Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного
DK 021:2015, code 18810000-0 Different shoes, except for sport and protective ones
Очікувана вартість
5 957 298,81 UAH
UA-2020-02-21-001204-b cc2d6f279fb24cb08571310b1632c77e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полин Лариса Валеріївна

(04593) 4-42-92 polun@chnpp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Вебсайт: http://www.chnpp.gov.ua
Місцезнаходження: 07100, Україна , Київська область обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Контактна особа: Полин Лариса Валеріївна
(04593) 4-42-92
polun@chnpp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Specialized Enterprise “Chornobyl NPP”
National ID: 14310862
Contact point: Polin Larisa
(04593) 4-42-92
polun@chnpp.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 14:24
Очікувана вартість: 5 957 298,81 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 786,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 178700 UAH
Publication date: 21 лютого 2020 11:59
Enquiries until: 15 березня 2020 09:00
Complaints submission until: до 21 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 березня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 5 957 299 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 786 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного


Scope of the procurement
Перехідне взуття
Transition shoes
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4766 пара
Перехідне взуття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 18810000-0 — Взуття різне, крім спортивного та захисного

Transition shoes
CPV: 18810000-0
Період постачання: по 01 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Постачальника за фактом поставки Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 березня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 13:19
ЗМ 2_Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 3_проект договору Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 5_Спецификация_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Перечень изменений №2.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_ТД_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 4_ГЛ_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 1_Перечень документов_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Перечень изменений №1.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_ТД_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 5_Спецификация_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 4_ГЛ_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
Зм 1_Додаток 1_Перечень документов_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
Зм 1_Додаток 3_проект договору Черевики.docx
21 лютого 2020 11:56
ТД_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
21 лютого 2020 11:56
Додаток 5_Спецификация_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 4_ГЛ_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 3_проект договору Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 1_Перечень документов_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.doc
17 березня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 березня 2020 13:19
ЗМ 2_Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 3_проект договору Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 5_Спецификация_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Перечень изменений №2.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_ТД_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 4_ГЛ_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
17 березня 2020 13:19
Зм 2_Додаток 1_Перечень документов_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Перечень изменений №1.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_ТД_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 5_Спецификация_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
13 березня 2020 14:40
Зм 1_Додаток 4_ГЛ_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
Зм 1_Додаток 1_Перечень документов_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
ЗМ 1_Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.docx
13 березня 2020 14:39
Зм 1_Додаток 3_проект договору Черевики.docx
21 лютого 2020 11:56
ТД_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 5.1_Рекомендації_Черевики.docx
21 лютого 2020 11:56
Додаток 5_Спецификация_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 4_ГЛ_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 3_проект договору Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 1_Перечень документов_Черевики.doc
21 лютого 2020 11:56
Додаток 2_Тех_вимоги_Черевики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

самоочищающийся профиль подошвы
Дата подання: 25 лютого 2020 13:57
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:23
Добрый день. Скажите пожалуйста что значит самоочищающийся профиль ходовой поверхности. Как может подошва самоочищаться?
Відповідь: «Самоочищаючий профіль ходової поверхні» - це вимоги до взуття з радіаційної безпеки. Поверхня взуття повинна бути гладкою - щоб не перешкоджати очищенню від пилу, проведенню дезактивації засобів індивідуального захисту і попереджати проникнення радіоактивних речовин.
Самоочищаючий профіль ходової поверхні передбачає легке відділення від підошви взуття бруду і снігу без використання спеціальних інструментів, тобто профіль повинен бути скошений вузькою частиною до поверхні землі і не мати прихованих порожнин.
Метод крепления
Дата подання: 25 лютого 2020 13:58
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:24
Существуют несколько видов крепления подошвы, это клеевой и клеепрошивной. У вас написан ранто-прошивной (рантовый), такого метода не существует. Скажите пожалуйста какой все таки метод крепления подошвы? Спасибо
Відповідь: Кріплення підошви рантовим методом: підошву кріплять нитками до ранту, попередньо з'єднаного нитками із верхньою частиною взуття та устілкою. Взуття в цьому випадку відрізняється формостійкістю і високою зносостійкістю.
Защита подошвы
Дата подання: 25 лютого 2020 13:59
Дата відповіді: 27 лютого 2020 15:25
Что подразумевается под словом "защита" подошвы от низких температур? Подошва может быть износостойкая по составу, но это не относится к "защите", или что имелось ввиду в данном случае?
Відповідь: «Захист взуття від низьких температур» - це означає, що запропоноване взуття повинне відповідати вимогам п. 4.5, п. 4.6.1, додатку «Г» ДСТУ ГОСТ 26167:2009 «Взуття повсякденне. Загальні технічні умови»
Зразки
Дата подання: 27 лютого 2020 10:12
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:32
Доброго дня. Скажіть будь ласка надання зразків тендерною документацією не передбачене, потрібно тільки завантажити кольорові фото під час подачі пропозицій, вірно?
Відповідь: Ви зрозуміли правильно. У складі тендерної пропозиції необхідно завантажити якісні, кольорові фотографії всієї запропонованої продукції: 1) вид зверху; 2) вид збоку; 3) вид підошви; 4) загальний вид спереду (згідно вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації)
Висновки СЕС
Дата подання: 27 лютого 2020 10:26
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:33
Надайте уточнення , в т ендерній документації зазначено, що учасник повинен надати : Скановану копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на всі позиції закупівлі, це мається на увазі висновок на готовий виріб по кожній позиції асортименту, чи можна надати один загальний висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на взуття повсякденне (ДСТУ ГОСТ 26167:2009), та на шкіру верху ДСТУ 2726-94 (ГОСТ 939-94), оскільки саме на ці нормативні документи йде посилання в Тендерній документації ( в технічних вимогах до предметів закупівлі)? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати скановану копію висновку державної санітарно –
епідеміологічної експертизи на готовий виріб по кожній позиції асортименту даної закупівлі (згідно вимог пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації)
Декларація про відповідність
Дата подання: 04 березня 2020 15:30
Дата відповіді: 06 березня 2020 15:32
Надайте уточнення, в тендерній документації зазначено, що учасник повинен надати: Скановану копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. № 761). Для ДСТУ ГОСТ 26167:2009 Взуття повсякденне не передбачене надання такої Декларації , тому що воно не входить в перелік Технічного регламенту із захисту. Замініть в документації ДСТУ ГОСТ 26167:2009 на НТД, за яким взуття буде відповідати вказаному вище регламенту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 1 «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту» затвердженого ПКМУ від 27 серпня 2008 р. №761 під засобом індивідуального захисту слід розуміти спорядження, що призначається для носіння користувачем та/або забезпечення його захисту від однієї або кількох видів небезпеки для життя чи здоров'я.
Звертаю Вашу увагу, що згідно пункту № 2 «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту» до засобів захисту також належать: засоби від впливу погодних умов (головні убори, сезонний одяг, взуття тощо); слабких ударів та вібрації, що не впливають на життєво важливі органи та не здатні спричиняти невиліковні ушкодження (легкі захисні шоломи, рукавички, легке взуття тощо).
Пунктами № 50 та № 51 «Технічного регламенту засобів індивідуального захисту» роз'яснено процедуру оцінки відповідності.
Взуття, що закуповується буде використовуватись в якості засобів індивідуального захисту у зоні відчуження. Взуття повинно відповідати нормативним вимогам, які зазначені у технічних вимогах до закупівлі.
уточнення по зразках
Дата подання: 10 березня 2020 11:35
Дата відповіді: 13 березня 2020 11:30
Уточніть,будь-ласка, для туфлів літніх жіночих, туфлів літніх чоловічих, черевиків (напівчобіт) утеплених шкіряних, жіночих та черевиків (напівчобіт) утеплених шкіряних чоловічих метод кріплення – рантово-прошивний (рантовий) для всіх цих чотирьох позицій .
Відповідь: Найближчим часом будут внесені відповідні зміни до ТД
технічні характеристики
Дата подання: 12 березня 2020 17:53
Дата відповіді: 17 березня 2020 11:13
1. Метод кріплення – рантово-прошивний (рантовий) є технологічно застарілий та не використовується сьогодні. Сучасні виробники надають перевагу клейовому, клеепрошивному або литтєвому методу кріплення. Просимо розглянути такі методи кріплення і додати як аналог. 2. З Яких полімерних матеріалів має бути виготовлена підошва? 3. Чи є у вас зразки-еталони, щоб мати уявлення, що замовляє (які саме туфлі та черевики?) Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно зі змінами № 1 до тендерної документації у п.4 «Вимоги до продукції, що закуповується та умови поставки» Додатку № 2 зазначено: «Метод кріплення – литтєвий або рантово-прошивний (рантовий)».
2. Підошва взуття має бути виготовлена з полімерних матеріалів, згідно з п.4 Таблиці Г.1 Додатку Г ДСТУ ГОСТ 26167:2009 «Взуття повсякденне. Загальні технічні умови».
3. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни (фото зразків взуття можна буде переглянути в Додатку 2 до тендерної документації)
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-001204-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЖІМО", Код ЄДРПОУ:21501203
Дата подання: 01 квітня 2020 09:07
СКАРГА на рішення тендерного комітету по недопущенню підприємства до аукціону
Шановний Замовнику! ТОВ "ЕЖІМО" не згодне з Вашим рішенням по відхиленню нашого підприємства та недопущення до аукціону. Нашим підприємством отримана декларація про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту, яка затверджена ПКМУ №761 від 27.08.2008року і повністю відповідає Вашій вимозі,а саме: "Надати скановану копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ №761 від 27.08.2008року). Ніяких інших умов на відповідність у декларації нормативним документам -не вимагалося.Тому вважаємо Ваше рішення відхилити нашу пропозицію на етапі прекваліфікації- безпідставне та пропонуємо повторно розглянути нашу пропозицію та прийняти рішення повернути нашу Пропозицію до розгляду. В іншому випадку ми будемо звертатися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2020 12:42
Рішення ТК від 02.04.2020

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-21-001204-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "КСАНТОС", Код ЄДРПОУ:41841467
Дата подання: 03 квітня 2020 15:51
СКАРГА на рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» від 31.03.2020 р., що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
ТОВ «КСАНТОС», надалі – Скаржник, учасник публічних торгів Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» з предметом закупівлі «ДК 021:2015 код 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Перехідне взуття)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-001204-b, з метою захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» від 31.03.2020 р., надалі – Замовник, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок чого порушено права та законні інтереси Скаржника. Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі розгляду тендерних пропозицій за формою розміщеною на авторизованому майданчику https://prozorro.gov.ua/ від 31.03.2020 р. відповідно закупівлі «ДК 021:2015 код 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Перехідне взуття)», допустив до участі в аукціоні учасника ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", так як його тендерна пропозиція відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією Замовника. ТОВ «КСАНТОС» не погоджується із рішеннями тендерного комітету Замовника, тому що тендерна пропозиція ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», та повинна біти відхилена з наступних підстав: 1. Відповідно до п.5 Додатку 2 тендерної документації зі змінами №2, в складі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен надати для позицій 1,2,3,4 специфікації: - скановану копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. № 761). На виконання даної вимог учасником надано копію декларації про відповідність №UA.TR.087/0522-19 від 10 вересня 2019 року, яка не є належним доказом того, що пропонована ним продукція відповідає вимогам тендерної документації Замовника, виходячи з нижченаведеного: 1.1. У тендерній документації замовника наведено перелік товару, який належить поставити: - Позиція 1 «Туфлі літні жіночі» - Позиція 2 «Туфлі літні чоловічі» - Позиція 3 «Черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, жіночі» - Позиція 4 «Черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, чоловічі». У наданій даним учасником декларації про відповідність №UA.TR.087/0522-19 від 10 вересня 2019 р, наведено перелік товару, який виготовляється у відповідності до технічного регламенту: - черевики чоловічі, арт. Л101 - чоботи чоловічі, арт. Л201 - напівчоботи чоловічі, арт. Л301 - напівчеревики чоловічі, арт. 501 - черевики з високими берцями чоловічі, арт.401 - черевики жіночі, арт. Л102 - чоботи жіночі, арт. Л202 - напівчоботи жіночі, арт. Л302 - напівчеревики жіночі, арт. 502 - черевики з високими берцями жіночі, арт.402 У даному переліку відсутній такий товар як «Туфлі літні жіночі» та «Туфлі літні чоловічі». Із вищевказаного вбачається що учасник ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" в порушення вимог тендерної документації Замовника не надав копію декларації про відповідність технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. № 761) для позицій 1 та 2 специфікації, а саме на товар «Туфлі літні жіночі» та «Туфлі літні чоловічі». 1.2. Вищевказана декларація про відповідність №UA.TR.087/0522-19 від 10 вересня 2019 р. оформлена з порушенням діючих норма, а саме: - на копії декларації про відповідність відсутній підпис директора ТОВ «Київська взуттєва фабрика» Андріюка М.О. (виробника) та відбиток печатки даного підприємства; - в декларації про відповідність зазначено, що видана на підставі відсутнього у складі пропозиції сертифікату експертизи типу №UA.ST.087.0187-19 від 10.09.2019р., дійсна до 09.09.2019р. Тобто сертифікат експертизи типу виданий Органом з оцінки відповідності ООВ ПП «ЕТАЛОН» завідома з простроченим терміном дійсності. 2. Відповідно до п.5 Додатку 2 тендерної документації зі змінами №2, в складі тендерної пропозиції, учасник обов’язково повинен надати для позицій 1,2,3,4 специфікації: - скановану копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на всі позиції закупівлі. Також у Додатку 2 зазначено, що пропонований товар повинен бути виготовлений зі шкіри. На виконання даної вимог учасник ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" надав копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-2-1/3211 від 12.12.2016 р. У Висновку ДСЕЕ відсутня інформація щодо відповідності застосованих матеріалів, а саме шкіри, до 2726-94 (ГОСТ 939-94) «Шкіра для верху взуття. Технічні умови.» У Висновку ДСЕЕ відсутня інформація щодо предметів закупівлі визначених Замовником, а саме: туфлі літні жіночі; туфлі літні чоловічі; черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, жіночі; черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, чоловічі. Із зазначеного вбачається, що даним учасником порушенно вимоги тендерної документації Замовника не надано копію висновку державної санітарно – епідеміологічної експертизи на всі позиції закупівлі. 3. У Примітках Додатку 2 тендерної документації зі змінами №2 зазначено наступне: – у наданому учасниками документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» необхідно вказати точне найменування продукції, що планується до постачання у відповідності з накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником. На виконання вищевказаної вимоги даним учасником надано документ «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» без вих. номера та без дати, у якому назву товару, який даний учасник пропонує до постачання зазначено наступним чином: 1. Туфлі літні жіночі 2. Туфлі літні чоловічі 3. Черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, жіночі 4. Черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, чоловічі Слід зазначити, що у наданій даним учасником копії декларації про відповідність №UA.TR.087/0522-19 від 10 вересня 2019 р, наведено перелік товару, який виготовляється у відповідності до технічного регламенту, а саме: - черевики чоловічі, арт. Л101 - чоботи чоловічі, арт. Л201 - напівчоботи чоловічі, арт. Л301 - напівчеревики чоловічі, арт. 501 - черевики з високими берцями чоловічі, арт.401 - черевики жіночі, арт. Л102 - чоботи жіночі, арт. Л202 - напівчоботи жіночі, арт. Л302 - напівчеревики жіночі, арт. 502 - черевики з високими берцями жіночі, арт.402 Із зазначеного вбачається, що кожне найменування продукції заплановане до постачання учасником, має артикул, але у складі тендерної пропозиції відсутня точна назва товару та зазначено без артикула. Тобто, в порушення вимог тендерної документації Замовника, даний учасник у документі «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» без вих. номера та без дати, не зазначив точне найменування продукції, що планується до постачання, у відповідності з накладною або іншим первинним документом, що використовується учасником, а саме: не вказав артикул моделі товару. 4. Відповідно до п. 5. Додатку 2 тендерної документації зі змінами 2, в складі тендерної пропозиції учасник обов’язково повинен надати для позицій 1,2,3,4 специфікації – якісні, кольорові фотографії всієї запропонованої продукції: 1) вид зверху; 2) вид збоку; 3) вид підошви; 4) загальний вид спереду. На виконання вищевказаної вимоги, учасник ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" надав кольорові фотографії пропонованого товару у вигляді напівпар а саме, тільки одного черевика з пари взуття. Тобто, учасник надав фотографії не всієї продукції, адже закупівля за позиціями туфлі літні жіночі, туфлі літні чоловічі, черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, жіночі, черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, чоловічі здійснюється парами, а не напівпарами. Також учасник надав кольорові фотографії «виду збоку» взуття тільки внутрішньої частини виду, а зовнішньої частини взуття відображення відсутнє. Відповідно позиції черевики (напівчоботи) утеплені шкіряні, жіночі учасник надав дві однакові кольорові фотографії виду зверху, але відсутня кольорова фотографія загального виду взуття. Із вищевказаного вбачається, що даним учасником порушено вимоги тендерної документації щодо надання якісних, кольорових фотографій всієї запропонованої продукції для позицій 1,2,3,4 специфікації. 5. У п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На виконання зазначеної вимоги даним учасником не надано ніяких документів на підтвердження того, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, що є порушенням вимог тендерної документації. 6. Замовником у тендерну документацію двічі було внесено зміни і учасники повинні були надавати тендерні пропозиції у відповідності до тендерної документації замовника зі змінами №2. В порушення вимог тендерної документації, даним учасником надано Гарантійний лист (додаток 4) у заголовку якого зазначено «Зміни №1». 7. Усі документи від імені ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", надані даним учасником у складі тендерної пропозиції (довідки, гарантійні листи, інші документи), оформлені з порушенням Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказ Міністерства юстиції України 18.06.2015 № 1000/5, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 22 червня 2015 р. за № 736/27181, а саме: - на документах відсутні дата складання та вихідний номер. 8. У складі тендерної пропозиції ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" надано Витяг з реєстру платників єдиного податку у якому відсутня інформація щодо виду господарської діяльності, який передбачає оптову торгівлю взуттям, а саме Код КВЕД 46.42 «Оптова торгівля одягом та взуттям». Тобто, даний учасник не має законних підстав для здійснення господарської діяльності з оптової торгівлі взуттям. 9. Згідно вимог пп. 2 п. 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів)». Відповідно до п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. На офіційному сайті Державної фіскальної служби станом на 30.03.2020 ФОП Самойленко О.М. має податковий борг та відповідно до пункту 88.2 статті 88 Податкового кодексу України у органів державної податкової служби виникло право податкової застави на майно такого платника. Із зазначеного вбачається , що ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" має податковий борг і відповідно вимог тендерної документації та до положень ЗУ «Про публічні закупівлі», його тендерна пропозиція повинна бути відхиленою. Із зазначеного також вбачається, що ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" надав недостовірну інформацію, зазначивши у документі тендерної пропозиції «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» без дати та вихідного номера, що у ФОП Самойленко О.М., який є учасником, відсутня заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Отже, з вищевказаного вбачається, що наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" і тендерним комітетом Замовника порушено ЗУ «Про публічні закупівлі» та прийнято незаконне рішення, яке є предметом даного оскарження. На підставі вищенаведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,- ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі UA-2020-02-21-001204-b 3. Зобов’язати тендерний комітет Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» відхилити тендерну пропозицію ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" по закупівлі «ДК 021:2015 код 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Перехідне взуття)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-21-001204-b, та не допустити даного учасник до аукціону. Додатки (копії): - оригінал платіжного доручення (оплата за подання скарги) - форма протоколу розгляду тендерних пропозицій - декларація про відповідність №UA.TR.087/0522-19 від 10 вересня 2019 року - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №602-123-2-1/3211 від 12.12.2016 р. - ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ - гарантійний лист (додаток 4)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 07 квітня 2020 17:48
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність потреби
Дата: 15 квітня 2020 16:02
Рішення від 07.04.2020 № 6626 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 07 квітня 2020 17:48
Рішення від 23.04.2020 № 7852.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2020 21:10

Документи подані скаржником

03 квітня 2020 15:50
4. Додаток_2.pdf
03 квітня 2020 15:51
Скарга АМКУ взуття.pdf
03 квітня 2020 15:51
1. Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

24 квітня 2020 21:10
Рішення від 23.04.2020 № 7852.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-02-000020 ● 67eb454ed41f42478f9be3d4ce5923a1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-02-21-001204-b 21.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 31 березня 2020
UA-2020-02-21-001204-bcc2d6f279fb24cb08571310b1632c77e
Найменування: Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС»
Код ЄДРПОУ: 14310862
Місцезнаходження: 07100, Україна, Київська область обл., Київ, м. Славутич, Київська область, 07100 а/с 11
Учасник Документи Рішення
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "УКР ФЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КСАНТОС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЕЖІМО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП" Документи
Відхилено
Документи

Документи

25 березня 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 квітня 2020 17:28
Дордаток_5.pdf
28 квітня 2020 17:28
Додаток_5.1.pdf
23 березня 2020 13:03
лист.pdf
23 березня 2020 13:03
Gmail (54).zip
19 березня 2020 15:19
фото2.zip
19 березня 2020 15:19
фото1.zip
19 березня 2020 15:19
фото.zip
19 березня 2020 15:19
Проект договору.pdf
19 березня 2020 15:19
Паспорт.pdf
19 березня 2020 15:19
паспорт 4-7 стор..pdf
19 березня 2020 15:19
ІПН.pdf
19 березня 2020 15:19
Додаток_2.pdf
19 березня 2020 15:19
Довідки.pdf
19 березня 2020 15:19
Довідка.pdf
19 березня 2020 15:19
Вступ на посаду.pdf
19 березня 2020 15:19
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 15:19
Видаткові накладні.pdf
19 березня 2020 15:19
Аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 15:19
гарантія.zip

Документи

25 березня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 травня 2020 14:42
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 14:42
Довідка ДФС.pdf
13 травня 2020 14:42
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 14:42
Банкрутство.pdf
23 березня 2020 22:04
Технічні.rar
23 березня 2020 22:04
Кваліфікаційні.rar
23 березня 2020 22:04
Взуття фото.rar
23 березня 2020 22:04
Licenziya.zip
23 березня 2020 22:04
Licenziya DEA.PDF
23 березня 2020 22:04
Dovirenist.zip
23 березня 2020 22:04
Doverennost DEA.PDF
23 березня 2020 22:04
BG 1548-20G UKR FEST.zip

Документи

25 березня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 11:05
Електронний підпис
24 березня 2020 11:05
Електронний підпис
24 березня 2020 11:04
Статут Ксантос.pdf
24 березня 2020 11:04
Стаття 17.pdf
24 березня 2020 11:04
Реєстр документів.pdf
24 березня 2020 11:04
Протокол КСАНТОС.PDF
24 березня 2020 11:04
Проект договору.pdf
24 березня 2020 11:04
Наказ+протокол КСАНТОС.PDF
24 березня 2020 11:04
Наказ КСАНТОС.pdf
24 березня 2020 11:04
Лист на обробку даних.pdf
24 березня 2020 11:04
Зразки паспортів якості.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода на виконання.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода з проектом.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода з Додатком 2.pdf
24 березня 2020 11:04
Додаток 4.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про печатку.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про довкілля.PDF
24 березня 2020 11:04
Дилерський договір.pdf
24 березня 2020 11:04
Відгук.pdf
24 березня 2020 11:04
Витяг з ЄДР+копія.pdf
24 березня 2020 11:04
Банківська гарантія.rar

Документи

25 березня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 12:34
Електронний підпис
24 березня 2020 12:33
технічна частина.rar
24 березня 2020 12:33
кваліфікаційна частина.rar
24 березня 2020 12:33
Гарантія 878-20.zip

Документи

25 березня 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 15:47
Електронний підпис
24 березня 2020 15:46
2 1 Договір поставки.pdf
24 березня 2020 15:46
технічна специфікація.pdf
24 березня 2020 14:43
Електронний підпис
24 березня 2020 14:41
12 дилерський договір.pdf
24 березня 2020 14:41
9 Статут та Опис 18 07 19 р.pdf
24 березня 2020 14:41
8 гарантійний лист.pdf
24 березня 2020 14:41
16 Сертифікат експертизи.pdf
24 березня 2020 14:41
14 Висновок СЕС.pdf
24 березня 2020 14:41
13 технічна специфікація.pdf
24 березня 2020 14:41
11 Сертифікат ISO.pdf
24 березня 2020 14:41
2 Договір поставки.pdf

Документи

25 березня 2020 09:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 18:49
Туфлі літні чоловічі.rar
24 березня 2020 18:49
Туфлі літні жіночі.rar
24 березня 2020 18:49
Тех хар-ки.pdf
24 березня 2020 18:49
Тех вимоги.pdf
24 березня 2020 18:49
Сертифікат.pdf
24 березня 2020 18:49
Рішення.pdf
24 березня 2020 18:49
Паспорт + ІПН.pdf
24 березня 2020 18:49
Лист додаток 4.pdf
24 березня 2020 18:49
Договір.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка ст 17.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка програма.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка не судим.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка не банкрут.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка ДПІ.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка довкілля.pdf
24 березня 2020 18:49
Довідка бенефіціар.pdf
24 березня 2020 18:49
Декларація.pdf
24 березня 2020 18:49
Витяг ПДВ.pdf
24 березня 2020 18:49
Висновок ДСЕЕ.pdf

Документи

25 березня 2020 09:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 березня 2020 22:01
Чоботи чоловічі.pdf
24 березня 2020 22:01
Чоботи жіночі.pdf
24 березня 2020 22:00
Туфлі чоловічі.pdf
24 березня 2020 22:00
Туфлі жіночі.pdf
24 березня 2020 22:00
ТЕХНІЧНІ ХАРКТЕРИСТИКИ.pdf
24 березня 2020 22:00
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
24 березня 2020 22:00
Статут.pdf
24 березня 2020 22:00
Повноваження керівника.pdf
24 березня 2020 22:00
Паспорт.pdf
24 березня 2020 22:00
Згода на правочин.pdf
24 березня 2020 22:00
Згода з договором.pdf
24 березня 2020 22:00
Досвід ст 16.pdf
24 березня 2020 22:00
Довідки ст 17.pdf
24 березня 2020 22:00
ГЛ торги.pdf
24 березня 2020 22:00
ГЛ згідно додатку 4.pdf
24 березня 2020 22:00
ГЛ довкілля.pdf
24 березня 2020 22:00
Відомості.pdf
24 березня 2020 22:00
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "УКР ФЕСТ"

ТОВ "КСАНТОС"

ТОВ "ЕЖІМО"

ТОВ "ТАЛАНПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОФІМЕД ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ" 3 789 520,00
UAH з ПДВ
3 789 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ФЕСТ" 5 778 536,70
UAH з ПДВ
5 748 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КСАНТОС" 5 957 261,70
UAH з ПДВ
5 778 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 17:28
Дордаток_5.pdf
28 квітня 2020 17:28
Додаток_5.1.pdf
23 березня 2020 13:03
лист.pdf
23 березня 2020 13:03
Gmail (54).zip
19 березня 2020 15:19
фото2.zip
19 березня 2020 15:19
фото1.zip
19 березня 2020 15:19
фото.zip
19 березня 2020 15:19
Проект договору.pdf
19 березня 2020 15:19
Паспорт.pdf
19 березня 2020 15:19
паспорт 4-7 стор..pdf
19 березня 2020 15:19
ІПН.pdf
19 березня 2020 15:19
Додаток_2.pdf
19 березня 2020 15:19
Довідки.pdf
19 березня 2020 15:19
Довідка.pdf
19 березня 2020 15:19
Вступ на посаду.pdf
19 березня 2020 15:19
Відомості про учасника.pdf
19 березня 2020 15:19
Видаткові накладні.pdf
19 березня 2020 15:19
Аналогічний договір.pdf
19 березня 2020 15:19
гарантія.zip

Публічні документи

13 травня 2020 14:42
Довідка МВС.pdf
13 травня 2020 14:42
Довідка ДФС.pdf
13 травня 2020 14:42
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 14:42
Банкрутство.pdf
23 березня 2020 22:04
Технічні.rar
23 березня 2020 22:04
Кваліфікаційні.rar
23 березня 2020 22:04
Взуття фото.rar
23 березня 2020 22:04
Licenziya.zip
23 березня 2020 22:04
Licenziya DEA.PDF
23 березня 2020 22:04
Dovirenist.zip
23 березня 2020 22:04
Doverennost DEA.PDF
23 березня 2020 22:04
BG 1548-20G UKR FEST.zip

Публічні документи

24 березня 2020 11:05
Електронний підпис
24 березня 2020 11:05
Електронний підпис
24 березня 2020 11:04
Статут Ксантос.pdf
24 березня 2020 11:04
Стаття 17.pdf
24 березня 2020 11:04
Реєстр документів.pdf
24 березня 2020 11:04
Протокол КСАНТОС.PDF
24 березня 2020 11:04
Проект договору.pdf
24 березня 2020 11:04
Наказ+протокол КСАНТОС.PDF
24 березня 2020 11:04
Наказ КСАНТОС.pdf
24 березня 2020 11:04
Лист на обробку даних.pdf
24 березня 2020 11:04
Зразки паспортів якості.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода на виконання.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода з проектом.pdf
24 березня 2020 11:04
Згода з Додатком 2.pdf
24 березня 2020 11:04
Додаток 4.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про санкції.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про печатку.pdf
24 березня 2020 11:04
Довідка про довкілля.PDF
24 березня 2020 11:04
Дилерський договір.pdf
24 березня 2020 11:04
Відгук.pdf
24 березня 2020 11:04
Витяг з ЄДР+копія.pdf
24 березня 2020 11:04
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "УКР ФЕСТ"

ТОВ "КСАНТОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2735312174
Рішення скасоване 3 789 520,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 16:52
ФОП "САМОЙЛЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2735312174
Відхилено 3 789 520,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 16:55
ТОВ "УКР ФЕСТ"
#40953709
Переможець 5 748 750,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 12:36

Документи

07 травня 2020 16:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР ФЕСТ"
#40953709
5 748 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:59
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 15:21
Ду №1 к дог 20-0268-2 (1).tif зміни до договору
02 червня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 11:11
Дог 20-0268-2.tif укладений
02 червня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.5 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 20-0268-2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 20 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 748 721,38
UAH (в тому числі ПДВ 958 120,23 UAH)