“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Очікувана вартість
10 167 870,00 UAH
UA-2020-02-21-001461-c 23e37d5167f1431d8eabbffa18ae4d0f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління капітального будівництва облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 05517297
Вебсайт замовника: http://www.carpathia.gov.ua/ua/publication/content/623.htm
Місцезнаходження замовника: 88008, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
Контактна особа замовника: Ганна Рущак
+380956177994
ukb-oda@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 27 лютого 2020 16:55
Оскарження умов закупівлі: до 04 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 березня 2020 16:55
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:33
Очікувана вартість: 10 167 870,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 839,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Протиаварійні реставраційні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до Постанови КМУ № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення до попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти зі змінами від 27.12.2018 № 1129 для придбання матеріалів за рішенням Замовника може проводиться авансування робіт в сумі 30% від договірної ціни, але не більше ніж на 90 календарних днів. Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 лютого 2020 17:53
Електронний цифровий підпис
21 лютого 2020 17:48
сканирование0081.pdf
21 лютого 2020 17:48
сканирование0080.pdf
21 лютого 2020 17:48
Техзавдання 2020 Невицький замок додаток 2.docx
21 лютого 2020 17:48
тендерна документація Невицький замок.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-18-000003 ● 1b4b33009f7a49aa8e628823e9f48544
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-18
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-18 12:07:05
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

18.03.2020 № 11
Ужгород


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291.

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
Від 18.03.2020 № 11

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-02-21-001461-c 21.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку з виявленими зауваженнями при моніторингу проведення закупівель управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, висновок результату моніторингу від 19.03.2020; відповідно до висновку результату моніторингу та відповідно до ст. 31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» скасувати закупівлю UA-2020-02-21-001461-c.

2020-03-27 11:35:03

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 19 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 03 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління капітального будівництва облдержадміністрації, 05517297, Україна, м. Ужгород, площа Народна, буд. 4
  2. Інформація про предмет закупівлі: “Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області”, 10167870UAH, 45220000-5, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 23e37d5167f1431d8eabbffa18ae4d0f, 2020-02-21
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 18 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2020 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції ТОВ «АБК «ГРАФЕКС». Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва облдержадміністрації (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 21.02.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій; відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБК «ГРАФЕКС» умовам тендерної документації Замовника, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця від 16.03.2020 № 3, повідомлення про намір укласти договір. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель встановлено, що Замовником в форму оголошення про проведення відкритих торгів в розділі 102 «Джерело фінансування закупівлі» зазначено, що фінансування буде проходити з двох і більше джерел фінансування, проте не зазначено з яких саме джерел фінансування буде здійснюватися закупівля робіт -«Протиаварійні реставраційні роботи покрівлі головної вежі «Донжон» та малої вежі оборонного муру «Невицький замок», охоронний № 194, на території с. Кам'яниця, Ужгородського району, Закарпатської області» , чим порушено вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22 березня 2016 року № 490, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 зі змінами (далі –Наказ № 490). За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що тендерна документація складена з порушеннями частини другої статті 22 Закону, якою визначено обов’язкові складові тендерної документації. Так, Замовником в пункті 1 розділу 4 тендерної документації не визначено кінцевий строк для подання тендерних пропозицій, який відповідно до пункту 13 частини другої статті 22 Закону визначається Замовником. Натомість, в тендерній документації зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій: визначається електронною системою закупівель автоматично, відповідно до частини другої статті 21 Закону, чим порушено пункт 13 частини другої статті 22 Закону. Також, Замовником в тендерній документації (додаток 1) встановлена умова, що в процесі кваліфікації Учасника Замовник може запросити інші документи шляхом надсилання Запиту-Вимоги на електронну поштову скриньку Учасника. Учасник зобов’язаний надати відповідь на Запит-Вимогу не пізніше 2 робочих днів з дня отримання Запиту-Вимоги. Відповідно, зазначене суперечить вимогам абзацу четвертому частини п’ятої статті 28 Закону, яким передбачено, що Замовник та учасник не можуть ініціювати будь – які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. В ході аналізу питання відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «АБК «ГРАФЕКС» умовам тендерної документації, який відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника від 16.03.2020 року № 3 визначений переможцем торгів, встановлена її невідповідність кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам встановленим Замовником в тендерній документації. Так, Замовником в тендерній документації (додаток 1) встановлена умова щодо наявністі документально підтвердженого досвіду Учасника виконання аналогічних договорів, що є предметом закупівлі (для підтвердження надати довідку за встановленою формою та належним чином завірені копії основних договорів (без додатків до них) про виконання Учасником аналогічних робіт за 2018-2019 роки, що є предметом закупівлі, але не менше трьох та довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчать про належне виконання договору), а також листів відгуків від Замовників, які надані не пізніше, як в 30-ти денний термін від кінцевої дати подання документів учасником. Однак, учасником ТОВ «АБК «ГРАФЕКС», у складі тендерної пропозиції не подано довідку/довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3 за договором від 09.12.2019 № б/н укладеного з Дубриницькою сільською радою Перечинського району та лист відгук, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам встановленим Замовником в тендерній документації (додаток 1). Крім того, ТОВ «АБК «ГРАФЕКС» у складі тендерної пропозиції подано лист відгук від 29.08.2019 № 1 ТОВ «Дукат – Ужгород», виданий пізніше 30- ти денного терміну від кінцевої дати подання документів учасником, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника (додаток 1). Таким чином, Замовником в порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону не відхилено тендерну ТОВ «АБК «ГРАФЕКС», натомість зазначеного учасника визнано переможцем та оприлюднене повідомлення про намір укласти договір від 17.03.2020 року. При цьому, слід зазначити, що тендерна пропозиція наступного учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія «Антрол», також не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону, в частині способу документального підтвердження умовам встановленим Замовником в тендерній документації. Згідно абзацу третього частини першої статті 31 Закону, Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 19 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатом аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог Наказу № 490. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБК «ГРАФЕКС», встановлено порушення абзацу першого пункту 1 та пункту 4 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуто шляхом відміни процедури закупівлі

2020-03-27 11:45:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС"" 9 197 718,00
UAH з ПДВ
9 197 718,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Антрол" 9 591 073,91
UAH з ПДВ
9 591 073,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2020 10:28
sign.p7s
21 березня 2020 10:15
Довідка МВС 1.pdf
21 березня 2020 10:15
Довідка ДПС.pdf
07 березня 2020 17:23
sign.p7s
07 березня 2020 17:19
Статут з описом.pdf
07 березня 2020 17:19
Рішення Засновника.pdf
07 березня 2020 17:19
Рішення 3.pdf
07 березня 2020 17:19
Проект договору.pdf
07 березня 2020 17:19
Паспорт код завірені.pdf
07 березня 2020 17:19
Наказ на призначення.pdf
07 березня 2020 17:19
Ліцензія.pdf
07 березня 2020 17:19
Календарний графік.pdf
07 березня 2020 17:19
Документ_ЄДР_1006432859.zip
07 березня 2020 17:19
Відомості про учасника.pdf
07 березня 2020 17:19
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2020 17:19
Виписка з ЄДР.pdf
07 березня 2020 17:19
Банківська гарантія.zip
07 березня 2020 17:19
Заява пропозиція.pdf
07 березня 2020 17:19
Договірна ціна.pdf
07 березня 2020 17:19
Технічне Завдання.pdf
07 березня 2020 17:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 15:03
sign.p7s
06 березня 2020 15:01
Інші довідки.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 5.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 4.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 3.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 2.7z
06 березня 2020 15:01
Додаток 1.7z

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
Переможець 9 197 718,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 11:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АБК "ГРАФЕКС""
#42603848
9 197 718,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
26 березня 2020 16:19
Причина скасування
У зв’язку з виявленими зауваженнями при моніторингу проведення закупівель управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, висновок результату моніторингу від 19.03.2020; відповідно до висновку результату моніторингу та відповідно до ст. 31 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» «Неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель» скасувати закупівлю UA-2020-02-21-001461-c.
Документи
26 березня 2020 16:18 сканирование0085.pdf
26 березня 2020 16:18 сканирование0086.pdf
26 березня 2020 16:19 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку