Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дезінфекційні засоби
Очікувана вартість
124 488,00 UAH
UA-2020-02-21-000672-a ● 50468802677b43d2844746164536aab8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01993305 |
Місцезнаходження: | 76025, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Мазепи,114 |
Контактна особа: |
Зобків Ніна Степанівна +380950612795 nina.zobkiv@mail.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 лютого 2020 11:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 березня 2020 11:40 |
Початок аукціону: | 04 березня 2020 14:47 |
Очікувана вартість: | 124 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 623,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 літр
дезінфекційний засіб в п’ятилітрових каністрах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
4 кг
дезінфекційний засіб (таблетки) (по 1,0г.1000 таблеток у банці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 кг
дезінфекційний засіб (таблетки) банка не менше 1,0 кг. по 3,2±0,2г.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
14 шт
дезінфекційний засіб в п’ятилітрових каністрах
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
28 шт
дезінфекційний засіб флакон 0,75 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
8 шт
пероксид водню 3% у флаконах по 100мл.(спрей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
12 шт
дезінфекційний засіб 100 мл. у флаконі (спрей)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Мазепи,114
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 11:07 |
Документація дез. оновл..docx |
24 лютого 2020 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 11:07 |
Документація дез. оновл..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо предмета закупівлі
Дата подання: 25 лютого 2020 00:12
Дата відповіді: 25 лютого 2020 13:34
Шановний Замовнику, а Ви впевнені, що Вам потенційний переможець правильно надиктував нісенітниці в технічних характеристиках дезінфекційних засобів. Ну взяти хоча б ось цей абзац"З метою недопущення закупівлі неякісного товару, в складі засобу повинні бути триаміни 0,11-0,15%, які не дають привикання мікобактерії до туберкульозу та створюють стерелізуючий ефект засобу, а також дидецилдиметиламонію не менше 0,13-0,15".
Що саме означає "стерилізуючий ефект"? Термін "стерилізація" знайомий, "дезінфекція" також. А "стерилізуючий ефект" - це мабуть російський виробни засобів (для уточнення як мінімум є ТУ на виробництво), які ви запланували для закупівлі - віднайшов десь на теренах Росії такі визначення. Технічне завдання - це ж не ракламна брошура!!! І 4 клас токсичності- це що? за якими параметрами? Тим більше третинні аміни- віднесені до потенційних алергенів і коли застосовують їх в аерозолі - обов'язкове використання як мінімум респіратора і аж ніяк не може бути 4 класу (правда Ви ж не уточнили за якими параметрами).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тріаміни у деззасобах виконують важливу роль в стерилізації та мають дію знезараження в місцях потенційної епідеміологічної небезпеки включаючи туберкульоз.
Працівники замовника забезпечені засобами індивідуального захисту під час використання дезінфекційних засобів, у тому числі респіраторами.
Працівники замовника забезпечені засобами індивідуального захисту під час використання дезінфекційних засобів, у тому числі респіраторами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000672-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 березня 2020 10:57
Вимога
Тобто ми пропонуємо вам більше товару, а вам це не подобається? Може не подобається той факт, що ми хабар не пропонуємо?Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 16:03
Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" не обмежує замовника у визначенні кваліфікаційних критеріїв та вимог до предмета закупівлі, КНП ЦМКЛ зобов'язано виконувати вимоги безпеки щодо середовища життєдіяльності та окремих його факторів, недотримання яких створює загрозу здоров'ю і життю людини а також загрозу виникнення і розповсюдження інфекційних хвороб, таким чином визначення медико-технічних вимог до предмету закупівлі є основним засобом забезпечення протидії патогенним станам, уникнення виникненню яких є одним з основних завдань замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000672-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 10 березня 2020 16:08
Щодо відповіді
Враховуючи вашу корупційну позицію, небажання економити бюджетні кошти, наявні дока корупційних зв"язків з другим Учасником, ми направляємо листи до Державної аудиторської служби України, НАБУ, Департамент охорони здоров"я.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 березня 2020 17:13
Зауваження, опубліковані на веб-порталі уповноваженого органу свідчать про їх необґрунтованість, що в свою чергу слугуватиме підставою судового захисту ділової репутації замовника
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 березня 2020 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" |
48 136,40
UAH з ПДВ
|
48 136,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ЛИСИЦЬКА МАРИНА ЛЬВІВНА |
124 488,00
UAH з ПДВ
|
124 488,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" #37308833 |
Відхилено |
48 136,40
UAH з ПДВ
|
08 березня 2020 19:18
|
ФОП ЛИСИЦЬКА МАРИНА ЛЬВІВНА #1967315487 |
Переможець |
124 488,00
UAH з ПДВ
|
08 березня 2020 19:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 20:55
|
деззасоби дог..pdf | укладений |
23 березня 2020 17:33
|