Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фарби
Очікувана вартість
406 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001946-a ● 4e9c4f110b654cfc89e8d2ced23f87d6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дніпровського району м.Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 39606435 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул.Челябінська,9-Г |
Контактна особа: |
Тупічак Олександр Борисович 380687299055, zakupivli_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 11:24 |
Очікувана вартість: | 406 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 060,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34064 Одиниця
Фарби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, Челябінська, 9Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 16:17 |
Проект договору.docx | |
21 лютого 2020 16:17 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 12:01
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:27
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше запитання розглянуто та повідомляється наступне:: для недискримінації учасників до участі у закупівлі допускаються всі учасники у тому числі фізичні особи-підприємці неплатники податку. Під час оцінювання наданих пропозиції неплатника ПДВ буде податок буде додаватися до його цінової пропозиції, оскільки в цьому випадку ПДВ буде сплачуати Замовник. Поняття "очікувана вартість" детально розписано у Методиці визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розроблена з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією (далі – ЦЗО) Державною установою «Професійні закупівлі», а також підвищення ефективності закупівельного процесу. Методика описує порядок збору інформації, методи розрахунку очікуваної ціни закупівлі, застосування індексів корегування цін та інфляції, вплив зміни курсу валют при закупівлі товарів. Розрахунок очікуваної вартості здійснюється ЦЗО на етапі визначення доцільності та підготовки техніко-економічного обґрунтування можливості закупівлі ЦЗО товару з урахуванням детальних технічних вимог, специфікацій, технічних завдань при підготовці відповідної документації для проведення процедури закупівлі та безпосередньо перед оголошенням процедури закупівлі, а також при наданні цінових довідок щодо рівня очікуваної вартості товару.
Про об'єм тари пігментів
Дата подання: 25 лютого 2020 08:51
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:46
Доброго дня!
Чи розглядаєте Ви поставку пігментів об'єм тари яких становить 100 мл.
Відповідь: Доброго дня! У технічному завданні чітко визначено, що пігмент повинен мати об'єм тари яких становить 50 мл.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" #32318370 |
Відхилено |
346 013,88
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:32
|
ТОВ "ІМПЕРІУМ ЕНЕРДЖИ ГРУП" #42760625 |
Переможець |
404 664,00
UAH з ПДВ
|
18 березня 2020 17:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:19
|
Додаткова угода №1 до Договору №221.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 09:47
|
Договір №221.pdf | укладений |
30 березня 2020 09:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №221 від 30 березня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №221 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |