Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло
Очікувана вартість
498 080,00 UAH
UA-2020-02-21-001170-b c1525d59f51b462abb4a8b7370b18826
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павло Сергійович Нетребський

+380974157540 kryghopol-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Крижопільської РДА
Код ЄДРПОУ: 02141360
Місцезнаходження: 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41
Контактна особа: Павло Сергійович Нетребський
+380974157540
kryghopol-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 30 березня 2020 13:22
Очікувана вартість: 498 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 490,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2264 кілограми
Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:52
ТД_масло.docx
21 лютого 2020 11:52
Додаток 6.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 5.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 4.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 3.docx
21 лютого 2020 11:52
Додаток 2.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 1.docx
20 березня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:52
ТД_масло.docx
21 лютого 2020 11:52
Додаток 6.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 5.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 4.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 3.docx
21 лютого 2020 11:52
Додаток 2.doc
21 лютого 2020 11:52
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

фасування масла
Дата подання: 21 лютого 2020 12:41
Дата відповіді: 20 березня 2020 10:53
масло повинно бути у пачцы 200г або моноліт?
Відповідь: у нас є структури з невеликою кількістю учнів, тому краще щоб масло було фасоване по 200 гр

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000013 ● e733fb11db6a412f8bd4e8538b660fa7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 15:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-02-21-001170-b 21.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-06 12:24:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі вершкового масла (Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питаннь.
1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше;
- пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством);
- пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей».

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-12 10:38:18

Назад до сторінки моніторингу Відповідь на звернення

1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
- уповноважена особа перебував на лікарняному по тому не зміг відповісти вчасно.
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги: - пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше; - пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством); - пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі: - Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»
-надали дані документи в паперовому вигляді

Надання інформації про усунення порушення замовником

згідно з висновком моніторингу договір буде розірвано

2020-06-02 09:21:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 березня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОЛОДІЙ АННА МИХАЙЛІВНА" 497 627,20
UAH з ПДВ
497 627,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОРОКА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 498 080,00
UAH з ПДВ
498 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2020 11:43
4.jpg
05 квітня 2020 11:43
3.jpg
05 квітня 2020 11:43
2.jpg
05 квітня 2020 11:43
1.jpg
05 квітня 2020 10:54
банкрудство.jpg
05 квітня 2020 10:54
IMG_0002.jpg
05 квітня 2020 10:54
IMG_0001.jpg
06 березня 2020 08:34
якісне масло.jpg
06 березня 2020 08:34
цінова.jpg
06 березня 2020 08:34
тех.специфікація.jpg
06 березня 2020 08:34
тех.паспорт.jpg
06 березня 2020 08:34
тех.вимоги.jpg
06 березня 2020 08:34
ст17 (2).jpg
06 березня 2020 08:34
ст17 (1).jpg
06 березня 2020 08:34
складські приміщення.jpg
06 березня 2020 08:34
свідоцтво (2).jpg
06 березня 2020 08:34
свідоцтво (1).jpg
06 березня 2020 08:34
проект договору (5).jpg
06 березня 2020 08:34
проект договору (4).jpg
06 березня 2020 08:34
проект договору (3).jpg
06 березня 2020 08:34
проект договору (2).jpg
06 березня 2020 08:34
проект договору (1).jpg
06 березня 2020 08:34
права (2).jpg
06 березня 2020 08:34
права (1).jpg
06 березня 2020 08:34
персональні дані.jpg
06 березня 2020 08:34
перелік н.з (2).jpg
06 березня 2020 08:34
перелік н.з (1).jpg
06 березня 2020 08:34
пер.закладів.jpg
06 березня 2020 08:34
паспорт (3).jpg
06 березня 2020 08:34
паспорт (2).jpg
06 березня 2020 08:34
паспорт (1).jpg
06 березня 2020 08:34
обладнання.jpg
06 березня 2020 08:34
наявність досвіду.jpg
06 березня 2020 08:34
мед.jpg
06 березня 2020 08:34
мед 1.jpg
06 березня 2020 08:34
матеріально-тех. база.docx
06 березня 2020 08:34
матер.тех.база.jpg
06 березня 2020 08:34
ідентиф.номер.jpg
06 березня 2020 08:34
захист довкілля.jpg
06 березня 2020 08:34
дотримання законів.jpg
06 березня 2020 08:34
досвід договір (3).jpg
06 березня 2020 08:34
досвід договір (2).jpg
06 березня 2020 08:34
досвід договір (1).jpg
06 березня 2020 08:34
документальний досвід.jpg
06 березня 2020 08:34
Додаток 4 (15).doc
06 березня 2020 08:34
договір дарування (2).jpg
06 березня 2020 08:34
договір дарування (1).jpg
06 березня 2020 08:34
довідка про відсутність.jpg
06 березня 2020 08:34
витяг.jpg
06 березня 2020 08:34
банкрудство.jpg
06 березня 2020 08:34
акт обстеження (2).jpg
06 березня 2020 08:34
акт обстеження (1).jpg

Публічні документи

27 лютого 2020 09:03
цінова масло.doc
27 лютого 2020 09:03
св1.jpg
27 лютого 2020 09:03
св.jpg
27 лютого 2020 09:03
Паспорт.jpg
27 лютого 2020 09:03
Паспорт 002.jpg
27 лютого 2020 09:03
Паспорт 001.jpg
27 лютого 2020 09:03
Лист згода.jpg
27 лютого 2020 09:03
єдиний под.jpg
27 лютого 2020 09:03
Додаток 3 (11).docx
27 лютого 2020 09:03
Відомості.jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (7).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (6).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (5).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (4).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (3).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (2).jpg
27 лютого 2020 09:03
lju (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОЛОДІЙ АННА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "СОРОКА ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОЛОДІЙ АННА МИХАЙЛІВНА"
#3279417723
Переможець 497 627,20
UAH з ПДВ
03 квітня 2020 12:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2020 12:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОЛОДІЙ АННА МИХАЙЛІВНА"
#3279417723
497 627,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:00
розірвання договору МАСЛО.pdf укладений
30 червня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 08:26
дог.pdf укладений
16 квітня 2020 08:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: зменшення обсягі взакупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.