Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Electrical energy
Очікувана вартість
13 000 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001718-c 01a089c0c4c04e4f888e60850984ddb3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круцик Роман

+380673605948 dubnovoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 31525841
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська область обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
Контактна особа: Круцик Роман
+380673605948
dubnovoda@ukr.net
Додаткові контактні особи: Круцик Роман
+380673605948
dubnovoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: KP Dubnovokanal
National ID: 31525841
Contact point: Krutsyk Roman
+380673605948
dubnovoda@ukr.net
Additional contacts: Круцик Роман
+380673605948
dubnovoda@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2020 23:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 14:45
Очікувана вартість: 13 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 лютого 2020 21:54
Enquiries until: 12 березня 2020 23:00
Complaints submission until: до 18 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 березня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 13 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400000 кіловат-година
Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35604, Україна, Рівненська область, Дубно, Гірницька,3 А
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання: з 23 березня 2020 по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2020 01:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2020 00:56
ТД електроенергія 2020.docx
22 лютого 2020 01:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 лютого 2020 00:56
ТД електроенергія 2020.docx
22 лютого 2020 00:55
ТД електроенергія 2020.docx
21 лютого 2020 21:54
ТД електроенергія 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо групи споживача
Дата подання: 27 лютого 2020 15:11
Дата відповіді: 10 березня 2020 10:19
1. До якої групи ("А" - з АСКОЕ, "Б" - без АСКОЕ) віднесені точки обліку електроенергії Замовника? 2. Просимо надати щодобовий погодинний графік споживання електричної енергії Замовником точками обліку групи "А" (за наявності) за зимовий та літній календарні місяці. 3. У разі наявності точок розподілу і гр.«А», і гр.«Б», просимо надати інформацію щодо середньомісячного обсягу споживання електроенергії точками обліку групи «А» та «Б» окремо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Tочки обліку електроенергії Замовника віднесені до групи "Б" - без АСКОЕ». «Договірні величини споживання електричної енергії на 2020 рік наведені у додатку 2 до тендерної пропозиції.

проект договору
Дата подання: 10 березня 2020 11:31
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:28
Шановний Замвонику, згідно вимоги п. 1 Розділу ІІІ про надання скан-копії проекту договору з підписом та печаткою на кожній сторінці згідно з Додатком 3 до тендерної документації, чи потрібно учаснику заповнювати сам проект договору та його додатки?
Відповідь: Доброго дня, так
тариф на послуги з передачі
Дата подання: 10 березня 2020 11:37
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:33
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії ?
Відповідь: Доброго дня, ні
вартість розподілу
Дата подання: 10 березня 2020 11:37
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:33
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу Оператору Системи Розподілу?
Відповідь: Доброго дня, ні
оплата
Дата подання: 10 березня 2020 11:39
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:32
Шановний Замовнику, яким чином буде здійснюватися оплата електроенергії Постачальнику за умовами попередньої оплати чи оплати по факту? Просимо надати інформацію за яким графіком буде здійснюватися оплата.
Відповідь: Оплата здійснюється по факту спожитої електроенергії
Переддефолт
Дата подання: 11 березня 2020 12:44
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:31
Шановний Замовнику. У тендерній документації в розділі 5 пункт 2, містяться вимоги «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» та « Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлена вимога Документації щодо відсутності статусу «переддефолтний» протягом 2019, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі значно звужує коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того d частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307, у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: «п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил. п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) призупиняє реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії учасником ринку; 4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії на післязавтра; 5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП; 6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії. … 1.7.5. На період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку;4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку;5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії. Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що ми як підприємство, яке здійснює важливу соціальнуфункцію з видобування питної води,водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Дубно, біологічну очистку стічних вод, та з метою забезпечення гарантійного та безперебійного в подальшому постачання електричної енергії Замовнику в чітко визначений тендерною документацією строк, зацікавлені в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльностісумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу "дефолтного" або "переддефолтного". Учасник, якийнабував такий статус, але бувйогопозбавлений на момент проведеннязакупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівнихумовах. Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", "дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію.
Щодо особистого кабінету.
Дата подання: 11 березня 2020 16:44
Дата відповіді: 16 березня 2020 16:30
Шановний Замовнику, у тендерній документації в розділі 5 пункт 2, міститься вимога «Гарантійний лист в довільній формі про те, що учасником виконано вимоги «Правил роздрібного ринку електричної енергії» щодо особистого кабінету споживача, зокрема, що в особистому кабінеті споживача реалізована технічна можливість донесення до Споживача інформації про: · діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок за електричну енергію; · значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання; · обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачу даних щодо споживання ними електричної енергії; · надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію; · телефони для подання претензій, скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем; · реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача); · період, за який проводиться розрахунок; · суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити.» Згідно пункту 5.2.2 в частині 15 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» постачальник електричної енергії зобов’язаний «забезпечити на своєму офіційному веб-сайті можливість створення особистого кабінету споживача», але пункти вказані Замовником не відносяться до обов’язкових вимог щодо особистого кабінету споживача. Встановлена вимога Тендерної Документації щодо обов’язкової наявності особистого кабінету споживача має дискримінаційний характер. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того у частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище. Або просимо надати чіткі роз’яснення чим керується Замовник встановлюючи дані вимоги, та в яких нормативно-правових актах вони зазначені.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник закупівлі.

На Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.

КП «Дубноводоканал» здійснює діяльність з водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Дубно. У своїй діяльності керується________________ (назва законів, постанов, чи інших нормативних актів).




Діяльність постачальників електричної енергії на роздрібному ринку електричної енергії здійснюється, зокрема, і відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312 (далі – Правила).




Відповідно до п.9.6. Правил «Особиста комерційна інформація споживача»:




«9.6.1. Електропостачальник зобов’язаний у рахунках за електричну енергію та на власному веб-сайті в особистому кабінеті споживача зазначити інформацію про:

1) діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок, із окремим зазначенням елементів таких цін (тарифів) у розрізі ціни на електричну енергію (як товару), тарифу на передачу електричної енергії, тарифу на розподіл електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги з електропостачання, податків та їх розміру, складової диспетчеризації, вартості послуги комерційного обліку, інших складових (за наявності);

2) значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання, у тому числі за періодами часу доби у разі розрахунків за тарифами, диференційованими за періодами часу доби;

3) обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачам даних щодо споживання ними електричної енергії;

4) розмір наданої житлової субсидії та/або пільги (у разі наявності);

5) розмір наданої компенсації у разі недотримання електропостачальником (оператором системи) показників якості електропостачання;

6) надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію;

7) адреси, телефони, веб-сайти для подання заяв, претензій та скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем;

8) реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача);

9) період, за який проводиться розрахунок;

10) суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити;

11) строк, протягом якого споживач має попередньо проінформувати свого електропостачальника про бажання перейти до іншого електропостачальника;

12) номер договору, строк його дії та можливість пролонгації;

13) строк, протягом якого споживач має право змінити електропостачальника без штрафних санкцій.».




Оскільки, у Правилах чітко вказано про обов’язок постачальника зазначати у рахунках за електричну енергію та в особистому кабінеті споживача на власному веб-сайті вказану вище інформацію, то Замовником і прийнято рішення про включення у пункт 2 розділу 5 тендерної документації вимоги про надання учасником такого гарантійного листа.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001718-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПАВЕР ІНЖИНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43334431
Дата подання: 11 березня 2020 14:53
Щодо усунення дискримінаційної вимоги.
Шановний Замовнику. У тендерній документації в розділі 5 пункт 2, містяться вимоги «Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що він не знаходиться у статусі «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.» та « Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що протягом 2019 року він не набував статусу «дефолтного» або «переддефолтного» та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі (ДП «НЕК «Укренерго»), який виконує функції адміністратора розрахунків та/або інших відкритих джерелах інформації, відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року N 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року N 1168.»
Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо.
Встановлена вимога Документації щодо відсутності статусу «переддефолтний» протягом 2019, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі значно звужує коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того d частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 березня 2020 22:06
Щодо Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307, у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: «п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) призупиняє реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії учасником ринку; 4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії на післязавтра; 5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП; 6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
… 1.7.5. На період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку;4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку;5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.

Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що ми як підприємство, яке здійснює важливу соціальнуфункцію з видобування питної води,водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Дубно, біологічну очистку стічних вод, та з метою забезпечення гарантійного та безперебійного в подальшому постачання електричної енергії Замовнику в чітко визначений тендерною документацією строк, зацікавлені в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльностісумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу "дефолтного" або "переддефолтного".
Учасник, якийнабував такий статус, але бувйогопозбавлений на момент проведеннязакупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівнихумовах.
Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", "дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію.
Вашу вимогу відхилено.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-19-000007 ● 8b62d8fe39a248b09deb1ec134383653
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020 12:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.03.2020 № 23

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2020 № 20.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 RISK 1-12 дані автоматичних індикаторів ризиків


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-19 17:14:58

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель тендерна документація (додаток №1), розміщена Замовником 22.02.2020, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в цій частині.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною 2 статті 17 Закону. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 21.02.2020, остання редакція - 22.02.2020. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Однак, окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації, не оприлюднено. Крім того, в електронній системі відсутні положення тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних. Поясніть відсутність (не розміщення) вище перелічених документів.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону.
Однак, на звернення про надання роз’яснення від 27.02.2020 Замовником надано відповідь 10.03.2020, тобто у строк, що перевищує три робочих дні, з дня оприлюднення в електронній системі запитання до процедури. Поясніть чому відповідь на запитання до процедури надана не в термін визначений статтею 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-03-24 15:12:47

Відповідь на питання аудиторської служби

Доброго дня, оскільки ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає": "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" Замовником в додатку 1 були зазначені всі пунки ст. 17, а саме по пункту 3 є в пункті 7 останній абзац. Стосовно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" яка є в Додатку 1.
Стосовно змін тд замовник оприлюднив зі змінами в новій редакції,але не вказав зміни оскільки незнав про таке викладення інформації. Відповідь на запитання була вчасно не подана, оскільки не було кворуму в комітеті для засідання.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником порушено вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснення (відповіді) на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

  • UA-M-2020-06-19-000046 ● aa79c6ea778a4deaad10b8b88539143f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 15:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2020 № 45

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-19 16:16:38

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.05.2020 №4053-ВЦ, укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ «РОЕК», розміщений Замовником в електронній системі закупівель 29.05.2020, в той час як частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон) договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, вказаний договір оприлюднений на четвертий день з дня його укладення.
Слід зауважити, що частиною 5 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Поясніть чому договір оприлюднений не в термін визначений статтею 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-24 17:54:24

Пояснення

Доброго дня,у зв"язку з введенням карантину Covid-19 по області та перехід установ і організацій в закритий режим спиричиноло затримку транспортування договору від 25.05.2020 №4053-ВЦ між КП "Дубноводоканал" та від ТОВ «РОЕК». Також хочем донести до Вашого відома що міжміський транспорт закритий,що також повпливало на терміни доставки договору.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-01 17:10:32

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Частиною 5 статті 28 Закону визначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення опублікований (сформований) в електронній системі закупівель 24.04.2020.
У зв’язку з неможливістю підвантаження замовником в електронній системі закупівель будь-якого паперового документу до прийнятого замовником рішення щодо розгляду пропозицій (протоколу розгляду тендерних пропозицій, протоколу засідання тендерного комітету тощо) просимо вказати дату розгляду пропозицій учасників торгів, їх відхилення чи допущення до аукціону; дату складання протоколу (-ів) розгляду (засідання тендерного комітету) та затвердження. При цьому, просимо долучити документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-06 16:48:25

Відповідь на запит

24 квітня 2020 року тендерним комітетом КП "Дубноводоканал" розглянуті тендерні пропозиції учасників відкритих торгів закупівлі "Електрична енергія", про що складений протокол № 8 від 24.02.2020 року,який додається.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку правління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області здійснено розірвання договору.

2020-07-16 16:53:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2020
UA-2020-02-21-001718-c01a089c0c4c04e4f888e60850984ddb3
Найменування: КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 31525841
Місцезнаходження: 35600, Україна, Рівненська область обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

22 березня 2020 23:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

18 березня 2020 17:57
Електронний підпис
18 березня 2020 17:56
Гарант.лист_дефолт.pdf
18 березня 2020 17:56
Гарант.лист_дефолт 2019.pdf
18 березня 2020 17:56
Довідка_ЦОС.pdf
18 березня 2020 17:56
Довідка_комунікація.pdf
18 березня 2020 17:56
Довідка_договір з РОЕ.pdf
18 березня 2020 17:56
Проект договору.pdf
18 березня 2020 17:56
Довідка_ст.17.pdf
18 березня 2020 17:56
8 Протокол ЗЗУ від 28.02.20.pdf
18 березня 2020 17:56
6 Виписка ТОВ ЕК ЕНОЛЛ.pdf

Документи

22 березня 2020 23:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

07 травня 2020 09:09
Електронний підпис
07 травня 2020 09:08
Довідка МВС.pdf
07 травня 2020 09:07
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:23
Електронний підпис
20 березня 2020 15:23
Електронний підпис
20 березня 2020 15:20
Проект договору.pdf
20 березня 2020 15:20
Лист згода довкілля.pdf
20 березня 2020 15:20
Копія Статуту.pdf
20 березня 2020 15:20
Договір з ОСР на 2020 рік.pdf
20 березня 2020 15:20
Довідки по ст.17.pdf
20 березня 2020 15:20
Довідка про власний ЦОК.pdf
20 березня 2020 15:20
Гарантійний лист ДСТУ.pdf

Документи

22 березня 2020 23:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

20 березня 2020 21:43
Електронний підпис
20 березня 2020 21:43
Електронний підпис
20 березня 2020 21:40
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
20 березня 2020 21:40
9. Довідка по санкціям.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817

№ рішення у справі

70/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

22 березня 2020 23:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 березня 2020 13:20
Електронний підпис
22 березня 2020 13:20
Електронний підпис
22 березня 2020 13:19
37 Виписка з ЄДР.pdf
22 березня 2020 13:19
29 Довідка про кол центр.pdf
22 березня 2020 13:19
27 ГЛ щодо ціни.pdf
22 березня 2020 13:19
26 ГЛ щодо санкцій1.pdf
22 березня 2020 13:19
25 ГЛ щодо санкцій.pdf
22 березня 2020 13:19
21 Лист згода.pdf
22 березня 2020 13:19
17 ГЛ про якість.pdf
22 березня 2020 13:19
15 Ліцензування.pdf
22 березня 2020 13:19
14 Договір ОР РДН.pdf
22 березня 2020 13:19
14 договір ОР ВДР.pdf
22 березня 2020 13:18
10 Проект_договору (1).pdf
22 березня 2020 13:18
08 ст 17 інформ листи.pdf
22 березня 2020 13:18
07 Витяг ПДВ УГР 21-02-20.pdf
22 березня 2020 13:18
05_Лист-згода (Кучков).pdf
22 березня 2020 13:18
05 ПаспортИНН_Денисович.pdf
22 березня 2020 13:18
04 Статут_копія.pdf
22 березня 2020 13:18
04 Статут оригінал.pdf

Документи

22 березня 2020 23:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 березня 2020 13:58
Електронний підпис
22 березня 2020 13:58
Листи – згода.pdf
22 березня 2020 13:58
Листи - Довідка.pdf
22 березня 2020 13:57
Гарантійні листи.pdf
22 березня 2020 13:57
СТАТУТ ВЕЛІНКОМ.pdf
22 березня 2020 13:57
ПРОТОКОЛ №2 ВЕЛІНКОМ.pdf
22 березня 2020 13:57
ПАСПОРТ Мосийчук О.В..pdf
22 березня 2020 13:57
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2020 13:57
Довідка р-р ПриватБанк.pdf
22 березня 2020 13:57
Довідка р-р АТ Ощадбанк.pdf
22 березня 2020 13:57
Довідка к-р ПриватБанк.pdf
22 березня 2020 13:57
ВИТЯГ з ПДВ ВЕЛІНКОМ.pdf

Документи

22 березня 2020 23:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 березня 2020 15:54
Електронний підпис
22 березня 2020 15:53
21.Проект договору.pdf
22 березня 2020 15:53
Ліцензія_ее.pdf
22 березня 2020 15:52
Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2020 15:52
Наказ Гендиректор.pdf
22 березня 2020 15:52
Протокол Гендиректор.pdf
22 березня 2020 15:52
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "АС"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 9 066 546,00
UAH з ПДВ
8 936 546,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АС" 9 979 200,00
UAH з ПДВ
9 066 545,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 12 690 000,00
UAH з ПДВ
12 690 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 09:09
Електронний підпис
07 травня 2020 09:08
Довідка МВС.pdf
07 травня 2020 09:07
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 15:23
Електронний підпис
20 березня 2020 15:23
Електронний підпис
20 березня 2020 15:20
Проект договору.pdf
20 березня 2020 15:20
Лист згода довкілля.pdf
20 березня 2020 15:20
Копія Статуту.pdf
20 березня 2020 15:20
Договір з ОСР на 2020 рік.pdf
20 березня 2020 15:20
Довідки по ст.17.pdf
20 березня 2020 15:20
Довідка про власний ЦОК.pdf
20 березня 2020 15:20
Гарантійний лист ДСТУ.pdf

Публічні документи

20 березня 2020 21:43
Електронний підпис
20 березня 2020 21:43
Електронний підпис
20 березня 2020 21:40
11. Сертифікат ISO 9001-2015.pdf
20 березня 2020 21:40
9. Довідка по санкціям.pdf

Публічні документи

22 березня 2020 13:20
Електронний підпис
22 березня 2020 13:20
Електронний підпис
22 березня 2020 13:19
37 Виписка з ЄДР.pdf
22 березня 2020 13:19
29 Довідка про кол центр.pdf
22 березня 2020 13:19
27 ГЛ щодо ціни.pdf
22 березня 2020 13:19
26 ГЛ щодо санкцій1.pdf
22 березня 2020 13:19
25 ГЛ щодо санкцій.pdf
22 березня 2020 13:19
21 Лист згода.pdf
22 березня 2020 13:19
17 ГЛ про якість.pdf
22 березня 2020 13:19
15 Ліцензування.pdf
22 березня 2020 13:19
14 Договір ОР РДН.pdf
22 березня 2020 13:19
14 договір ОР ВДР.pdf
22 березня 2020 13:18
10 Проект_договору (1).pdf
22 березня 2020 13:18
08 ст 17 інформ листи.pdf
22 березня 2020 13:18
07 Витяг ПДВ УГР 21-02-20.pdf
22 березня 2020 13:18
05_Лист-згода (Кучков).pdf
22 березня 2020 13:18
05 ПаспортИНН_Денисович.pdf
22 березня 2020 13:18
04 Статут_копія.pdf
22 березня 2020 13:18
04 Статут оригінал.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"

ТОВ "АС"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
Переможець 8 936 546,00
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42101003
8 936 546,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 16:22
Договір 4053.pdf укладений
29 травня 2020 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 343 265,00
UAH (в тому числі ПДВ 57 210,83 UAH)