Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конверти
Очікувана вартість
9 881,46 UAH
UA-2020-02-21-003093-b a772f617d5134d57ab0042581a481282
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Станіславович Остринський

+30444653514 ostrynskyi@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: філія «Енергозбут» акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40150221
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Жилянська, буд. 97
Контактна особа: Андрій Станіславович Остринський
+30444653514
ostrynskyi@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 9 881,46 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


*Більш детальна інформація щодо кількості, обсягу поставки товарів (надання послуг, виконання робіт), які є предметом закупівлі визначена в Додатку №3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4305 штуки
Конверт С4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4038 штуки
Конверт С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та/або актом приймання-передачі товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленою та зареєстрованою у відповідності до вимог законодавства України в системі M.E.DOC IS у разі якщо Постачальник є платником ПДВ (якщо Постачальник не є платником ПДВ – з дати постачання Товару). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:29
ТД-конверти 21-02-2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 25 лютого 2020 13:11
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Суб’єкт господарювання зазначає ціну згідно статусу платника податку. Електронна система закупівель буде оцінювати кінцеву цінову пропозицію з ПДВ або без ПДВ в залежності від статусу учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрбланковидав 7 378,56
UAH з ПДВ
7 378,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:18
Електронний підпис
06 березня 2020 14:17
цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:17
технічна частина.pdf
06 березня 2020 14:17
кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрбланковидав

Інформація про відміну

Дата відміни
08 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій