Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт частини приміщень другого поверху, щитової № 1 та частини електричних мереж (корпус № 1) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І.Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові (ДК 021:2015 – 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
6 700 349,00 UAH
UA-2020-02-21-003055-b eb4be2e327dc4cfcb758322a35af0909
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Григорівна Жибер

+380577258176 tk_hbsp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Світлана Григорівна Жибер
+380577258176
tk_hbsp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 13:40
Очікувана вартість: 6 700 349,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 501,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень другого поверху, щитової № 1 та частини електричних мереж (корпус № 1) КНП «МКЛШНМД ім. проф. О.І.Мещанінова» ХМР по провулку Балакірєва, 3А, в м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються у безготівковій формі на підставі акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 10 (десяти) банківських днів з дня їх підписання (у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 6 615 000,00
UAH з ПДВ
6 266 475,60
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 6 691 000,00
UAH з ПДВ
6 299 843,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 13:45
sign.p7s
19 березня 2020 13:42
Довідка МВС Цомах С.М..pdf
19 березня 2020 13:42
Довідка ДФС ТОВ Авєга.pdf
13 березня 2020 13:37
sign.p7s
13 березня 2020 13:32
Форма ЗАЯВА УЧАСНИКА.pdf
13 березня 2020 13:32
El_гарантiя_73 Авега.pdf.p7s.p7s

Підстави для відмови в участі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Критерій Вимога Підтвердження

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Критерій Вимога Підтвердження

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 6 266 475,60
UAH з ПДВ
18 березня 2020 15:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
6 266 475,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 березня 2020 16:11
Договір.pdf укладений
31 березня 2020 16:10
sign.p7s зміни до договору
04 січня 2021 16:49
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 12:03
Додаткова угода №4.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:02
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2020 11:57
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 11:56
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2020 18:12
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:06
sign.p7s зміни до договору
21 грудня 2020 17:56
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням кошторисної частини проектної документації, що спричинило необхідність продовження строку виконання робіт до 25 грудня 2020 року, згідно пунктів 11.1.3., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Пункт 5.1. розділу V Договору «Виконання робіт» змінити та викласти даний пункт в редакції такого змісту: «5.1. Строк виконання робіт: до 25 грудня 2020 року. Початок – 01.04.2020 року. Закінчення – 25.12.2020 року». Пункт 6.3.1. розділу VІ Договору «Права та обов’язки Сторін» змінити та викласти даний пункт в редакції такого змісту: "6.3.1. Розпочати виконання робіт протягом 3-х робочих днів від дати отримання замовлення та виконати роботи протягом 269 календарних днів". Додаток 3 до Договору «Календарний графік виконання робіт» в редакції від 30 березня 2020 року змінити та викласти Додаток 3 в новій редакції, що додається до додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін: 6266475,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи коригування кошторисної частини проектної документації та отримання експертного звіту (позитивного) від 02.07.2020 р. №29635, згідно пунктів 11.1.2., 11.3., 11.6. Договору, керуючись пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції, пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» в попередній редакції, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» в редакції від 30 березня 2020 року змінити та викласти Додаток 1 в новій редакції, що додається до додаткової угоди. 14. Сума договору після внесення змін: 6266475,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що у додатковій угоді № 1 від 09.12.2020 р. до договору про закупівлю робіт № 120 від 30.03.2020 р. помилково невірно зазначений у реквізитах Замовника код «ЄДРПОУ 37460277» замість правильного коду «ЄДРПОУ 02003557», Сторони керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, домовились внести наступні зміни: Виключити з редакції додаткової угоди № 1 від 09.12.2020 р. до Договору «ЄДРПОУ 37460277» та викласти код ЄДРПОУ Замовника в новій такій редакції: «ЄДРПОУ 02003557». 14. Сума договору після внесення змін: 6266475,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з тим, що у додатковій угоді № 2 від 18.12.2020 р. до договору про закупівлю робіт № 120 від 30.03.2020 р. помилково невірно зазначений у реквізитах Замовника код «ЄДРПОУ 37460277» замість правильного коду «ЄДРПОУ 02003557», Сторони керуючись ст. ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, домовились внести наступні зміни: Виключити з редакції додаткової угоди № 2 від 18.12.2020 р. до Договору «ЄДРПОУ 37460277» та викласти код ЄДРПОУ Замовника в новій такій редакції: «ЄДРПОУ 02003557». 14. Сума договору після внесення змін: 6266475,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 266 475,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 044 412,60 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку