Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плоскі приварні фланці РУ-16. 11 найменувань.
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000732-c cc7e1280ef304e6ba61d91eae6e54332
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котельчук Тетяна Володимирівна

+380532510476 kotelchuk.t@pte.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Код ЄДРПОУ: 03338030
Вебсайт: http://te.pl.ua
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул.Комарова,2а
Контактна особа: Котельчук Тетяна Володимирівна
+380532510476
kotelchuk.t@pte.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 13:41
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2020 13:46
Оскарження умов закупівлі: до 07 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 березня 2020 13:46
Початок аукціону: 12 березня 2020 12:39
Очікувана вартість: 210 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 найменувань
Плоскі приварні фланці РУ-16.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Комарова,2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку власні кошти Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару власні кошти Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 14:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 13:41
ТД(фланці).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 24 лютого 2020 11:01
Дата відповіді: 24 лютого 2020 13:31
Поставка товара в течении скольких дней?
Відповідь: У тендерній пропозиції ( Додаток 1) є рядок "Строк поставки: протягом ____днів з дня отримання заявки", який Учаснику необхідно заповнити.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-21-000732-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МЕТСАЙЗ", Код ЄДРПОУ:43090951
Дата подання: 19 березня 2020 16:57
Вимога до замовника стосовно дискваліфікації учасника
У тендерній документації, розділ 3 "Інші документи які подає Учасник закупівлі" , пункт 7 "Документальне підтвердження відповідності товару" , підпункт 1 вказано наступне : Документальне підтвердження відповідності технічних параметрів товару
- сертифікатів якості (на партію раніше виготовленої продукції) або інші документи які підтверджують якість та виробника товару.

Учасником закупівлі ТОВ Метсайз було надано "або інший документ, який підтверджує якість та виробника продукції", а саме Сертифікат відповідності.

Сертифікат відповідності - це спеціальний документ, який підтверджує якість і відповідність продукції українським вимогам та стандартам.
Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»).

Терміни сертифікат якості та «сертифікат на систему управління якістю» є неофіційними термінами, що використовуються в практиці, як синоніми до терміну «сертифікат відповідності».

Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті.

Оскільки у сертифікаті відповідності, наданому ТОВ Метсайз, зазначені :
- назва продукції - Фланці від DN15 до DN1400мм,
- відповідність чинним нормативним актам стосовно виготовлення даної продукції із посиланням на пункти діючого в Україні ДСТУ, а саме пункти, що стосуються законодавчих вимог до матеріалів, із яких виготовлено фланці, кріпильних деталей до них, приєднувальні розміри фланців, та типи фланців і їх тиск.

Також додатково вказано, що сертифікат відповідності стосується усієї продукції виробника, виготовленої серійно з 15.01.2020 до 14.01.2021 р., та зазначено, що виробником продукції, є ТОВ Метсайз.

Вважаємо, що цей документ в повній мірі підтверджує якість та виробника продукції і дискваліфікація учасника є неправомірною!
Вимагаємо надати додаткове пояснення від замовника щодо дискваліфікації учасника, оскільки Рішення про відхилення не має суттєвого обгрунтування підстав відмови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 09:06
В тендерній документації в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником відповідно до п.3 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закону) зазначено: Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
У Додатку2 Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені Замовником відповідно до статей 16,17 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Замовник виклав необхідні вимоги для документального підтвердження.
В Додатку 2 п. 7.1. чітко зазаначено:
Документальне підтвердження відповідності технічних параметрів товару
- сертифікатів якості (на партію раніше виготовленої продукції) або інші документи які підтверджують якість та виробника товару.
- сертифікатів відповідності (при наявності).
Сертифікат відповідності Замовник чітко прописав «за наявності».
Виробники або постачальники продукції, яка не входить в законодавчо-регульовану сферу, i які бажають продемонструвати безпечні та якісні властивості своєї продукції оформляють підтверджуючий документ, яким може бути добровільний сертифікат відповідності УкрСЕПРО, сертифікат відповідності системи управління якістю, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, свідоцтво про визнання тощо. Сертифікат відповідності та протоколи випробувань можуть бути видані на відповідність вимог міжнародних, національних стандартів або технічних умов, розроблених підприємством-виробником.
Але даний товар не входить і не входив до переліку продукції що підлягає обовязкові сертифікації в Україні, саме тому Замовник зазначив «за наявності».
Сертифікатів якості (на партію раніше виготовленої продукції) або інші документи які підтверджують якість та виробника товару вимагалось надати обов’язково.
Саме сертифікат якості або паспорт підтверджує певні властивості товару, підтверджує відповідність виробленого ним товару вимогам, які висуваються до якості такого товару.
Якщо Учасник виробник товару, то не зрозуміло чому в нього немає документів на раніше виготовлений товар?
Саме в сертифікат якості або паспортах на товар чітко зазначено хто виробник товару, з якого матеріалу виготовлено продукцію, яким ГОСТАМ або ДСТУ відповідає товар.
ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Полтави та області.
Товар закупівля якого оголошено, не є специфічним та представлий в Україні в досить широкому асортименті. Тому кожен потенційний Учасник тендеру має можливість пропонувати продукцію будь якого виробника, яка відповідає вимогам тендерної документації.
Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається документацією віднесена на ризик учасника та спричиняє за собою відхилення такої пропозиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТСАЙЗ" 194 700,00
UAH з ПДВ
179 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НВФ Система-груп 195 294,00
UAH з ПДВ
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" 199 821,00
UAH з ПДВ
185 517,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМХІМСНАБ-КР" 210 000,00
UAH з ПДВ
193 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ" 205 827,00
UAH з ПДВ
205 827,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 12:10
Електронний підпис
11 березня 2020 12:09
Витяг ПДВ копія 10.03.2020.pdf
11 березня 2020 12:09
Витяг ЄДР від 09.03.2020.pdf
11 березня 2020 12:09
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 11:22
Пропозиція нова
27 березня 2020 15:40
Довідка з податкової
27 березня 2020 15:40
Довідка МВС
27 березня 2020 15:40
Пропозиція нова
11 березня 2020 11:49
Витяг ПДВ (НВФ).jpg
11 березня 2020 11:49
Віповідність ст.17.jpg
11 березня 2020 11:49
Виписка з ЕДР.pdf
11 березня 2020 11:49
Витяг з ЕДР .rtf
11 березня 2020 11:49
Технічна специфікація.jpg
11 березня 2020 11:49
Довідка працівники.jpg
11 березня 2020 11:49
Довідка -матер.база.jpg
11 березня 2020 11:49
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 17:51
Електронний підпис
10 березня 2020 17:49
Витяг з ЄДР 10.03.2020.pdf
10 березня 2020 17:49
Довіренсть Зубар О.Ж. 2020.pdf
10 березня 2020 17:49
Наказ Зубар О.Ж..pdf
10 березня 2020 17:49
СТАТУТ 2018.pdf
10 березня 2020 17:49
30.06.2015 Протокол зборів1.pdf
10 березня 2020 17:49
ВИПИСКА З ЄДР на 04,05,2017.pdf
10 березня 2020 17:49
14 Пропозиція.pdf
10 березня 2020 17:49
11 Проект договору.pdf
10 березня 2020 17:49
10 Довідка щодо довкілля.pdf
10 березня 2020 17:49
8-4 Дилерство.pdf
10 березня 2020 17:49
8-1-1 Лист щодо зміни НТД.pdf
10 березня 2020 17:49
8-1 Копії сертифікатів.pdf
10 березня 2020 17:49
8 Технічна.pdf
10 березня 2020 17:49
7 Гарантійний лист ст. 17.pdf
10 березня 2020 17:49
3 Довідка щодо ціни.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 11:14
Реквизиты.docx
04 березня 2020 11:14
протокол зборів 2.jpg
04 березня 2020 11:14
протокол зборів 1.jpg
04 березня 2020 11:14
Виписка2.jpg
04 березня 2020 11:14
Виписка.jpg
04 березня 2020 11:14
Штатний розпис.docx
04 березня 2020 11:14
Витяг.jpg

Публічні документи

05 березня 2020 14:07
Протокол 7_1.pdf
05 березня 2020 14:07
Опис до Статуту.pdf
05 березня 2020 14:07
Вих 0320_2 Лист гарантія.pdf
05 березня 2020 14:07
Витяг з ЄДР від 27.02.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТСАЙЗ"

ТОВ НВФ Система-груп

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ"

ТОВ "ПРОМХІМСНАБ-КР"

ТОВ "НАВІТАС ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТСАЙЗ"
#43090951
Відхилено 179 990,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 09:48
ТОВ НВФ Система-груп
#24424978
Переможець 180 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2020 13:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2020 13:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ НВФ Система-груп
#24424978
180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:45
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 11:28
Договор укладений
15 квітня 2020 11:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32 347,20
UAH (в тому числі ПДВ 5 391,20 UAH)