Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electrical energy
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 31525841 |
Місцезнаходження: | 35600, Україна , Рівненська область обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А |
Контактна особа: |
Круцик Роман +380673605948 dubnovoda@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Круцик Роман +380673605948 dubnovoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KP Dubnovokanal |
National ID: | 31525841 |
Contact point: |
Krutsyk Roman +380673605948 dubnovoda@ukr.net |
Additional contacts: |
Круцик Роман +380673605948 dubnovoda@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 21:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 14:45 |
Очікувана вартість: | 13 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 21 лютого 2020 21:54 |
Enquiries until: | 12 березня 2020 23:00 |
Complaints submission until: | до 18 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 березня 2020 23:00 |
Information
Estimated total value: | 13 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 130 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 лютого 2020 01:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 лютого 2020 00:56 |
ТД електроенергія 2020.docx |
22 лютого 2020 01:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
22 лютого 2020 00:56 |
ТД електроенергія 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
На Ваше звернення щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне.
КП «Дубноводоканал» здійснює діяльність з водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Дубно. У своїй діяльності керується________________ (назва законів, постанов, чи інших нормативних актів).
Діяльність постачальників електричної енергії на роздрібному ринку електричної енергії здійснюється, зокрема, і відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312 (далі – Правила).
Відповідно до п.9.6. Правил «Особиста комерційна інформація споживача»:
«9.6.1. Електропостачальник зобов’язаний у рахунках за електричну енергію та на власному веб-сайті в особистому кабінеті споживача зазначити інформацію про:
1) діючі ціни (тарифи), за якими здійснюється розрахунок, із окремим зазначенням елементів таких цін (тарифів) у розрізі ціни на електричну енергію (як товару), тарифу на передачу електричної енергії, тарифу на розподіл електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги з електропостачання, податків та їх розміру, складової диспетчеризації, вартості послуги комерційного обліку, інших складових (за наявності);
2) значення попередніх та поточних показів засобу вимірювання, у тому числі за періодами часу доби у разі розрахунків за тарифами, диференційованими за періодами часу доби;
3) обсяг електричної енергії у порядку надання електропостачальником споживачам даних щодо споживання ними електричної енергії;
4) розмір наданої житлової субсидії та/або пільги (у разі наявності);
5) розмір наданої компенсації у разі недотримання електропостачальником (оператором системи) показників якості електропостачання;
6) надлишок (переплату) оплаченої, але не спожитої електричної енергії або недоплату за спожиту, але не оплачену електричну енергію;
7) адреси, телефони, веб-сайти для подання заяв, претензій та скарг та надання повідомлень про загрозу для безпеки експлуатації електросистем;
8) реквізити для оплати спожитої електричної енергії (розрахунковий рахунок електропостачальника, номер особового рахунка або номер договору споживача);
9) період, за який проводиться розрахунок;
10) суму до оплати та дату, до якої необхідно сплатити;
11) строк, протягом якого споживач має попередньо проінформувати свого електропостачальника про бажання перейти до іншого електропостачальника;
12) номер договору, строк його дії та можливість пролонгації;
13) строк, протягом якого споживач має право змінити електропостачальника без штрафних санкцій.».
Оскільки, у Правилах чітко вказано про обов’язок постачальника зазначати у рахунках за електричну енергію та в особистому кабінеті споживача на власному веб-сайті вказану вище інформацію, то Замовником і прийнято рішення про включення у пункт 2 розділу 5 тендерної документації вимоги про надання учасником такого гарантійного листа.
Вимоги про усунення порушення
Для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний" може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії протягом 2019 року набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо.
Встановлена вимога Документації щодо відсутності статусу «переддефолтний» протягом 2019, та зазначена інформація не була оприлюднена на сайті оператора системи передачі значно звужує коло потенційних учасників, не маючи на це об’єктивних підстав та правового підґрунтя.
Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», крім того d частині 3 статті 5 передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника внести зміни до Документації і виключити дискримінаційні вимоги, зазначені вище.
Відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307, у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168: «п.1.7.1. Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Переддефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин: 1) учасник ринку до 18:00 робочого дня, наступного за днем, коли він отримав через систему управління ринком платіжний документ від АР, не здійснив відповідну оплату; 2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI цих Правил.
п.1.7.2. При набутті статусу «Переддефолтний» АР на період існування такого статусу: 1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний»; 2) публікує повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Переддефолтний» на вебсайті АР; 3) призупиняє реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії учасником ринку; 4) кожного дня (о 18:00) скасовує реєстрацію ДД щодо продажу електричної енергії на післязавтра; 5) використовує фінансові гарантії, що надаються учасником ринку, для покриття його заборгованості перед ОСП; 6) установлює нульовий максимальний обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку; 7) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Переддефолтний» кожного банківського дня (о 12:00) направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець), розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
… 1.7.5. На період існування статусу «Дефолтний» АР вживає до такого учасника ринку такі заходи:1) надсилає учаснику ринку та Регулятору повідомлення про набуття учасником ринку статусу «Дефолтний»;2) публікує на офіційному вебсайті АР повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Дефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу;3) зупиняє майбутні та скасовує діючі реєстрації ДД щодо продажу електричної енергії учасникам ринку;4) установлює нульовий обсяг продажу електричної енергії на РДН та ВДР для такого учасника ринку;5) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку;6) якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника, після набуття ним статусу «Дефолтний» кожного банківського дня о 12:00 направляє до уповноважених банків довідку, що містить інформацію щодо повного та скороченого найменування учасника ринку або ПІБ (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа-підприємець), ЄДРПОУ або РНОКПП (якщо учасником ринку є фізична особа або фізична особа - підприємець) та кінцевий розмір простроченої електропостачальником оплати вартості його небалансів електричної енергії.
Зважаючи на вищевказане та враховуючи, що ми як підприємство, яке здійснює важливу соціальнуфункцію з видобування питної води,водопостачання і водовідведення населенню та підприємствам міста Дубно, біологічну очистку стічних вод, та з метою забезпечення гарантійного та безперебійного в подальшому постачання електричної енергії Замовнику в чітко визначений тендерною документацією строк, зацікавлені в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльностісумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 307 у редакції постанови НКРЕКП від 24 червня 2019 року № 1168, та не набував статусу "дефолтного" або "переддефолтного".
Учасник, якийнабував такий статус, але бувйогопозбавлений на момент проведеннязакупівлі, має право брати участь у відкритих торгах на рівнихумовах.
Вимога щодо надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції Учасника не є дискримінаційною, оскільки Замовник не обмежує конкуренції та участі у відкритих торгах Учасника, який перебував у статусі "переддефолтний", "дефолтний", а лише вимагає надати відповідну інформацію.
Вашу вимогу відхилено.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-19-000007 ● 8b62d8fe39a248b09deb1ec134383653
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 12:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.03.2020 № 23
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.02.2020 № 20.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 RISK 1-12 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-03-19 17:14:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель тендерна документація (додаток №1), розміщена Замовником 22.02.2020, не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пункті 8 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Поясніть чому при складанні тендерної документації не враховано норми частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону в цій частині.
Крім того, вказаний додаток до тендерної документації не містить вимоги про надання учасником-переможцем документального підтвердження інформації згідно з частиною 2 статті 17 Закону. Тобто, при складанні ТД Замовником не враховано вимоги абзацу 1 частини 3 статті 17, пункту 2 частини 2 статті 22 Закону.
Відповідно до наявної на веб-порталі Уповноваженого органу інформації встановлено, що тендерна документація оприлюднена Замовником 21.02.2020, остання редакція - 22.02.2020. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. При цьому, зазначена у цій частині інформація оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону. Однак, окремого документа з переліком змін, які вносилися Замовником до тендерної документації, не оприлюднено. Крім того, в електронній системі відсутні положення тендерної документації, до яких внесено зміни, у вигляді закреслених даних. Поясніть відсутність (не розміщення) вище перелічених документів.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону, замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону.
Однак, на звернення про надання роз’яснення від 27.02.2020 Замовником надано відповідь 10.03.2020, тобто у строк, що перевищує три робочих дні, з дня оприлюднення в електронній системі запитання до процедури. Поясніть чому відповідь на запитання до процедури надана не в термін визначений статтею 23 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-03-24 15:12:47
Відповідь на питання аудиторської служби
Доброго дня, оскільки ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає": "3. Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" Замовником в додатку 1 були зазначені всі пунки ст. 17, а саме по пункту 3 є в пункті 7 останній абзац. Стосовно ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" яка є в Додатку 1.
Стосовно змін тд замовник оприлюднив зі змінами в новій редакції,але не вказав зміни оскільки незнав про таке викладення інформації. Відповідь на запитання була вчасно не подана, оскільки не було кворуму в комітеті для засідання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Замовником порушено вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз'яснення (відповіді) на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
- UA-M-2020-06-19-000046 ● aa79c6ea778a4deaad10b8b88539143f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 15:57 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020 № 45
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.06.2020 № 45.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-21-001718-c 21.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-19 16:16:38
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель договір про постачання електричної енергії споживачу від 25.05.2020 №4053-ВЦ, укладений з переможцем відкритих торгів ТОВ «РОЕК», розміщений Замовником в електронній системі закупівель 29.05.2020, в той час як частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон) договір про закупівлю оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом двох днів з дня його укладення. Тобто, вказаний договір оприлюднений на четвертий день з дня його укладення.
Слід зауважити, що частиною 5 розділу Х «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону України «Про публічні закупівлі» в поточній редакції визначено, що процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Поясніть чому договір оприлюднений не в термін визначений статтею 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-24 17:54:24
Пояснення
Доброго дня,у зв"язку з введенням карантину Covid-19 по області та перехід установ і організацій в закритий режим спиричиноло затримку транспортування договору від 25.05.2020 №4053-ВЦ між КП "Дубноводоканал" та від ТОВ «РОЕК». Також хочем донести до Вашого відома що міжміський транспорт закритий,що також повпливало на терміни доставки договору.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-01 17:10:32
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія (Постачання електричної енергії)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001718-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Частиною 5 статті 28 Закону визначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.
Відповідно до частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон), протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня з дня його затвердження.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення опублікований (сформований) в електронній системі закупівель 24.04.2020.
У зв’язку з неможливістю підвантаження замовником в електронній системі закупівель будь-якого паперового документу до прийнятого замовником рішення щодо розгляду пропозицій (протоколу розгляду тендерних пропозицій, протоколу засідання тендерного комітету тощо) просимо вказати дату розгляду пропозицій учасників торгів, їх відхилення чи допущення до аукціону; дату складання протоколу (-ів) розгляду (засідання тендерного комітету) та затвердження. При цьому, просимо долучити документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-06 16:48:25
Відповідь на запит
24 квітня 2020 року тендерним комітетом КП "Дубноводоканал" розглянуті тендерні пропозиції учасників відкритих торгів закупівлі "Електрична енергія", про що складений протокол № 8 від 24.02.2020 року,який додається.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку правління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області здійснено розірвання договору.
2020-07-16 16:53:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП "КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 31525841 |
Місцезнаходження: | 35600, Україна, Рівненська область обл., місто Дубно, ВУЛИЦЯ ГІРНИЦЬКА, будинок 3 А |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНСОЛ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
9 066 546,00
UAH з ПДВ
|
8 936 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АС" |
9 979 200,00
UAH з ПДВ
|
9 066 545,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
12 690 000,00
UAH з ПДВ
|
12 690 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
Переможець |
8 936 546,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 16:35
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 06 травня 2020 16:35
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" #42101003 |
8 936 546,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 липня 2020 15:57
|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2020 16:22
|
Договір 4053.pdf | укладений |
29 травня 2020 16:20
|