Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарби
Очікувана вартість
406 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001946-a 4e9c4f110b654cfc89e8d2ced23f87d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тупічак Олександр Борисович

380687299055
zakupivli_kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва"
Код ЄДРПОУ: 39606435
Місцезнаходження: 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г
Контактна особа: Тупічак Олександр Борисович
380687299055,
zakupivli_kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 11:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:24
Очікувана вартість: 406 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34064 Одиниця
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 16:17
Проект договору.docx
21 лютого 2020 16:17
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:01
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та повідомляється наступне:: для недискримінації учасників до участі у закупівлі допускаються всі учасники у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники податку. Під час оцінювання наданих пропозиції неплатника ПДВ буде податок буде додаватися до його цінової пропозиції, оскільки в цьому випадку ПДВ буде сплачуати Замовник. Поняття "очікувана вартість" детально розписано у Методиці визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розроблена з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО) Державною установою «Професійні закупівлі», а також підвищення ефективності закупівельного процесу. Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів корегування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється ЦЗО на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі ЦЗО товару з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
Про об'єм тари пігментів
Дата подання: 25 лютого 2020 08:51
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:46
Доброго дня! Чи розглядаєте Ви поставку пігментів об'єм тари яких становить 100 мл.
Відповідь: Доброго дня! У технічному завданні чітко визначено, що пігмент повинен мати об'єм тари яких становить 50 мл.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 346 013,88
UAH з ПДВ
346 013,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" 404 664,00
UAH з ПДВ
404 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 10:26
ТС свідоцтво кольорова.pdf
10 березня 2020 10:26
Технічні вимоги.pdf
10 березня 2020 10:26
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 10:26
Проект договору.pdf
10 березня 2020 10:26
Поліс.jpg
10 березня 2020 10:26
Лист ВП Полісан.pdf
10 березня 2020 10:26
Копія Статуту.pdf
10 березня 2020 10:26
Копія свідоцтва ТС.pdf
10 березня 2020 10:26
Копія полісу ТС.pdf
10 березня 2020 10:26
Довідка про обладнання.pdf
10 березня 2020 10:26
Копія договору Долин.pdf
10 березня 2020 10:26
Довідка про банкрутство.pdf
10 березня 2020 10:26
Відомості про учасника.pdf
10 березня 2020 10:26
Зразки паспортів якості.pdf
10 березня 2020 10:26
Довідка про фіз особу.pdf
10 березня 2020 10:26
Довідка про працівників.pdf
10 березня 2020 10:26
Витяг ПДВ.pdf
10 березня 2020 10:26
Витяг ЄДРПОУ 27.02.2020.pdf
10 березня 2020 10:26
V-СЭЗ Грунтовки ВДА.pdf
10 березня 2020 10:26
V-СЕС фарби ВД новий 2019.pdf
10 березня 2020 10:26
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf
10 березня 2020 10:26
V-Пігментний концентрат.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:41
Електронний підпис
06 березня 2020 17:34
СЕС уайт-спирит.pdf
06 березня 2020 17:34
Договір 92с3.pdf
06 березня 2020 17:34
Поліси.pdf
06 березня 2020 17:34
Сертифікати якості.pdf
06 березня 2020 17:34
сертификат.pdf
06 березня 2020 17:34
Тех паспорта.pdf
06 березня 2020 17:34
СЕС барвник.pdf
06 березня 2020 17:34
Накази на призначення.pdf
06 березня 2020 17:34
Витяг ЄДР 24.02.pdf
06 березня 2020 17:34
Договір приміщення.pdf
06 березня 2020 17:34
СЭС ФарбитаЭмалиВД.pdf
06 березня 2020 17:34
ПФ-115 СЕС.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідки ст 17.pdf
06 березня 2020 17:34
кАкт.pdf
06 березня 2020 17:34
технічна специфікація.pdf
06 березня 2020 17:34
СЕС грунт.pdf
06 березня 2020 17:34
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 17:34
Письмо 2.pdf
06 березня 2020 17:34
Лист погодження.pdf
06 березня 2020 17:34
Письмо 1.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка ст17 Закону.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка інформація 1.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка інформація.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка працівники.pdf
06 березня 2020 17:34
Довідка 1.4.pdf
06 березня 2020 17:34
к Відомості ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Паспорт.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Рішення №2.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Виписка ЄДР.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Рішення №1.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Рішення №7.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Наказ №2.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Статут.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Наказ №1.pdf
06 березня 2020 17:34
копія Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Відхилено 346 013,88
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:32
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#42760625
Переможець 404 664,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП"
#42760625
404 664,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:19
Додаткова угода №1 до Договору №221.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 09:47
Договір №221.pdf укладений
30 березня 2020 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №221 від 30 березня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 221
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №221
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML