Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серверне обладнання
Очікувана вартість
1 140 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000515-c ff2319bdf9a5470493a71cc9663f7b3a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голяк

+380564922711 kvk.zakupka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Кривбасводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03341316
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А
Контактна особа: Ольга Голяк
+380564922711
kvk.zakupka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:19
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:19
Очікувана вартість: 1 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Серверне обладнання

Серверне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Серверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару відтермінування платежу Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 лютого 2020 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 12:10
Додаток 4 -Проект договору.doc
21 лютого 2020 12:10
Додаток 1 технічне завдання сервер.doc
21 лютого 2020 12:09
Додаток 3.doc
21 лютого 2020 12:09
dodatok 2.doc
21 лютого 2020 12:09
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно дисків M.2 з функцією HOT-SWAP
Дата подання: 24 лютого 2020 10:21
Дата відповіді: 25 лютого 2020 09:14
Шановний Замовнику, п. 12 ч. 3 "Сервер збору даних" Додатку 1 Технічна специфікація містить вимогу "12. підтримка форм-фактор дисків – M.2 з функцією HOT-SWAP (гаряча заміна) та апаратного RAID1 захисту, завантаження операційної системи з зазаначених дисків М.2". Запитувачу невідомі промислові реалізації даної вимоги з функцією гарячої заміни. Напевне, ви маєте на увазі диски U.2?. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення! Технічної помилки не має, маються на увазі саме диски М.2 з функцією HOT-SWAP (гаряча заміна) та апаратного RAID1 захисту, завантаження операційної системи з зазаначених дисків М.2.
технічні параметри
Дата подання: 26 лютого 2020 16:13
Дата відповіді: 02 березня 2020 15:00
Шановний Замовник! Прохання навести як мінімум 2х виробників (+ модель) серверів, які підтримують даний функціонал : підтримка форм-фактор дисків – M.2 з функцією HOT-SWAP (гаряча заміна) та апаратного RAID1 захисту, завантаження операційної системи з зазаначених дисків М.2 В іншому випадку прохання прибрати цю вимогу з документації, тому що це буде порушення закону (за нашою інформацією жоден сервер жодного виробника не підтримує HOT-SWAP M.2)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!



При складанні тендерної документації Замовник керувався нормами ЗУ «Про публічні закупівлі», з врахуванням принципів здійснення закупівель.

Так, Згідно ст. 22 ч. 2 підпункт 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.



Враховуючи викладене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки обладнання що закуповується, керуючись нормами та принципами здійснення закупівель і з дотриманням законодавства. Тому, у тендерній документації були надані саме ті характеристики, які ми хочемо бачити в обладнананні. Інформуємо, що технічні та якісні показники до предмета закупівлі ми формували детально проаналізувавши та вивчивши даний товар на ринку і виокремили для себе критерії, які б ми хотіли бачити в товарі.



Щодо порушення Закону, про яке йдеться у Вашому зверненні, повідомляємо, що в технічному завданні наведено опис характеристик до обладнання що закуповується і зазначається, що вони не повинні бути гіршими. Це означає, що запропоновані учасником характеристики товару повинні бути не гіршими, ніж у вказаного обладнання. Запропонований учасником товар повинен бути еквівалентним або з кращими технічними та функціональними характеристиками.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ" 1 115 500,00
UAH з ПДВ
1 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ" 1 124 607,50
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 13:44
Електронний підпис
18 березня 2020 13:43
Довідка МВС.pdf
18 березня 2020 13:43
Довідка податкова.pdf
07 березня 2020 10:13
Електронний підпис
07 березня 2020 10:13
БГ 008 255 ГР.rar
07 березня 2020 10:13
Договір Нова пошта.pdf
07 березня 2020 10:13
Установчі документи.pdf
07 березня 2020 10:13
Ст.17.rar
07 березня 2020 10:13
Захист_довкілля.pdf
07 березня 2020 10:13
Лист за Зразком №3.pdf
07 березня 2020 10:13
Мат-тех. база.pdf
07 березня 2020 10:13
Листи виробника Huavei.rar
07 березня 2020 10:13
Лист за зразком №2.pdf
07 березня 2020 10:13
Листи виробника АРС.rar
07 березня 2020 10:13
Технічна специфікація.pdf
07 березня 2020 10:13
Аналогічні договори.rar
07 березня 2020 10:13
Ценовое предложение.pdf
07 березня 2020 10:13
Щодо сертифікації.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЛ КОМПАНІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІЕСТЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
Переможець 1 085 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 березня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЛ КОМПАНІ"
#35005133
1 085 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 13:54
197-СНАБ.PDF укладений
03 квітня 2020 13:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 085 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 180 833,33 UAH)