Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби, муфти, трійники, вентилі
Очікувана вартість
2 899 000,00 UAH
UA-2020-02-21-002542-b 2ceb609c82214fc4bdf99d5f7fc34293
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 08:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 14:03
Очікувана вартість: 2 899 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 86970 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Код ДК 021:2015: 44160000-9 – Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (труби, муфти, трійники, вентилі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27370 шт
Труби, муфти, трійники, вентилі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, Київська область, Київ, Святошинський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:10
Тендерна документація. Труби, муфти, трійники, вентилі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Допловнення тендерної документації
Дата подання: 27 лютого 2020 11:17
Дата відповіді: 28 лютого 2020 10:47
Доброго дня! Шановний замовнику, для забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвитку добросовісної конкуренції, просимо внести деякі зміни у Тендерну документацію. Зокрема, на запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. У зв’язку з цим, а також з метою запобігання поставки неякісної, несертифікованої чи підробленої продукції, просимо доповнити тендерну документацію наступним чином: - Учасник має надати у складі своє пропозиції протокол випробувань на поліпропіленові труби, що є предметом закупівлі, виданий установою, яка має Атестат про акредитацію, про те, що труби не виділяють в навколишнє середовище токсичних речовин. - Учасник має надати у складі своє пропозиції копію Атестата про акредитацію установи, в якій Учасником проводитиметься випробування, виданий Національним агентством з Акредитації України, завірений мокрими печаткками та підписами посадових осіб установи та учасника. А також для підтвердження можливості виконати поставки товару доповнити документацію вимогою про - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В той же час, з метою економії часу працівників КП «Керуюча компанія Святошинського району» на перевірку вказаних доповнень на відповідність вимогам Законодавства України завчасно повідомляємо Вам, що вищевказані вимоги не є дискримінаційними і відповідають статті 5 та пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо внести зміни до документації торгів у відповідності до чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.

Додатком № 3 тендерної документації встановлено вимогу щодо обов’язкового надання учасниками документів, що засвідчують якість всього асортименту запропонованого ними товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо). В документах такого характеру зазначається, яким саме вимогам норм та стандартів якості відповідають ті чи інші позиції запропонованого товару, що дає змогу Замовнику впевнитись в їх якості та безпечності, при цьому не покладаючи на учасників додаткових витрат на отримання протоколів випробувань для окремих позицій товару. Також у складі тендерної пропозиції учасники обов’язково мають надати довідку у довільній формі про те, що вони провадять свою діяльність із дотриманням вимог із захисту довкілля.

Для підтвердження можливості виконати поставки товару, учасники у складі своїх тендерних пропозицій надають:
- гарантійний лист щодо поставки першої партії товару у термін, що не перевищує один робочий день з дати надходження замовлення;
- підписаний проект договору Замовника (тим самим погоджуючись з наведеними в ньому умовами поставки).

Крім того, логічним було б припустити, що приймаючи участь у закупівлі, учасники усвідомлюють необхідність дотримання зазначених в тендерній документації всіх без виключення вимог, що свідчить про наявність в них,в тому числі, й достатньої кількості працівників для своєчасної поставки товару.
Крани
Дата подання: 27 лютого 2020 13:54
Дата відповіді: 03 березня 2020 13:18
Доброго дня, на жаль на даний час позиції з 140 по 144 не виробляють , чи можемо ми вам запропонувати звичайний шаровий кран із двома зовнішніми різьбами та перевідники з накидною гайкою
Відповідь: Доброго дня.
Шановний учаснику, окремі позиції предмету закупівлі ,а також їх відповідність державним стандартам, що наведені в тендерній документації, викладені відповідно до реальної потреби Замовника саме в такому товарі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-002542-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ", Код ЄДРПОУ:42586016
Дата подання: 14 березня 2020 00:25
Про скасування рішення про визнання переможця та віхилення пропозиції ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС"
Шановний Замовник, в ході проведення детального аналізу тендерної документації учасника ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" виявлено порушення вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Зокрема, пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником вимагалось надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді оформленої електронної банківської гарантії. Вимоги до банківської гарантії зазначено в Додатку № 5 даної документації.

Підпунктом 6 пунтку 5 Додатку № 5 до тендерної документації передбачено, що зміст банківської гарантії повинен містити назву бенефіціара, його місцезнаходження. Тобто в банківській гарантії має бути зазначено назву бенефіціара (Замовника), який отримає забезпечення тендерної пропозиції у разі виникнення обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати платіж, визначених частиною третьою статті 24 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме - Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва», 03134, м. Київ,
вул. Симиренка, 17.

При цьому, в банківській гарантії учасника ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" № 4254/20-ТГ від 06 березня 2020 року вказана наступна інформація: БЕНЕФІЦІАР: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА», код ЄДРПОУ: 39605452, юридична та фактична адреса: Україна, 02217, м. Київ, вул. М. Закревського, 15. Тобто, у разі виникнення обставин, за яких бенефіціару надається право вимагати у Банка сплатити суму грошових коштів, що дорівнює сумі забезпечення тендерної пропозиції, це буде не можливо, оскільки бенефінціаром вказано іншу юридичну особу.

Ураховуючи викладене, банківська гарантія учасника ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" оформлена не у відповідності з умовами тендерної документації, викладеними в Додатку № 5 до тендерної документації та фактично є такою, яка надана для іншої юридичної

Пунктом 2 розділу ІІІ тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено – «Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, викладеними в Додатку № 5 до даної документації, відхиляються Замовником.»

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник ВІДХИЛЯЄ тендерну пропозицію, в разі якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.

Ураховуючи викладене просимо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" та відхилити пропозицію учасника ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 березня 2020 16:03
Доброго дня.

Зважаючи на наявні обставини варто зазначити, що банківська гарантія, надана учасником ТОВ «УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС» у складі своєї тендерної закупівлі, містить коректне посилання на закупівлю, а також правильне зазначення реквізитів банку Замовника та інших вимог, викладених в Додатку № 5 тендерної документації. Також зі змісту банківської гарантії випливає, що бенефіціаром виступає саме замовник процедури закупівлі, що свідчить про допущення помилки при оформленні з боку банківської установи.

Керуючись принципом максимальної економії та ефективності було прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС» переможцем закупівлі, з метою укладення договору за найбільш економічно вигідною ціною.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-002542-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39672513
Дата подання: 18 березня 2020 16:11
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Просимо звернути увагу замовника, що тендерна пропозиція ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" не відповідає тендерній документації, а саме:
1.Згідно Додатку 2, інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції п3.14 Положення, Статут або інший установчий документ учасника торгів (всі сторінки). Для іноземного учасника – завірений переклад витягу з торгового реєстру.
ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" було завантажено Статут 2014р., який на сьогоднішній день втратив чинність та є НЕ ДІЙСНИМ, так як, 17 червня 2018 року набрав чинність новий Закон України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю". Згідно нового Закону, а саме до 17 червня 2019 року всі ТОВ повинні були змінити свій Статут відповідно до вимог нового закону. Отже ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" надав Статут, який не може бути прийнятий Замовником ;
2. Згідно Додатку 2, інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції п.3,8 Інформація про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик запропонованого товару (з обов’язковим зазначенням виробника кожної позиції товару), а також інші документи, передбачені Додатком № 3.
ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" було завантажено файл PDF Технічні, якісні та кількісні характеристики товару, в якому поз. 141-144 вентиль шаровий латунний з двома зварними головками різних діаметрів. Сертифікатів відповідності, паспортів якості або інших документів, що засвідчують якість шарових латунних вентилів не надав. Це є грубим порушенням Додатку 3 Тендерної документації , учасник зобов’язаний розмістити у електронній системі закупівель сканкопії наступних документів: На весь асортимент товару – документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо). Крім того в завантаженому файлі PDF Технічних, якісних та кількісних характеристиках товару поз. 141-144 ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" вказує, що вентиль шаровий латунний з двома зварними головками в тех. характеристиках /опис предмета є PPR поліпропіленовим. Тому не зрозуміло що насправді ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" планує поставляти латунні шарові вентилі чи PPR поліпропіленові.
3. Згідно Додатку № 3, учасник повинен надати документи на підтвердження відповідності вимогам Замовника, пункт 2. На весь асортимент товару – документи, що засвідчують якість продукції (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо).
У своїй тендерній пропозиції учасник ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" надали сертифікат відповідності UA.RMS.00338-19 виробник "KASPA DIS TIC.A.S" Eyupsultan Mah. Mezarlik Yolu sk. No:4/4,34858 Sancaktepe/Istanbul /Turkiye(Туреччина), однак наданий сертифікат відповідності жодним чином не підтверджує, що цей виробник виготовляє труби, які відповідають тиску PN20.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" , не містить жодного сертифікату відповідності, паспорту якості або іншого документу, який би підтверджував, якість труби поліпропіленової PN 20 діаметром від 20 до 110 мм, що є суттєвим порушенням вимог тендерної документації (Додаток № 3).
Як вбачається із викладеного, тендерна пропозиція переможця торгів – ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" – по багатьом пунктам не відповідає умовам тендерної документації.
За таких обставин тендерна пропозиція ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" повинна бути відхилена і таке рішення цілком відповідатиме принципам здійснення закупівель, закріпленим у ст. 3 Закону, згідно із якою, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи викладене,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39223097).
2. Дискваліфікувати пропозицію вищезазначеного учасника.
3. Перейти до розгляду пропозицій інших учасників.
У випадку не задоволення даної вимоги ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Антимонопольного комітету України для захисту своїх інтересів та з метою притягнення посадових осіб Замовника до відповідальності, визначеної чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 березня 2020 17:55
Доброго дня.
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.

1. Пунктом 3.4. додатку № 3 тендерної документації було встановлено вимогу щодо надання учасниками Положення, Статуту або іншого установчого документу учасника торгів (всі сторінки). Учасником ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" дану вимогу було виконано. Крім того, наданий Учасником стаут містить всі обов’язкові положення, передбачені Законом України “Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю”.

2. Учасником на підтвердження відповідності вимогам тенденої документації були запропоновані вентилі шарові латунні для поліпропіленових труб торгової марки “KAS” (поз. 141-144), а також сертифікат відповідності до запропонованого товару.

3. Cертифікат відповідності UA.RMS.00338-19 слугує в якості документа, що підтверджує якість запропонованого учасником товару, в тому числі - труб поліпропіленових PN 20 (поз. 1-18), що є товаром зазначеного виробника. Відповідна інформація є у відкритому доступі на офіційному сайті виробника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС" 2 066 767,00
UAH з ПДВ
2 037 767,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ" 2 231 653,58
UAH з ПДВ
2 052 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНВЕСТ ПЛАТИНУМ АЛЬЯНС" 2 056 840,00
UAH з ПДВ
2 056 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ" 2 653 323,60
UAH з ПДВ
2 653 323,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 14:50
Електронний підпис
16 березня 2020 14:48
Dovidka_20029659210360988422.pdf.p7s
16 березня 2020 14:48
Dovidka_20029659210360988422.pdf
16 березня 2020 14:48
1 Відсутність підстав .pdf
09 березня 2020 16:16
Електронний підпис
09 березня 2020 16:14
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
09 березня 2020 16:14
Довiдка_покриття.pdf
09 березня 2020 16:14
4 Проект договору.pdf
09 березня 2020 16:14
3.2 Статут.pdf
09 березня 2020 16:14
3.1 витяг ЄДРПОУ.pdf
09 березня 2020 16:14
1 Кваліфікація.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 22:29
Електронний підпис
09 березня 2020 22:28
6_Статут + опис.pdf
09 березня 2020 22:28
2_Проект договору.pdf
09 березня 2020 22:28
6_Повноваження на підпис.pdf
09 березня 2020 22:28
Додаток 3.pdf
09 березня 2020 22:28
1_Пропозиція.pdf
09 березня 2020 22:28
Аналогічний договір.pdf
09 березня 2020 22:28
re.zip
09 березня 2020 22:28
Сертифікт кран.pdf
09 березня 2020 22:28
Довідка ст 17.pdf
09 березня 2020 22:28
Відгук.pdf
09 березня 2020 22:28
8_Витяг ПДВ.pdf
09 березня 2020 22:28
Лист персональні дані.pdf
09 березня 2020 22:28
Довідка досвід.pdf
09 березня 2020 22:28
Довідка підписант.pdf
09 березня 2020 22:27
Захист довкілля.pdf
09 березня 2020 22:27
Довідка МТБ.pdf
09 березня 2020 22:27
Довідка перша партія.pdf
09 березня 2020 22:27
Довідка банк.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 22:36
Тендерна пропозиція (11).PDF
06 березня 2020 22:36
Лист гарантія поставка.PDF
06 березня 2020 22:36
Додаток 3 (9).PDF
06 березня 2020 22:36
Довідки (6).PDF
06 березня 2020 22:36
Статут Інвест.PDF
06 березня 2020 22:36
Рішення.PDF
06 березня 2020 22:36
Наказ директора.PDF
06 березня 2020 22:36
Витяг платника ПДВ.PDF

Публічні документи

09 березня 2020 21:39
Електронний підпис
09 березня 2020 21:37
сертификат до 22.03.2021.pdf
09 березня 2020 21:37
Паспорт Blue Ocean.pdf
09 березня 2020 17:44
Тендерна пропозиція.PDF
09 березня 2020 17:44
Лист повноваження.PDF
09 березня 2020 17:44
Додаток 4.PDF
09 березня 2020 17:44
Додаток 3.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка тех база.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка ст17.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка сертифікація.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка податки.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка не судимість.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка зразки.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка ЄДР.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка ЄДР пункт 9.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка довкілля.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка банкрутство.PDF
09 березня 2020 17:44
Довідка аналог договір.PDF
09 березня 2020 17:44
Грантійний лист 1 день.PDF
09 березня 2020 17:44
Статут нова редакція.PDF
09 березня 2020 17:44
Сертифікат Status Фітинги.PDF
09 березня 2020 17:44
Сертифікат Status PP-R.PDF
09 березня 2020 17:44
Протокол2.PDF
09 березня 2020 17:44
Протокол1.PDF
09 березня 2020 17:44
ПРОТОКОЛ №4.PDF
09 березня 2020 17:44
Наказ на директора.PDF
09 березня 2020 17:44
Відгук до договору.PDF
09 березня 2020 17:44
Витяг платника ПДВ.PDF
09 березня 2020 17:44
Висновок Status.PDF
09 березня 2020 17:44
Виписка ЕДРПОУ 1-2.pdf
09 березня 2020 17:44
sertifikat-sootvetstvija-firat-do-02-09-20.pdf
09 березня 2020 17:44
Грошове покриття.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ"

ТОВ "ІНВЕСТ ПЛАТИНУМ АЛЬЯНС"

ТОВ "КСМ КОРПОРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС"
#39223097
Переможець 2 037 767,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 13:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРТЕХЕНЕРГОСЕРВІС"
#39223097
2 037 767,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2022 23:24
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:22
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 09:32
Договір № 158 від 02.04.2020.pdf укладений
03 квітня 2020 09:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення Замовником на початку наступного року процедури закупівлі товару, визначеного в Договорі на наступний рік, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 445 461,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 243,50 UAH)