Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001670-a 8ae8ce87fdc4411094be1715edb1124e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 13:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 14:05
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 послуга
Послуги з розробки робочої документації на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в закладах освіти Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Заміри опору електроінструменту
Дата подання: 21 лютого 2020 16:27
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:59
В тендерній документації передбачено: "У складі тендерної пропозиції Учасник надає копію чинного протоколу про виміри опору ізоляції електроінструменту, що буде використовуватися при надані послуг" Протокол заміру опору ізоляції якого електроінструменту ви вимагаєте? Дана закупівля передбачає проектні роботи. Електроінструмента застосовуються при виконанні монтажних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До Тендерної документації було внесено зміни.
Сертифікати
Дата подання: 24 лютого 2020 17:56
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:09
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимогу щодо няавності Сертифікатів на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, а також Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Дані сертифікати не передбачені чинним законодавством і не є обов'язковими для надання послуг з проектування. Застосування даної вимоги значно звужує коло потенційних учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дотримання та впровадження у своїй діяльності Учасниками стандартів якості, які гарантують незмінно високу якість послуг, що надаються, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов, стандартів з охорони праці, забезпечення безпеки та здоров’я, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, дає можливість Замовнику працювати з Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормами та правилами, які забезпечують надання якісних та безпечних послуг. Додатково звертаємо Вашу увагу, що дані сертифікати передбачені чинним законодавством України (ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
стосовно декларації МТБ
Дата подання: 26 лютого 2020 11:20
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:11
Відповідно п.2 табл.2 додатку1 ви вимагаєте "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" дана вимога не відповідає предмету закупівлі і є дискримінаційною. Прохання прибрати.
Відповідь: Щодо умови надання "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, передбачається, що роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метра, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зважаючи, що процес проектування включає і дослідження об’єктів (в тому числі і огляд на висоті понад 1,3 метра), таким чином вимога про надання даного документу є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства.
снадання сертифікатів
Дата подання: 26 лютого 2020 11:28
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:15
Вимагання Сертифікатів впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві системи управління якістю стосовно предмета закупівлі (Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015) та документу, що підтверджує належний рівень системи управління гігієною та безпекою праці (Сертифікат на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010) а також Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування» є дискримінаційними, що вже не раз доводив АМКУ. Хочете зпробувати своє щастя то вперед. Будемо оскаржувати. Прохання прибрати дискримінацію і працювати чесно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дотримання та впровадження у своїй діяльності Учасниками стандартів якості, які гарантують незмінно високу якість послуг, що надаються, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов, стандартів з охорони праці, забезпечення безпеки та здоров’я, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки дає можливість Замовнику працювати з Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормами та правилами, які забезпечують надання якісних та безпечних послуг.
ДСТУ Б В.2.7-19-95
Дата подання: 26 лютого 2020 11:44
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:18
В п.1 Додатку 2, а саме "Посилання на ППКП і устаткування управління встановити на конструкціях, виконаних з негорючих матеріалів згідно ДСТУ Б В.2.7-19-95" є незаконним адже цей ДСТУ не дійсний. Прохання внести зміни.
Відповідь: Вимогу щодо внесення змін до п. 1 Додатку 2 ТД - задоволено.
зміни до договору
Дата подання: 26 лютого 2020 12:07
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:21
4.4. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснювати протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Цей пункт позбавлює Виконавця права звернутися з позовом до суду в разі необхідності.( не оплати послуг Замовником). Прохання прибрати
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога в цій частині не підлягає задоволенню у зв’язку з тим, що закупівля здійснюється за бюджетні кошти.
зміни до договору
Дата подання: 26 лютого 2020 12:07
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:23
п. 6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплатити за надані послуги; Прохання прибрати формулювання "при наявності бюджетного фінансування" так як це ставить під питання оплату послуг Замовником та позбавляє виконавця можливості звернутися до суду. Прохання прибрати
Відповідь: Формулювання «при наявності бюджетного фінансування» має обов’язково міститися в договорі. Звертаємо Вашу увагу, що дані послуги здійснюються за рахунок бюджетних коштів і у випадку відсутності бюджетного фінансування дані послуги не можуть бути оплачені. Додатково повідомляємо, що зазначена умова присутня у всіх договорах, де закупівля здійснюється з бюджетні кошти.
зміни до договору
Дата подання: 26 лютого 2020 12:08
Дата відповіді: 06 березня 2020 12:25
7.3. При порушенні Виконавцем умов цього Договору щодо якості послуг, що встановленні пунктом 2 цього Договору, Виконавець сплачує штраф у розмірі 20% від вартості цього Договору. 7.4. У разі надання послуг без дотримання вимог, передбачених розділами 2 та 6 Договору, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 5 (п’яти) відсотків (%) від вартості таких послуг, за кожен випадок порушення. Прохання видалити дані пункти оскільки відповідальність Виконавця відображена в п.7,2 та п.7,5
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваше питання повідомляємо, що розділ 7 договору передбачає відповідальність Виконавця за порушення умов даного договору. П. 7.3. та 7.4 передбачає відповідальність за інші порушення, ніж п. 7.2. та 7.5. В зв’язку з цим видаляти дані пункти з договору не має підстав.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001670-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 27 лютого 2020 11:12
відповідно подачі сертифікатів
Доброго дня! Просимо Вас видалити вимогу щодо няавності Сертифікатів на систему менеджменту професійної безпеки та здоров’я ДСТУ OHSAS 18001:2010, а також Сертифікат ISO 14001 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування». Дані сертифікати не передбачені чинним законодавством і не є обов'язковими для надання послуг з проектування. Застосування даної вимоги значно звужує коло потенційних учасників!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 12:05
Доброго дня! Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу, за результатом розгляду повідомляємо.
Дотримання та впровадження у своїй діяльності Учасниками стандартів якості, які гарантують незмінно високу якість послуг, що надаються, незалежно від зміни зовнішніх або внутрішніх умов, стандартів з охорони праці, забезпечення безпеки та здоров’я, охорони навколишнього природного середовища, екологічної безпеки, стандартів по боротьбі з корупцією, дає можливість Замовнику працювати з Учасниками, які в своїй діяльності керуються нормами та правилами, які забезпечують надання якісних та безпечних послуг. Додатково звертаємо Вашу увагу, що дані сертифікати передбачені чинним законодавством України (ДСТУ OHSAS 18001:2010. Системи управління гігієною та безпекою праці та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосовування»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001670-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Управління поліції охорони в Київській області, Код ЄДРПОУ:40109063
Дата подання: 27 лютого 2020 11:13
декларація мтб
Відповідно п.2 табл.2 додатку1 ви вимагаєте "Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" дана вимога не відповідає предмету закупівлі і є дискримінаційною. Прохання прибрати.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2020 12:02
Тендерним комітетом уважно розглянуто вашу вимогу, за результатом розгляду повідомляємо. Щодо умови надання "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, зареєстровану відповідно до вимог чинного законодавства" звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, передбачається, що роботи, які виконуються на висоті понад 1,3 метра, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Зважаючи, що процес проектування включає і дослідження об’єктів (в тому числі і огляд на висоті понад 1,3 метра), таким чином вимога про надання даного документу є цілком обґрунтованою та такою, що відповідає вимогам чинного законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-25-000034 ● 347cd5b53ac7439bb5356c80bf193751
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2020 17:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


25.03.2020 № 70

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
25.03.2020 № 70



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-02-21-001670-a 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП" 557 970,43
UAH з ПДВ
557 970,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 559 620,00
UAH з ПДВ
559 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 14:33
Електронний підпис
19 березня 2020 14:29
пропозиція.pdf
19 березня 2020 14:29
довідка мвс.pdf
19 березня 2020 14:29
довідка податкова.pdf
13 березня 2020 10:44
Електронний підпис
13 березня 2020 10:41
огляд обєкта-2.pdf
13 березня 2020 10:41
огляд обєкта-1.pdf
13 березня 2020 10:41
огляд обєкта-3.pdf
13 березня 2020 10:41
тех.вимоги 2.pdf
13 березня 2020 10:41
обробка даних_Нещерет .pdf
13 березня 2020 10:41
декларація к.pdf
13 березня 2020 10:41
декларація .pdf
13 березня 2020 10:41
проект договору.pdf
13 березня 2020 10:41
лист виробника 1.pdf
13 березня 2020 10:41
додаток UTP FTP.pdf
13 березня 2020 10:41
аналог.дог.акт.відгук.pdf
13 березня 2020 10:41
оренда обладнання.pdf
13 березня 2020 10:41
паспорт, код.pdf
13 березня 2020 10:41
видаткова на пульт к.pdf
13 березня 2020 10:41
Витяг з єдр к_03.03.2020.pdf
13 березня 2020 10:41
видаткова на пульт.pdf
13 березня 2020 10:41
Статут.pdf
13 березня 2020 10:41
ліцензія+наказ.pdf
13 березня 2020 10:41
Сертификат JY и JH 2022.pdf
13 березня 2020 10:41
трудова_угода пікож.pdf
13 березня 2020 10:41
трудова угода коровін.pdf
13 березня 2020 10:41
док-ти на мат-тех.базу.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифiкат 3.pdf
13 березня 2020 10:41
обробка даних.pdf
13 березня 2020 10:41
відомості з єдрпоу.pdf
13 березня 2020 10:41
опис до статуту.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат коровін.pdf
13 березня 2020 10:41
ліцензія пояснення.pdf
13 березня 2020 10:41
ISO 27001.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат.pdf
13 березня 2020 10:41
ISO 14001+додаток.pdf
13 березня 2020 10:41
ISO 9001+додаток.pdf
13 березня 2020 10:41
OHSAS 18001+додаток.pdf
13 березня 2020 10:41
ISO 3700 + додаток .pdf
13 березня 2020 10:41
мат-тех.база.pdf
13 березня 2020 10:41
уповноважена особа.pdf
13 березня 2020 10:41
надання копії рішення.pdf
13 березня 2020 10:41
Сертификат NHXH 2022г..pdf
13 березня 2020 10:41
аналог.дог.довідка.pdf
13 березня 2020 10:41
наявність працівників.pdf
13 березня 2020 10:41
Сертификат Je-H(St)H 2022г..pdf
13 березня 2020 10:41
Додаток Je-H(St) 2022г..pdf
13 березня 2020 10:41
Додаток NHXH 2022г..pdf
13 березня 2020 10:41
відповідність оп еб пб.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат пікож.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат 2.pdf
13 березня 2020 10:41
лист виробника 2.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат 6.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат 1.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат 4.pdf
13 березня 2020 10:41
сертифікат 5.pdf
13 березня 2020 10:41
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 11:00
Електронний підпис
13 березня 2020 10:58
Лист-згода.pdf
13 березня 2020 10:58
Довідка МВС.pdf
13 березня 2020 10:58
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 10:58
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
Переможець 557 970,43
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОНДО ГРУП"
#41212299
557 970,43
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2020 17:06
Додаткова угода № 1 до Дог. №35.pdf зміни до договору
13 липня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 10:36
Договір № 35 (послуги з розробки робочої документації на улаштування системи АПС).pdf укладений
08 квітня 2020 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з тим, що ТОВ «ТОНДО ГРУП» з 14.05.2020 р. стало платником податку на загальних підставах, укладено Додаткову угоду №1 до Договору № 35 від 06.04.2020 та п.3.1. Договору викладено в новій редакції: Ціна Договору становить 557 970,43 грн. (п’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 43 коп.)у тому числі ПДВ 92 995,07 грн. Отже, ціна договору - 557 970.43 грн. (з ПДВ); Ціна договору без ПДВ - 464 975,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 35
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 557 970,43
UAH