Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гумки, маркери, олівці, ручки, папір, штампи, коректори, стрічка для принтерів, касова стрічка, скоби, кнопки, скріпки, степлери, конверти, поштові листівки та інші канцелярські товари
Очікувана вартість
5 161,80 UAH
UA-2020-02-21-001119-c 154f6324b5b741dcb5fc9796db906e04
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дорошенко Людмила Сергіївна

0362637941 rcml_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02000085
Місцезнаходження: 33018, Україна , Рівненська обл., РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25 а, м. Рівне
Контактна особа: Дорошенко Людмила Сергіївна
0362637941
rcml_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Гумки, маркери, олівці, ручки, папір, штампи, коректори, стрічка для принтерів, касова стрічка, скоби, кнопки, скріпки, степлери, конверти, поштові листівки та інші канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
447 шт.
Гумки, маркери, олівці, ручки, папір, штампи, коректори, стрічка для принтерів, касова стрічка, скоби, кнопки, скріпки, степлери, конверти, поштові листівки та інші канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33018, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, вул. Миколи Карнаухова, 25А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

21 лютого 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Епіграф"
#33872019
Переможець 5 161,80
UAH з ПДВ
21 лютого 2020 16:13

Документи

21 лютого 2020 16:12
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 лютого 2020 16:24
Договір №39 від 20.02.2020.pdf укладений
21 лютого 2020 16:23