Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Немарковані конверти
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-02-24-000218-b 20c600ec4a2546318606dfadc3f38dee
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербина Світлана Володимирівна

+380445409100 05_ruszn@dnipr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397200
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., місто Київ, Курнатовського 7-А
Контактна особа: Щербина Світлана Володимирівна
+380445409100
05_ruszn@dnipr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 11:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 11:44
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поштовий конверт з розширенням С4 (229х324х40 мм) - 2 500 (дві тисячі п'ятсот) шт.; конверт паперовий С6 з відривною стрічкою (114х162 мм), білий - 10 000 (десять тисяч) шт.; конверт С5 (162х229 мм) самоклеючий білий - 2 900 (дві тисячі дев'ятсот) шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15400 шт
Немарковані конверти (поштовий конверт з розширенням С4 (229х324х40 мм) - 2 500 (дві тисячі п'ятсот) шт.; конверт паперовий С6 з відривною стрічкою (114х162 мм), білий - 10 000 (десять тисяч) шт.; конверт С5 (162х229 мм) самоклеючий білий - 2 900 (дві тисячі дев'ятсот) шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Курнатовського, 7-А (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару На підставі накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 11:40
ПРОЕКТ Договору УПСЗН конверти.docx
24 лютого 2020 11:40
Технічні вимоги.pdf
24 лютого 2020 11:40
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 21:20
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:42
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Gропозиція ціни учасника, який не є платником ПДВ, буде прирівнюватись до пропозицій цін учасників – платників ПДВ за виключенням цього податку;
2) управління не вимагає подавати пропозиції виключно з ПДВ, мається на увазі - цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції СПД неплатників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 8 858,40
UAH з ПДВ
8 858,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 13:02
Електронний підпис
26 лютого 2020 13:01
Теххарактеристики.pdf
26 лютого 2020 13:01
довідка довкілля.pdf
26 лютого 2020 13:01
Довідка до ст 17.pdf
26 лютого 2020 13:01
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 13:01
Згода договір.pdf
26 лютого 2020 13:01
Свідоцтво ПДВ копія.pdf
26 лютого 2020 13:01
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 лютого 2020 13:01
Довідка обладнання.pdf
26 лютого 2020 13:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Переможець 8 858,40
UAH з ПДВ
03 березня 2020 15:48

Документи

03 березня 2020 15:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
8 858,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 15:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:24
Договір про закупівлю укладений
30 березня 2020 14:23