Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
9 690,00 UAH
UA-2020-02-21-000903-a ● 9b46ed1356e1478c931bd951bae01b11
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 37853361 |
Вебсайт: | http://www.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36 |
Контактна особа: |
Довженко Наталія 380442027404 dovzhenko@kma.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 15:08 |
Очікувана вартість: | 9 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку №1). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 12:37 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:56
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: добрий день! Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасниками. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна. У відповідності до методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розробленої з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією Державною установою «Професійні закупівлі» очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (http://cpb.org.ua/viznachennya_ochikuvanoi_vartosti.html#section1). Бюджет закупівлі – це розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Ціни вказуються з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. дякую
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" |
5 727,96
UAH з ПДВ
|
5 727,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" |
9 360,00
UAH з ПДВ
|
9 360,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ВЛАСКІНА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА" |
9 580,00
UAH з ПДВ
|
9 580,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Епіцентр К" #32490244 |
Переможець |
5 727,96
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2020 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
38-38-2020 ТОВ Епіцентр К Дивани.pdf | укладений |
16 березня 2020 18:01
|