Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (ДК 015:2010 - 30210000-4) (системні блоки)
Очікувана вартість
298 110,00 UAH
UA-2020-02-21-002879-b 5d1a566fed4242f08afabe4a550fa1ad
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:53
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 298 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 490,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
(системні блоки) (джерело фінансування - державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, вул. Братиславська 5-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом та/або можливості здійснити платежі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:53
3 - Проєкт договору (системні блоки).doc
21 лютого 2020 15:53
2 - ТД (системні блоки).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:58
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) В Тендерній документації за Закупівлею не вказані торгові марки та моделі товарів, що закуповуються.
2) Відповідно до пункту 6.1 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», зокрема «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації, з вказанням характеристик запропонованого товару». Крім того, звертаємо вашу увагу, що при заповненні Додатку 1 та Додатку 2 тендерної документації учасники повинні вказати торгову назву та виробника товару.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники будь-якої форми власності, в т.ч. і неплатники ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону, відповідно до статті 28 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
4) Щодо тлумачення поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ» зазначаємо, що відповідно до статті 8 Закону Уповноважений орган – центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень надає безоплатні роз’яснення з питань закупівель на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу.
5) Підпунктом 1.5 пункту 1 розділу V тендерної документації, передбачено, що ціна запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків, обов’язкових платежів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій, тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 17:06
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:45
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Відповідно до пункту 6.1 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі», зокрема «Інформація про технічні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до Додатку 2 тендерної документації, з вказанням характеристик запропонованого товару. Крім того, відповідно до рядка 4 колонки 3 таблиці Додатку 2 тендерної документації, вказано тип процесора Intel Core i3-8ххх або кращий. Тобто, учасник на власний розсуд, може надати кращий, за технічними та якісними характеристиками процесор, з обов’язковим підтвердженням необхідного параметру, характеристики, функції, відповідним документом.
2) Підпунктом 8 пункту 6.1 частини 6 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що монтаж, проведення пусконалагоджувальних робіт та навчання персоналу замовника правилам експлуатації, а також усі необхідні витратні матеріали для цього повинні бути забезпечені виконавцем безкоштовно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 298 107,00
UAH з ПДВ
298 107,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2020 16:32
Електронний підпис
09 березня 2020 16:31
public_doc (65).p7s
09 березня 2020 16:31
public_doc (65).pdf
09 березня 2020 16:31
Microsoft Partner Network Софтіко.pdf
09 березня 2020 16:24
Авторизаційний лист ПК.pdf
09 березня 2020 15:49
ДОВІДКА.pdf
09 березня 2020 15:49
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Інформація про відміну

Дата відміни
09 березня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій