Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Павло Сергійович Нетребський +380974157540 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 498 080,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 490,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 10:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 11:52 |
ТД_масло.docx | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 6.doc | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 5.doc | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 4.doc | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 3.docx | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 2.doc | |
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 1.docx |
20 березня 2020 10:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
ТД_масло.docx
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 6.doc
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 5.doc
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 4.doc
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 3.docx
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 2.doc
|
|||
21 лютого 2020 11:52 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000013 ● e733fb11db6a412f8bd4e8538b660fa7
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.04.2020 №18
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 28.04.2020 №18
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5.UA-2020-02-21-001170-b 21.02.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-06 12:24:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вершкового масла (Код ДК 021:2015: 15530000-2 – Вершкове масло), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-21-001170-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питаннь.
1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги:
- пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше;
- пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством);
- пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі:
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків;
- Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей».
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-12 10:38:18
Назад до сторінки моніторингу Відповідь на звернення
1. З яких причин Відділом освіти Крижопільської РДА не виконані вимоги частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції чинній до 19.04.2020) щодо надання роз’яснення на звернення по змісту тендерної документації протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення?
- уповноважена особа перебував на лікарняному по тому не зміг відповісти вчасно.
2. Яким чином учасник ФОП «Колодій Анна Михайлівна», якого відповідно до рішення уповноваженої особи з публічних закупівель (протокол від 03 квітня 2020 року №26/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги: - пп. 7 п. 1 Додатку №1 тендерної документації, в частині надання копії (завіреної печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої ососби учасника), або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників або наказу про призначення, або довіреності, або доручення, чи інше; - пп. 10 п. 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання копії якісного посвідчення та/або копії сертифікату(ів) відповідності, санітарних документів, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість та безпечність зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірених печаткою учасника і власноручним підписом уповноваженої особи учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством); - пп. 11 п. 1 Додатку №1 тендерної документації щодо надання листа гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреного печаткою учасника (у разі використання) щодо дотримання учасником у своїй діяльностиі норм чинного законодавства України, в тому числі: - Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; - Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»
-надали дані документи в паперовому вигляді
Надання інформації про усунення порушення замовником
згідно з висновком моніторингу договір буде розірвано
2020-06-02 09:21:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОЛОДІЙ АННА МИХАЙЛІВНА" #3279417723 |
Переможець |
497 627,20
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 12:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 15:00
|
розірвання договору МАСЛО.pdf | укладений |
30 червня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 08:26
|
дог.pdf | укладений |
16 квітня 2020 08:25
|