Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
9 690,00 UAH
UA-2020-02-21-000903-a 9b46ed1356e1478c931bd951bae01b11
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Довженко Наталія

380442027404 dovzhenko@kma.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Апарат виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 37853361
Вебсайт: http://www.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Довженко Наталія
380442027404
dovzhenko@kma.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 15:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:08
Очікувана вартість: 9 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,88%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (вимоги до предмету закупівлі викладені у Додатку №1). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 11:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 12:56
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: добрий день! Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, фізична особа – підприємець подає свою пропозицію на рівних умовах з усіма іншими учасниками. Ціна пропозиції учасника який не є платником ПДВ розглядатиметься як остаточна. У відповідності до методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі для товарів широкого вжитку розробленої з метою встановлення єдиних вимог щодо порядку визначення очікуваної вартості при здійсненні публічних закупівель товарів Централізованою закупівельною організацією Державною установою «Професійні закупівлі» очікувана вартість - це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів (http://cpb.org.ua/viznachennya_ochikuvanoi_vartosti.html#section1). Бюджет закупівлі – це розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі. Ціни вказуються з урахуванням усіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 5 727,96
UAH з ПДВ
5 727,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 9 360,00
UAH з ПДВ
9 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВЛАСКІНА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА" 9 580,00
UAH з ПДВ
9 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 15:39
Електронний підпис
25 лютого 2020 12:04
Електронний підпис

Публічні документи

24 лютого 2020 21:23
Електронний підпис
24 лютого 2020 21:22
pdf.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-41.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-31.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-21.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-5.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-4.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-3.pdf
24 лютого 2020 21:22
p-2.pdf
24 лютого 2020 21:22
kispri-3.jpg
24 лютого 2020 21:22
kispri-2.jpg
24 лютого 2020 21:22
kispri-1.jpg
24 лютого 2020 21:22
file.pdf
24 лютого 2020 21:22
Dovidka_20045555930020815203.pdf.p7s
24 лютого 2020 21:22
Dovidka_20045555930020815203.pdf
24 лютого 2020 21:22
Document_USR_1006365372.rtf
24 лютого 2020 21:22
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 21:22
Статут завіренний.pdf
24 лютого 2020 21:22
СЕС Кіспрі.pdf
24 лютого 2020 21:22
СЕС Киспри.pdf
24 лютого 2020 21:22
реєстр документів.pdf
24 лютого 2020 21:22
Протокол №6.pdf
24 лютого 2020 21:22
Проект договіру.pdf
24 лютого 2020 21:22
Повноваження.pdf
24 лютого 2020 21:22
Наказ на призначення.pdf
24 лютого 2020 21:22
Лист-згода ПД.pdf
24 лютого 2020 21:22
Лист санкції.pdf
24 лютого 2020 21:22
Захист довкілля.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка.zip
24 лютого 2020 21:22
Довідка-2.zip
24 лютого 2020 21:22
Довідка мат-тех.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 7.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 6.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 5.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 4.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 3.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 2.pdf
24 лютого 2020 21:22
Довідка 1.pdf
24 лютого 2020 21:22
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
24 лютого 2020 21:22
Відгук_КІСПРІ УКРАЇНА.pdf
24 лютого 2020 21:22
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

ФОП "ВЛАСКІНА КРІСТІНА МИКОЛАЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 5 727,96
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 17:55

Документи

26 лютого 2020 17:52
Переможець.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
5 727,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 17:52
Переможець.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
38-38-2020 ТОВ Епіцентр К Дивани.pdf укладений
16 березня 2020 18:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 727,96
UAH (в тому числі ПДВ 954,66 UAH)