27.05.2020 до Договору ПП_Шериф-Захист_№ 582_ДБ-20 від 27.05.20... (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2020 19:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 травня 2020 17:33
|
ДУ 1 від 27.05.2020 до Договору ПП_Шериф-Захист_№ 582_ДБ-20 від 27.05.20... (1).pdf | зміни до договору |
28 травня 2020 17:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 17:21
|
Договір ПП_Шериф-Захист_№ 582_ДБ-20 від 27.05.2020 Охорона майна (1).pdf | укладений |
28 травня 2020 17:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяла до 19.04.2020) |
Номер договору про закупівлю: | 582/ДБ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі ст.651 Цивільного Кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 582/ДБ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 582/ДБ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підстава ч.5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції, що діяла до 19.04.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 582/ДБ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |