Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикаторні смужки
Очікувана вартість
12 800,00 UAH
UA-2020-02-21-000843-b 63e64492f4dd431e9dc8641ccd4c6ec5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Київський міський пологовий будинок

0445124033 5124033@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський пологовий будинок №6» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
0445124033
5124033@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 12:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 13:59
Початок аукціону: 26 лютого 2020 13:59
Очікувана вартість: 12 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 64,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


1. Смужки індикаторні для контролю параметрів стерилізації всередині упаковки 180/60хв №1000 (Норма) - 30уп; 2. Смужки індикаторні для контролю параметрів парової стерилізації всередині упаковки 132/20хв №1000 (Норма) - 50уп. Закупівля у зв'язку з нагальною потребою. Вимоги до Учасника: 1. Умови розрахунку: 90 (дев'яносто) банківських днів; 2.Доставка товару здійснюється Постачальником за власні кошти (У ЗВ'ЯЗКУ З ВУЗЬКИМ ПІД'ЇЗДОМ ДО ПОЛОГОВОГО БУДИНКУ, ПОВІДОМЛЯЙТЕ ПЕРЕВІЗНИКІВ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕ ОБИРАТИ ВЕЛИКОГАБАРИТНИЙ ТРАНСПОРТ ДЛЯ ДОСТАВКИ ТОВАРУ, ДЛЯ УНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ ПРИ ВИВАНТАЖЕННІ); 3.Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам данного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення; 4. Якщо поставлений товар виявиться неякісним, або таким, що не відповідає умовам, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник; 5. Товар повинен передаватися Покупцю в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення; 6. Залишаємо за собою право вибору кращого з запропонованих товарів. 7. Прохання надати товар належної якості для безперебійного функціонування пологового будинку та надання якісного медичного обслуговування! 8. Накладні та договір з відкритою датою. 9. В комерційній пропозиції вказати виробника. 10. Зразки на запит обов’язкові.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 упаковка
Індикаторні смужки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  06 березня 2020
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 11:05
Вимоги до Учасника торгів пр.фарм.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

По МТВ
Дата подання: 24 лютого 2020 10:47
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:01
Шановний замовник! Прошу уточнити, які саме індикаторні смужки можна пропонувати?
Відповідь: В описі закупівлі все вказано! Дякую

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ 9 888,00
UAH з ПДВ
9 888,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна 10 683,20
UAH з ПДВ
10 683,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 21:51
Норма_стерилан.pdf
24 лютого 2020 21:51
9888_ЦП_Договір.pdf
24 лютого 2020 21:17
SPV.pdf
24 лютого 2020 21:17
ProFOP.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ

Фізична особа підприємець Юхименко Валентина Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
Переможець 9 888,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 17:29

Документи

27 лютого 2020 17:29
20.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 17:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШИЯН ПАВЛО ВІКТОРОВИЧ
#2577705653
9 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 лютого 2020 17:29
20.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:34
дог 974.pdf укладений
13 березня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 11:34
дог 974.pdf укладений
13 березня 2020 11:34