Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (17663 – Гнучкий відеогастроскоп)
Очікувана вартість
608 000,00 UAH
UA-2020-02-23-000003-c 848d119cc45a46e0831cacaebd9a8ba9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорчук Людмила Віталіївна

+380501332102 torchinmedprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРЧИНСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ЛУЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01983140
Місцезнаходження: 45612, Україна , Волинська обл., смт. Торчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Контактна особа: Федорчук Людмила Віталіївна
+380501332102
torchinmedprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2020 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:07
Очікувана вартість: 608 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


код ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (17663 – Гнучкий відеогастроскоп). Місце поставки товару: 45612, Волинська обл., Луцький р-н, смт. Торчин, вул. Незалежності, 57. Кількість товару: 1 комплект. Строк (термін) поставки товару: до 31.03.2020 р. Більш детально викладено в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
17663 – Гнучкий відеогастроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45612, Україна, Волинська область, смт. Торчин, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 17663 — Гнучкий відеогастроскоп

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого та прийнятого в установленому порядку товару здійснюється Покупцем протягом 15 календарних днів після підписання Сторонами документів для оплати, але не пізніше терміну закінчення строку дії Договору. Детально викладено в Проекті договору про закупівлю Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2020 12:07
33160000-9_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf.p7s
23 лютого 2020 12:07
33160000-9_ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000034 ● 5482044531fa48ba8bc972c5ad7d5e7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 14:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.03.2020 № 13-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 20.03.2020 № 13-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-23-000003-c від 23.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 532 500,00
UAH з ПДВ
532 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна 607 900,00
UAH з ПДВ
607 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКАТОР" 608 000,00
UAH з ПДВ
608 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2020 12:14
Електронний підпис
09 березня 2020 12:13
Лист авторизація.pdf
09 березня 2020 12:13
витяг ПДВ.pdf
09 березня 2020 12:13
гар лист санкції.pdf
09 березня 2020 12:13
Рішення засновників.pdf
09 березня 2020 12:13
Відгук копія .pdf
09 березня 2020 12:13
довідка.pdf
09 березня 2020 12:13
Сервісний центр.pdf
09 березня 2020 12:13
сервісний інженер.pdf
09 березня 2020 12:13
заява.pdf
09 березня 2020 12:13
Ген довіреність.pdf
09 березня 2020 12:13
довідка посадова особа.pdf
09 березня 2020 12:13
Проект договору.pdf
09 березня 2020 12:13
Рішення зборів.pdf
09 березня 2020 12:13
гар лист.pdf
09 березня 2020 12:13
12 перс дані.pdf
09 березня 2020 12:13
Довідка по статті 17 ч.2.pdf
09 березня 2020 12:13
наказ_директор.pdf
09 березня 2020 12:13
МТВ.pdf
09 березня 2020 12:13
довідка досвід.pdf
09 березня 2020 12:13
Аналогічний договір.pdf
09 березня 2020 12:13
Накладна копія.pdf
09 березня 2020 12:13
відомості про учасника.pdf
09 березня 2020 12:13
форма1.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 16:51
Електронний підпис
18 березня 2020 16:49
Документи
09 березня 2020 14:06
Електронний підпис
09 березня 2020 14:03
Технічна частина.zip
09 березня 2020 14:03
Комерційна частина.zip
09 березня 2020 14:03
Загальна частина.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

ФОП Лещенко Катерина Валеріївна

ТОВ "НІКАТОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Відхилено 532 500,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 22:37
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна
#2627104789
Переможець 607 900,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 22:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 22:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лещенко Катерина Валеріївна
#2627104789
607 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 09:39
Додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
04 червня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 13:14
Додаткова угода_1 (1).pdf зміни до договору
01 квітня 2020 13:14
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:39
Договір.pdf укладений
01 квітня 2020 12:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, домовились укласти Додаткову угоду № 1 до Договору купівлі-продажу №12/20 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір») про наступне: 1. Враховуючи те, що підстави для зміни істотних умов Договору визначаються підпунктом 11.2.4 пункту 11.2 Договору, нормами чинного законодавства України, зокрема статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України та частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме установлено на території України карантин (Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19» (зі змінами)), Сторони домовились про продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань щодо передання товару. При чому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. На виконання пункту 1 цієї Додаткової угоди, Сторони вирішили викласти пункт 6.1 Договору в наступній редакції: «6.1. Продавець зобов’язаний поставити товару Покупцеві до 31 травня 2020.» 3. У зв’язку зі зміною фінансування в частині розподілу бюджету, при тому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони погодились викласти п. 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору становить 607 900.00 грн. (Шістсот сім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн. згідно зі Специфікацією. Загальна сума Договору включає: суму за рахунок місцевого бюджету 110 161.00 грн. (Сто десять тисяч сто шістдесят одна гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн.; суму за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства) 497739.00 грн. (Чотириста дев’яносто сім тисяч сімсот тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн.» 4. Зобов’язання Сторін та умови, передбачені Договором та не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються без змін. 5. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її укладення та діє до 31 грудня 2020 року. Кількість – 1 комплект. Підстава внесення змін до договору, передбачена Законом України “Про публічні закупівлі”: продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Законом України “Про публічні закупівлі”, домовились укласти Додаткову угоду № 2 до Договору купівлі-продажу №12/20 від 31.03.2020 р. (далі – «Договір») про наступне: Враховуючи те, що підстави для зміни істотних умов Договору визначаються підпунктом 11.2.4 пункту 11.2 Договору, нормами чинного законодавства України, зокрема статтею 651 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України та Законом України «Про публічні закупівлі», у зв’язку зі зміною фінансування, Сторони домовились про виконання зобов'язань щодо перерозподілу загальної суми Договору, при чому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. У зв’язку зі зміною фінансування в частині розподілу бюджету, при тому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі, Сторони погодились викласти п. 4.1 Договору в наступній редакції: «4.1. Загальна сума Договору становить 607 900.00 грн. (Шістсот сім тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн. згідно зі Специфікацією. Загальна сума Договору включає: суму за рахунок місцевого бюджету 543361.00 грн. (п’ятсот сорок три тисячі триста шістдесят одна гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн.; суму за рахунок власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства) 64539.00 грн. (Шістдесят чотири тисячі п’ятсот тридцять дев’ять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ 0.00 грн.» 3. Зобов’язання Сторін та умови, передбачені Договором та не обумовлені цією Додатковою угодою, залишаються без змін. 4. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору, укладена українською мовою у двох оригінальних примірниках. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її укладення та діє до 31 грудня 2020 року. Кількість – 1 комплект.
Номер договору про закупівлю: 12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 607 900,00
UAH