Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечка медична
Очікувана вартість
16 618,17 UAH
UA-2020-02-21-003135-b 00cdb3594862475c8f4ae46b592b13ed
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Станіславович Остринський

+30444653514 ostrynskyi@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Контактна особа: Андрій Станіславович Остринський
+30444653514
ostrynskyi@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 16 618,17 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 83,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
167 штуки
Аптечка медична для офісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленою та зареєстрованою у відповідності до вимог законодавства України в системі M.E.DOC IS у разі якщо Постачальник є платником ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ – з дати постачання Товару). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:37
ТД-аптечка медична - 21 02 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" 16 439,48
UAH з ПДВ
16 439,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 15:23
Електронний підпис
06 березня 2020 15:23
_Сертифiкат_якості.pdf
06 березня 2020 15:23
_Статут_ФМА_2017.pdf
06 березня 2020 15:23
_ПДВ Св-во_завір.pdf
06 березня 2020 15:23
_Ліцензія.pdf
06 березня 2020 15:23
_Лист _відгук_УЗД_Донецк.jpg
06 березня 2020 15:22
_Цінова пропозиція_103.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"

Інформація про відміну

Дата відміни
08 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій