Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
БС13-9 220.3344.209 Сельсин
Очікувана вартість
12 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001730-b ● 0cbbebfea63047d1b0c396326b659ff1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД 410 ЦА" |
Код ЄДРПОУ: | 01128297 |
Вебсайт: | http://www.arp410.com.ua |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, Повітрофлотський пр-т, будинок 94 |
Контактна особа: |
Король Артем Миколайович 0442469867 KOROL@410.KIEV.UA |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 11:55 |
Очікувана вартість: | 12 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів
DDP, склад покупця, Україна, 03151, м. Київ, Повітрофлотський пр., 94. Можливе постачання через перевізників(за рахунок Продавця). Протягом 10 к.д. після заявки Покупця.
Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти)
банківських днів після поставки ТМЦ та
проходження вхідного контролю на підприємстві
Покупця, у розмірі 100% вартості ТМЦ
- пріоритет віддається учасникам, які запропонували гарантійний термін на ТМЦ: Гарантійний термін зберігання ТМЦ на складі покупця – 12 місяців з дати проведення ВТК на підприємстві Покупця. Гарантійний термін – 24 місяці з моменту введення в експлуатацію, але не менше гарантійного терміну, що вимагається замовником; Якщо інше не обумовлене паспортом(або іншим документом) до виробу.
- Перевага надається Виробам першої категорії(новим), або зі зберігання з СНЭ=0часов з відповідними документами (паспорт, сертифікат, етикетка) та гарантійними обов`язками. Допускаються вироби другої категорії, які відповідають технічним вимогам та повинні забезпечувати ними відпрацювання міжремонтних ресурсних показників літака.
з товаром надається паспорт (сертифікат), виданий виробником. Якість, упаковка та маркування повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ТУ та ін.).
Розгорнути
Згорнути
Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти)
банківських днів після поставки ТМЦ та
проходження вхідного контролю на підприємстві
Покупця, у розмірі 100% вартості ТМЦ
- пріоритет віддається учасникам, які запропонували гарантійний термін на ТМЦ: Гарантійний термін зберігання ТМЦ на складі покупця – 12 місяців з дати проведення ВТК на підприємстві Покупця. Гарантійний термін – 24 місяці з моменту введення в експлуатацію, але не менше гарантійного терміну, що вимагається замовником; Якщо інше не обумовлене паспортом(або іншим документом) до виробу.
- Перевага надається Виробам першої категорії(новим), або зі зберігання з СНЭ=0часов з відповідними документами (паспорт, сертифікат, етикетка) та гарантійними обов`язками. Допускаються вироби другої категорії, які відповідають технічним вимогам та повинні забезпечувати ними відпрацювання міжремонтних ресурсних показників літака.
з товаром надається паспорт (сертифікат), виданий виробником. Якість, упаковка та маркування повинні відповідати вимогам нормативно-технічної документації (ГОСТ, ТУ та ін.).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
БС13-9 220.3344.209 Сельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів після поставки ТМЦ та проходження вхідного контролю на підприємстві Покупця, у розмірі 100% вартості ТМЦ | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 13:32 |
Проєкт договору.docx |
21 лютого 2020 13:32 |
Конкурсна документація - БС13-9 Сельсин.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
11 200,00
UAH
|
7 500,00
UAH
|
Документи |
ПрАТ «Інноваційно-промисловий центр» |
10 300,00
UAH
|
9 280,00
UAH
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІАСЕНС" |
9 600,00
UAH
|
9 600,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "АВІАБУДПРОГРЕС" |
11 400,00
UAH
|
10 900,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" #41071921 |
Переможець |
7 500,00
UAH
|
01 квітня 2020 11:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Груп Інтрейд.pdf | укладений |
25 червня 2020 11:48
|