Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (ДК 021:2015 33696500-0-Лабораторні реактиви)
Очікувана вартість
485 419,20 UAH
UA-2020-02-21-002914-b 82834527aba64239b8aa9afee184b24a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Сотула

+380990428068 glavbuh71230@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРШОТРАВЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ПЕРШОТРАВЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01987416
Місцезнаходження: 52800, Україна , Дніпропетровська обл., м. Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1
Контактна особа: Валентина Сотула
+380990428068
glavbuh71230@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 14:52
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 14:52
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:41
Очікувана вартість: 485 419,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 854,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1196 одиниця
ДК 021:2015 код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (ДК 021:2015 33696500-0 - Лабораторні реактиви)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52800, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська область, місто Першотравенськ, вул. Шахтарської Слави, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику по факту поставки товару за наявності відповідного бюджетного фінансування Замовника згідно положень ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України протягом п’яти робочих днів з моменту отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок грошових коштів на фінансування закупівлі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:20
Тендерна документація (зміни).docx
21 лютого 2020 15:58
ТД.docx
03 березня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 14:20
Тендерна документація (зміни).docx
21 лютого 2020 15:58
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По МТВ
Дата подання: 26 лютого 2020 01:08
Дата відповіді: 28 лютого 2020 16:26
Шановний замовник! Які потрібні надати документи при розгляді еквівалентів? Прошу уточнити , які сироватки замовляються 1 чи 2 мл- сухі чи рідкі . Сироватки TR1307- Anti-Salmonella 09 чи Vi, яка сироватка планується до закупівлі TR 1405НЕ. Формалін 5л-або 1 л . Яка повинна бути кваліфікація хім реактивів. Диски №100 без найменувань неможливо розрахувати вартість, бо українські виробники виробляють ,можливо, не всі найменування, інші виробники пропонують диски у флаконах по 50 штук і прошу указати ,як їх використовує лабораторія, можливо за допомогою диспенсера? п 34 АСЛО-латекс-тест, СРБ-латекс-тест -яке відношення до білірубіну на 110 визначень?Тест смужки ONE CALL PLUS №50-що означає-кількість 0. І стосовно гарантийного листа:Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога надання «гарантійного листа від виробника» не відповідає жодному з пунктів цієї статті. Вимога цього листа навпаки сприяє корупційним діям. Та дає можливість відхили пропозицію того учасника який не зміг надати цього листа. Для запобіганню поставки не того товару що запропонував Учасник - додайте у Пропозицію та Специфікацію обов’язкові колонки з зазначенням виробника та свідоцтва МОЗ або Декларації про відповідність. Сподіваємося на дотримання Вами всіх норм Законодавства України та принципів системи Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний постачальник!
Щиро вдячні за увагу, приділену нашій закупівлі.

Нами опрацьовано Ваші зауваження до тендерної документації, та будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно надання гарантійного листа повідомляємо наступне.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі в Україні» від 25.12.2015 р. № 922-VIII принципами здійснення закупівель є: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою гарантування якості (за наявності на теперішній час великого обсягу фальсифікованої продукції) та забезпечення дотримання обсягів поставки необхідної продукції до тексту тендерної документації внесено загальні вимоги про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, серед яких надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів.
Вважаємо, що дана вимога не порушує жодного принципу проведення публічних закупівель, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі в Україні» від 25.12.2015 р. № 922-VIII з огляду на наступне.
1. Тендерна документація передбачає, що у випадку ненадання постачальником оригіналів або належним чином завірених копій гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі, учасник зобов’язаний документально підтвердити неможливість отримання такого листа з зазначенням причин, що не дозволяють отримати вищезазначений документ. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі в Україні» від 25.12.2015 р. № 922-VIII саме замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та додатково буде оцінювати причини неможливості отримання відповідного гарантійного листа.
2. Посилання на «корупційні дії» чи то «зловживання» позбавлене правового змісту, адже дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному випадку вказані вимоги тендерної документації замовника поширюються на невизначене коло осіб, а саме: всі суб’єкти господарювання, які бажають взяти участь у закупівлі ДК 021:2015 код 33690000-3 - Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви).
3. Відповідно до умов тендерної документації закупівлі UA-2020-02-21-002914-b передбачається надання гарантійних листів стосовно поставки необхідної кількості товару не обов’язково від виробників. Учасники мають змогу надавати такі листи в тому числі від представництва, філії виробника, або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Таким чином, тендерна документація містить посилання широке коло осіб, які можуть гарантувати поставку товару вчасно та з дотриманням вимог до якості.
Вважаємо, що посилання у тендерній документації на необхідність надання учасником гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки запропонованого товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника торгів не є порушенняv чинного законодавства у сфері публічних закупівель та не порушує жодного принципу проведення публічних закупівель, закріплених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі в Україні» від 25.12.2015 р. № 922-VIII.

Вищезазначені висновки підтверджені судовою практикою (Постанова Касаційного адміністративного суду Верховного Суду від 15.08.2019 по справі № 826/10895/15) та рішеннями АМКУ.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна" 478 924,80
UAH з ПДВ
478 924,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лаблайн" 483 990,00
UAH з ПДВ
483 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 14:50
Договір аренди.pdf
10 березня 2020 14:50
Довідка мат. база.pdf
10 березня 2020 14:42
листи-відгуки.pdf
10 березня 2020 14:42
Аналогічні договори.pdf
10 березня 2020 14:42
Довідка аналог.договори.pdf
10 березня 2020 14:31
Довідка про ціни.pdf
10 березня 2020 14:18
інструкції СпЛ.pdf
10 березня 2020 14:18
99 рпга.pdf
10 березня 2020 14:18
98 набір протромбіновий.PDF
10 березня 2020 14:18
97 кінська сироватка.pdf
10 березня 2020 14:18
66-68, 70, 71, 73, 88-96 сироватки.pdf
10 березня 2020 14:18
65 диски.PDF
10 березня 2020 14:18
55 РМП.pdf
10 березня 2020 14:18
54, 56 сертифікат.PDF
10 березня 2020 14:18
51 тромбопластин.PDF
10 березня 2020 14:18
48 інструкція.PDF
10 березня 2020 14:18
46, 48 паспорт.PDF
10 березня 2020 14:18
30 сертифікат.PDF
10 березня 2020 14:18
29 декларація.PDF
10 березня 2020 14:18
28, 32 паспорт якості.PDF
10 березня 2020 14:18
27 олія імерсійна.pdf
10 березня 2020 14:18
11-14 тест-системи набори .pdf
10 березня 2020 14:18
6,7 глюкотест, ацетонтест.PDF
10 березня 2020 14:18
2-5, 8-10 тест-системи.pdf
10 березня 2020 14:18
1 азопірамова проба.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:06
Технічна частина.pdf
06 березня 2020 14:06
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"

ТОВ "Лаблайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"
#3177723360
Переможець 478 924,80
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Константінова Оксана Евгенівна"
#3177723360
478 924,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:28
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 11:12
Реактиви_договiр_330917,45.PDF укладений
06 квітня 2020 11:09
Договiр_реактиви_148007,35.PDF укладений
06 квітня 2020 11:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 330 917,45
UAH