Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оливи індустріальні ГОСТ
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002908-b 65ccf2da24994bd0a74d97d997c9845f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Кутєпова

+380443232078 kutiepova-vv@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Вікторія Кутєпова
+380443232078
kutiepova-vv@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:53
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 одиниця
Оливи індустріальні ГОСТ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцати) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 12:36
Перелік змін.docx
02 березня 2020 12:36
ТД оливи індустріальні зі змінами від 02.03.20.docx
02 березня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 12:36
Перелік змін.docx
02 березня 2020 12:36
ТД оливи індустріальні зі змінами від 02.03.20.docx
21 лютого 2020 15:57
ТД оливи індустріальні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:59
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:19
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) товару. Замовник вимагає цінову пропозицію із зазначенням конкретної торгової марки та моделі, модифікації, артикулу і т.п. лише від переможця торгів, де зазначається відповідна інформація. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
про фасування Товару
Дата подання: 25 лютого 2020 02:47
Дата відповіді: 25 лютого 2020 12:35
Шановний Замовнику торгів! Просимо уточнити щодо фасування Товару. Ви вказали фасування з приміткою "не менше". Таким чином, Ви допускаєте поставку товару в тарі, яка перевищує вказану. Іншими словами, перші дві позиції можна поставити в ємності 1000 л - 1 шт. кожна. Вивчивши історію попередніх Ваших тендерів, встановили, що раніше вимога звучала "не більше". Таким чином Вами встановлювався максимально допустимий об'єм тари, і це відповідало логіці закупівлі враховуючи поставку олив для потреб Дирекцій всієї України. Просимо уточнити, чи примітка "не менше" не є помилкою, оскільки ціна в 10 л та 20 л каністрахь значно відрізняється від ціни олив у кубових ємностях. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Поставка в ємності 1000 л неможлива. Графік поставки у технічній специфікації визначає обсяги поставки для кожної дирекції, а також вимоги щодо пакування: "поставка продукції здійснюється на палетах. Заказ кожної дирекції (філії АТ «Укрпошта») повинен бути запакован на окрему палету/палети та мати відповідне маркування, щодо найменування Товару, його кількості, та дирекції-замовника". Тому поставити всю кількість по одній номенклатурі однією ємністю не є можливим. Визначення "не менше" не є помилкою.
уточнення асортименту
Дата подання: 25 лютого 2020 02:51
Дата відповіді: 26 лютого 2020 10:20
Позиція №10 технічного завдання - олива моторна М-8М. На даний час всі без виключення виробники виготовляюь оливу М-8В, яка відповідає ГОСТ. Просимо уточнити, чи назва М-8М не потрапила в документацію помилково. Дякуємо
Відповідь: Вітаємо, помилки немає, але для розширення конкуренції замовником будуть внесено зміни до тендерної документації в частині можливості пропонувати по цій позиції еквівалент товару
про фасування товару
Дата подання: 26 лютого 2020 19:39
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:09
Шановний Замовнику торгів! Оскільки вимога щодо тари звучить "не менше" та не є помилкою, очевидно що поставка має відбутись у каністрах об'ємом 20 л та вище. Яким чином, поясніть будь-ласка, можна здійснити поставку 10 л оливи І-40А для Житомирської дирекції каністрою 20 л? Зривати заводську пломбу та відлити 10 л? Аналогічно для тієї ж Житомирської дирекції з оливою І-20А - теж треба поставити 10 л каністрою 20 л. Цікаво, як? Роз'ясніть будь-ласка. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо фасування товару
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ООО "СП ЮКОЙЛ" 159 949,20
UAH з ПДВ
155 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРОІЛ" 168 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСМ-ТРЕЙД" 171 992,21
UAH з ПДВ
156 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА" 184 448,40
UAH з ПДВ
184 448,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 березня 2020 16:11
Цінова.pdf
17 березня 2020 16:11
Статут з ПІБ та датою.pdf
17 березня 2020 16:11
Довідка з МВС.pdf
17 березня 2020 16:11
Довідка ДПІ на 16.03.2020.pdf
10 березня 2020 14:58
Ф1_Ф2_Ф3_ 2019.pdf
10 березня 2020 14:58
Проект договору.pdf
10 березня 2020 14:58
Повноваження.pdf
10 березня 2020 14:58
Загальні відомості.pdf
10 березня 2020 14:58
довкілля.pdf
10 березня 2020 14:58
Довідка про санкції.pdf
10 березня 2020 14:57
Витяг ТОВ СП ЮКОЙЛ 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 14:57
Аналогічний УКРПОШТА.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 19:24
Електронний підпис
14 квітня 2020 19:24
Цінова.pdf
10 березня 2020 15:45
Електронний підпис
10 березня 2020 15:44
Технічна частина.pdf
10 березня 2020 15:44
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 12:47
Електронний підпис
10 березня 2020 12:46
Статут.pdf
10 березня 2020 12:46
Протокол 36.pdf
10 березня 2020 12:46
Протокол 35.pdf
10 березня 2020 12:46
Лист-гарантія до ст 17.pdf
10 березня 2020 12:46
Гарантійний лист.pdf
10 березня 2020 12:46
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 18:27
Електронний підпис
09 березня 2020 18:27
Технічні специфікації.pdf
09 березня 2020 18:27
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ООО "СП ЮКОЙЛ"

ТОВ "МІРОІЛ"

ТОВ "КСМ-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТО СТАНДАРД УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ООО "СП ЮКОЙЛ"
#31852954
Рішення скасоване 155 988,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 13:21
ООО "СП ЮКОЙЛ"
#31852954
Відхилено 155 988,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 13:38
ТОВ "МІРОІЛ"
#39248284
Переможець 156 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 22:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МІРОІЛ" #39248284

№ рішення у справі

54/57-р/к

Дата рішення у справі

28.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРОІЛ"
#39248284
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 18:51
Договір ТОВ МІРОІЛ.pdf укладений
30 квітня 2020 18:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 000,00 UAH)