Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Очікувана вартість
125 299,00 UAH
UA-2020-02-21-000521-a ● 347bc97957b14c73a522cd6211839da0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ХОКЕЮ "СОКІЛ" |
Код ЄДРПОУ: | 43197718 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Київ, вулиця Мельникова, будинок 46 |
Контактна особа: |
Сімчук Костянтин 380675040077 dush.sokil@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 125 299,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 626,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Товар постачається у повній відповідності до Специфікації товару протягом дії Договору, але не пізніше десяти робочих днів після підписання Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення (ДК 021:2015 30000000-9), у т.ч. 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина); 30232100-0 – Принтери та плотери.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка (Мельникова), 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом перерахування у безготівковій формі грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у розмірі 100 % від вартості фактично поставленого Товару на підставі Рахунку-фактури, відповідної видаткової накладної про приймання-передачу товару, не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання товару Покупцем. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 лютого 2020 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 11:05 |
Тендерна документація (Офісна та комп'ютерна техніка).pdf | |
21 лютого 2020 11:05 |
Оголошення про проведення закупівлі (офісна та комп'ютерна техніка).pdf |
24 лютого 2020 11:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
21 лютого 2020 11:05 |
Тендерна документація (Офісна та комп'ютерна техніка).pdf
|
|||||||||
21 лютого 2020 11:05 |
Оголошення про проведення закупівлі (офісна та комп'ютерна техніка).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 10:45
Дата відповіді: 24 лютого 2020 11:34
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до закону України "Про публічні закупівлі", учасник процедури закупівлі - фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець. На викоання вимог закону та загальноприйнятих принципів права, зокрема принципу недискримінації, Замовник жодним чином не перешкоджає фізичній особі - підприємцю: як платнику ПДВ, так і такому, що не є платником ПДВ, брати участь в закупівлі. Під поняттями "очікувана вартість... з ПДВ" та "бюджет закупівлі.... з ПДВ" не мається на увазі подання пропозицій виключно платниками ПДВ. Ціна, вказана в тендерній документації - це максимальна сума, яку ми можемо потратити на придбання товару, не більше. Тому для платників ПДВ й/або інших податків і зборів ця ціна вже включає їх. Але ця примітка жодним чином не позбавляє не платників ПДВ права брати участь у цій закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТ" |
119 340,00
UAH з ПДВ
|
119 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
10 березня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій