Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (філе куряче охолоджене, четвертинки курячі охолоджені, тушки курей охолоджені, печінка свійської птиці (15112000-6))»
Очікувана вартість
3 276 500,00 UAH
UA-2020-02-21-001726-c ceb090661a614770b7aefbfdfde5ffed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 22:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 22:00
Очікувана вартість: 3 276 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Тендерна документація

21 лютого 2020 23:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:13
ТД Кури 2020 (1).docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (філе куряче охолоджене, четвертинки курячі охолоджені, тушки курей охолоджені, печінка свійської птиці (15112000-6))»Поставка в навчальні заклади Шевченківського району: ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 526 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 632,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 11:54
Закінчення: 10 березня 2020 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

22800 кг
Лот 1: «ДК 021:2015: (CPV) М'ясо (15110000-2) (філе куряче охолоджене, четвертинки курячі охолоджені, тушки курей охолоджені, печінка свійської птиці (15112000-6))»Поставка в навчальні заклади Шевченківського району
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул.. Грінченка, 14 та вул.. Грінченка,4а, ЗДО № 187, м. Львів, вул.. Чигиринська, 17, ЗДО № 14, м. Львів, вул.. Щурата, 2, ЗДО № 171, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,5а, ЗДО № 154, м. Львів, вул.. Хвильового, 18, ЗДО № 106, м. Львів, вул.. Хвильового, 11, ЗДО № 150, м. Львів, вул.. Г. Мазепи,15а, ЗДО № 57, м. Львів, вул. Ю. Липи,33, ЗДО № 31, м. Львів, вул.. П.Панча,16, ЗДО № 167, м. Львів, вул. Масарика, 7, ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71, ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14, ЗДО № 121, м. Львів, вул.. Дашкевича, ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93, ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а, ЗДО № 96, м. Львів,вул.. Клепарівська,31а, ЗДО № 55, м. Львів, вул.. Донецька,22, ЗДО № 147, м. Львів, вул. Шевченка,380, ЗДО № 184, «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12, ЗДО № 94,м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" 1 526 376,00
UAH з ПДВ
1 526 376,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" 1 526 492,00
UAH з ПДВ
1 526 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:09
Електронний підпис
13 березня 2020 16:08
Довідка МВС БЦ 10.03.pdf
08 березня 2020 21:22
Електронний підпис
08 березня 2020 20:39
Електронний підпис
08 березня 2020 20:38
Технічна специфікація.pdf
08 березня 2020 20:38
Тендерна пропозиція.pdf
08 березня 2020 20:38
Проект договору.pdf
08 березня 2020 20:38
Техпаспорт авто.pdf
08 березня 2020 20:38
Статут.pdf
08 березня 2020 20:38
Рішення учасника ТОВ.pdf
08 березня 2020 20:38
Опис документів.pdf
08 березня 2020 20:38
Медична книжка ВОДІЙ.pdf
08 березня 2020 20:38
Лист про код доступу.pdf
08 березня 2020 20:38
ІСО.pdf
08 березня 2020 20:38
Експлуатаційний дозвіл.pdf
08 березня 2020 20:38
Дослідження змивів 26.02.pdf
08 березня 2020 20:38
Договір оренди ТЗ.pdf
08 березня 2020 20:38
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
08 березня 2020 20:38
Декларація виробника.pdf
08 березня 2020 20:38
Відгук кури училище.pdf
08 березня 2020 20:38
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
08 березня 2020 20:38
Витяг ЄДР 06.03.pdf
08 березня 2020 20:38
Виписка з ЄДР.pdf
08 березня 2020 20:38
Акти дезинфекції авто.pdf
08 березня 2020 20:38
1 ДФ завірений.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 09:36
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 09:36
Технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 09:36
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
06 березня 2020 09:36
Проект договору.pdf
06 березня 2020 09:36
Паспорт і код Кононович.pdf
06 березня 2020 09:36
Опис документів ДР.pdf
06 березня 2020 09:36
Витяг з РПЄП.pdf
06 березня 2020 09:36
Витяг ЄДР.pdf
06 березня 2020 09:36
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"

ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
Переможець 1 526 376,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
1 526 376,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 14:02
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:38
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
16 січня 2021 14:37
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:19
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 17:02
кури.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 17:00
мясо птиці лот 1.pdf зміни до договору
12 червня 2020 16:57
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:58
договір укладений
25 березня 2020 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору та відповідно обсяг закупівлі відповідно до зменшеної суми договору та потреб закладів освіти
Номер договору про закупівлю: 58/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 58/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 58/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 58/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 846 713,38
UAH (в тому числі ПДВ 141 118,89 UAH)