Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники для ВП "Аварійно-технічний центр"
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000845-c 2c29abed02e248809d05ac11d886d86a
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Тетяна Петрівна

+38(044)406-56-69 T.KOTENKO@ATC.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП «Аварійно-технічний центр» ДП «НАЕК «Енергоатом»
Код ЄДРПОУ: 20055078
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua/ua/separated/atc/
Місцезнаходження: 08140, Україна , Київська обл., с. Шевченкове, Києво-Святошинський район, ПРИП'ЯТСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Котенко Тетяна Петрівна
+38(044)406-56-69
T.KOTENKO@ATC.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 16:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Світильники для ВП "Аварійно-технічний центр"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Світильники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08140, Україна, Київська область, с. Шевченкове, Прип'ятська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник здійснює оплату по факту поставки Товару шляхом перерахування грошових коштів протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 лютого 2020 11:26
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:43
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена сектором супроводження тендерних процедур ВП «Аварійно-технічний центр»:
1) Учасник може запропонувати товари будь-якої торгової марки або моделі, які відповідають Додатку 1 до тендерної документації (далі – ТД) «Тендерна пропозиція (цінова) з технічними характеристиками» та Додатку 2 до ТД «Технічні вимоги». У разі подання учасником тендерної пропозиції на товар, який не відповідає технічним характеристикам, така пропозиція буде відхилена.
2) Формою тендерної пропозиції Додаток 1 до ТД передбачено заповнення Учасником стовпчика 2 «Найменування товару, тип та марка***» в якому Учасники зобов'язані вказувати конкретне найменування запропонованого товару, тип та марку, таким чином забезпечується дотримання ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
3) Приймати участь у закупівлі можуть юридичні особи та фізичні особи-підприємці.
Методика оцінювання тендерних пропозицій наведена у Додатку 1 до ТД, яким визначено зобов’язання Учасника процедури закупівлі вказати ціну за одиницю товару та загальну вартість в грн. без ПДВ та з ПДВ на кожну позицію окремо, а також загальну вартість пропозиції.
Таким чином, якщо учасник не є платником ПДВ, він:
- у стовпчиках № 9 «ПДВ (для платників ПДВ)» та 11 «ПДВ (для платників ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає «0,00»;
- у стовпчику № 12 «Загальна вартість (у т.ч. ПДВ)» Додатку 1 до ТД зазначає підсумок додавання значень стовпчиків № 10 та № 11.
4) Мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.

У разі виникнення додаткових запитань, телефонуйте: (044) 406-56-69 - Авдоніна О.В.

Інформація про відміну

Дата відміни
09 березня 2020 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій