Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
19 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000465-a ● 804d97e1ceb54bcebc8cc5e3c1510100
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня № 17"Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 03319759 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, провулок Лабораторний, 14,16,18,20 |
Контактна особа: |
Гонцовська Тетяна 380994450088 kmkl17.plan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2020 11:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 19 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 190,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 штуки
Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, Київська область, Київ, пров. Лабораторний 14,16,18,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 лютого 2020
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Офісне устаткування та приладдя різне | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 11:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 11:24 |
запит канцтовари.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 21:17
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:11
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Вимоги до предмету закупівлі зазначено в оголошенні. Ціна пропозиції ФО-П не платника ПДВ розглядається як остаточна. Дякуємо
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
17 399,58
UAH з ПДВ
|
27 лютого 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 16:23
|
17-10.PDF | укладений |
25 березня 2020 16:22
|