Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Phentanilum
Очікувана вартість
3 158 400,00 UAH
UA-2020-02-24-000132-b 8ebe95d4a62e48da90db3f40cc60c915
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 лютого 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:19
Очікувана вартість: 3 158 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 316,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40000 ампул
Phentanilum
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Phenylalanine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється замовником протягом 30 кал. днів після поставки Товару, а у разі відсутності фінансування – після поставки товару, по мірі надходження фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 10:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 10:39
Тендерна документація.docx
24 лютого 2020 10:39
проект договору.docx
24 лютого 2020 10:39
МТВ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" 3 156 000,00
UAH з ПДВ
3 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Аптека №44 3 158 000,00
UAH з ПДВ
3 158 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 16:32
Електронний підпис
09 березня 2020 19:28
Електронний підпис
09 березня 2020 19:27
13 - Проект договору.pdf
09 березня 2020 19:27
11 - Копії Ліцензій.pdf
09 березня 2020 19:27
2 - Цінова пропозиція.pdf
09 березня 2020 19:27
1 - Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272"

ТОВ Аптека №44

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272"
#23887879
Переможець 3 156 000,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272"
#23887879
3 156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 21:52
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 17:46
ДУ №9 до дог. 216 МіжлікарнянаАптека272 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 17:42
ДУ №8 до дог. 216 МіжлікарнянаАптека272 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2021 17:41
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2021 16:42
ДУ №7 до дог. 216 МіжлікарнянаАптека272 (1).pdf зміни до договору
13 січня 2021 16:42
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 17:46
ДУ №6 до дог. 216 Міжлікарняна аптека 272.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 17:46
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 17:48
ДУ №3 до дог. 216 МіжлікарнянаАптека272.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 15:38
Договір 23.03.2020 №216 МіжлікарнянаАптека272.pdf укладений
23 березня 2020 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОУШ-19) № 540—IX від 30.03.2020 р., яким тимчасово звільняються від оподаткуванням ПДВ операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби за переліком, визначних Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 р. зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 271 від 08.04.2020 р. (далі- Перелік), керуючись пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з чим операції з постачання Товарів за позиціями, визначеними Переліком, здійснюються без нарахування ПДВ, Сторони тимчасово узгодили зміну ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, в редакції Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) № 540—IX від 30.03.2020 р., яким тимчасово звільняються від оподаткуванням ПДВ операції з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби за переліком, визначних Постановою КМУ № 224 від 20.03.2020 р. зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 271 від 08.04.2020 р. (далі- Перелік), керуючись пп.6 п. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв'язку з чим операції з постачання Товарів за позиціями, визначеними Переліком, здійснюються без нарахування ПДВ, Сторони тимчасово узгодили зміну ціни у зв'язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок.
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми додаткової угоди на 20%
Номер договору про закупівлю: 216
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 507 971,14
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)