Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце експерта)
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001762-c 99719a9b27064cc7bc5bc030f9bcb55b
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костянтин Валентинович Дубонос

+380443743444
+380442763753
tender_dndekc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ЕКСПЕРТНО-КРИМІНАЛІСТИЧНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 25574630
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, буд. 10
Контактна особа: Костянтин Валентинович Дубонос
+380443743444,+380442763753
tender_dndekc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 23:45
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:15
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Код ДК 021:2015 – 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) (робоче місце експерта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом _________ банківських днів (вказується учасником, але не менше 10 банківських днів) з моменту поставки товару. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 14:58
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:55
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 4 Тендерної документації у разі, якщо Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз «або еквівалент». Питання щодо визнання запропонованого Учасником товару еквівалентом буде вирішуватись після подання пропозицій шляхом аналізу технічних вимог (які впливають на продуктивність роботи та надійність системи) з огляду на вимоги технічного завдання. Для виконання договору достатньо поставки товару, який буде відповідати вимогам тендерної документації. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
По тендерну документацію
Дата подання: 27 лютого 2020 11:14
Дата відповіді: 02 березня 2020 09:32
Шановни замовники, дуже просимо додати копію Тенденої документації у форматі Word, бо дуже незручно заповнювати обов'язкови форми , шо надани у форматі pdf. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Законодавство щодо державних закупівель не містить вказівок та обов’язків для замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель.
Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СПЕЙС" 1 487 160,00
UAH з ПДВ
1 487 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТЕНЧУРІН Д.Р. 1 498 440,00
UAH з ПДВ
1 498 440,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2020 14:38
Електронний підпис
07 березня 2020 14:33
Банківська гарантія.rar
07 березня 2020 14:33
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2020 13:32
Справка по ст 17.pdf
07 березня 2020 13:32
мат-тех база.pdf
07 березня 2020 13:32
Ліцензія.pdf
07 березня 2020 13:32
Лист про печатку.pdf
07 березня 2020 13:32
Комерційна пропозиція.pdf
07 березня 2020 13:32
код.pdf
07 березня 2020 13:32
Витяг ЄДР.pdf
07 березня 2020 13:32
Витяг єдиного податку.pdf
07 березня 2020 13:32
Аналогичный договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОФІС СПЕЙС"

ФОП ТЕНЧУРІН Д.Р.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОФІС СПЕЙС"
#40033419
Очікує рішення 1 487 160,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:36
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ОФІС СПЕЙС" #40033419

№ рішення у справі

726-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

10 березня 2020 13:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 березня 2020 09:16
Коментар щодо відміни: відхилення всіх тендерних пропозицій