Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Очікувана вартість
10 167 870,00 UAH
UA-2020-02-21-001461-c 23e37d5167f1431d8eabbffa18ae4d0f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Рущак

+380956177994 ukb-oda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт: http://www.carpathia.gov.ua/ua/publication/content/623.htm
Місцезнаходження: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа: Ганна Рущак
+380956177994
ukb-oda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 16:55
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:33
Очікувана вартість: 10 167 870,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 839,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Протиаварійні реставраційні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення до попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти зі змінами від 27.12.2018 № 1129 для придбання матеріалів за рішенням Замовника може проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни, але не більше ніж на 90 календарних днів. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 17:48
сканирование0081.pdf
21 лютого 2020 17:48
сканирование0080.pdf
21 лютого 2020 17:48
Техзавдання 2020 Невицький замок додаток 2.docx
21 лютого 2020 17:48
тендерна документація Невицький замок.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-18-000003 ● 1b4b33009f7a49aa8e628823e9f48544
  • Статус: вирішено ● Дата: 24 листопада 2022
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 березня 2020 12:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.03.2020 № 11
Ужгород


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 18.03.2020 № 11

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-21-001461-c 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з виявленими зауваженнями при моніторингу проведення закупівель управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, висновок результату моніторингу від 19.03.2020; відповідно до висновку результату моніторингу та відповідно до ст. 31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» скасувати закупівлю UA-2020-02-21-001461-c.

2020-03-27 11:35:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2020-03-27 11:45:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 9 197 718,00
UAH з ПДВ
9 197 718,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 9 591 073,91
UAH з ПДВ
9 591 073,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2020 10:28
Електронний підпис
21 березня 2020 10:15
Довідка МВС 1.pdf
21 березня 2020 10:15
Довідка ДПС.pdf
07 березня 2020 17:23
Електронний підпис
07 березня 2020 17:19
Статут з описом.pdf
07 березня 2020 17:19
Рішення Засновника.pdf
07 березня 2020 17:19
Рішення 3.pdf
07 березня 2020 17:19
Проект договору.pdf
07 березня 2020 17:19
Паспорт код завірені.pdf
07 березня 2020 17:19
Наказ на призначення.pdf
07 березня 2020 17:19
Ліцензія.pdf
07 березня 2020 17:19
Календарний графік.pdf
07 березня 2020 17:19
Документ_ЄДР_1006432859.zip
07 березня 2020 17:19
Відомості про учасника.pdf
07 березня 2020 17:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2020 17:19
Виписка з ЄДР.pdf
07 березня 2020 17:19
Банківська гарантія.zip
07 березня 2020 17:19
Заява пропозиція.pdf
07 березня 2020 17:19
Договірна ціна.pdf
07 березня 2020 17:19
Технічне Завдання.pdf
07 березня 2020 17:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 15:03
Електронний підпис
06 березня 2020 15:01
Інші довідки.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 5.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 4.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 3.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 2.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
Переможець 9 197 718,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 11:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" #42603848

№ рішення у справі

63/58-р/к

Дата рішення у справі

11.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
9 197 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 березня 2020 16:19
Коментар щодо відміни: У зв’язку з виявленими зауваженнями при моніторингу проведення закупівель управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, висновок результату моніторингу від 19.03.2020; відповідно до висновку результату моніторингу та відповідно до ст. 31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» скасувати закупівлю UA-2020-02-21-001461-c.
Документи:
26 березня 2020 16:19
Електронний підпис
26 березня 2020 16:18
сканирование0086.pdf
26 березня 2020 16:18
сканирование0085.pdf