Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 33750000-2 — Засоби догляду за малюками (підгузки)
Очікувана вартість
770 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000211-b c722036fd25446e7bb34ae70ee05bf50
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Глущенко

+380627762562 23597399@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація (установа, заклад) Білицький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
Код ЄДРПОУ: 23597399
Місцезнаходження: 85043, Україна , Донецька обл., Білицьке, ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 44
Контактна особа: Олена Глущенко
+380627762562
23597399@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 09:21
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:17
Очікувана вартість: 770 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Підгузки для дорослих
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35001 штуки
ДК 021:2015 - ДК 021:2015 - 33750000-2 — Засоби догляду за малюками (підгузки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85043, Україна, Донецька область, м. Білицьке, вул.Праці буд.44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:01
img017.pdf
25 лютого 2020 10:01
ТД_підгузники(Зміни).doc
25 лютого 2020 10:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 09:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 10:01
img017.pdf
25 лютого 2020 10:01
ТД_підгузники(Зміни).doc
21 лютого 2020 09:21
ТД_підгузники (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо заповнення цінової пропозиції
Дата подання: 23 лютого 2020 23:11
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:40
Просимо Вас надати пояснення щодо того як не платнику пдв заповнити цінову пропозицію. Чи треба вказувати ціни товару в колонці ціна за одиницю з пдв? в тендерній документації зазначено :У разі якщо учасник не є платником ПДВ він зазначає суму без ПДВ. Колонки сумма в ціновій пропозиції не має. Тоді для чого ви зазначаєте цю інформацію? Чи потрібно в колонці загальна вартість з пдв зазначити загальну вартість та писати в кожній строчці сумму та прописом без ПДВ? Просимо надати розяснення як саме не платнику пдв правильно заповнити цей додаток?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не є платником ПДВ, то в такому разі зазначається сума без ПДВ.
По всіх колонка, де передбачено сума з ПДВ, учасник який не є платником ПДВ, зазначає суму без ПДВ.
У формі цінової пропозиції міститься примітка:
«* У разі якщо учасник не є платником ПДВ він зазначає суму без ПДВ», а також
«2. Вивчивши тендерну документацію на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та згодні виконати вимоги Замовника відповідно до умов договору на суму (з ПДВ або без ПДВ з урахуванням чинного законодавства України) _______________________________________________________ грн.»
Щодо еквіваленту
Дата подання: 23 лютого 2020 23:24
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:41
Просимо замовника пояснити що вважвється еквівалентом по відношеню до товару що закуповується, оскільки Замовник не вказує якої торгівельної марки товару він хоче закупити. Правильно ми розуміємо що, якщо наш товар повністю відповідає вимогам замовника, але він має іншу назву наприклад Seni Super, то це вже вважається еквівалентом?Чи еквівалент це товар що не повністю відповідає вимогам замовника?просимо надати пояснення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зверніть увагу, що Додатком № 3 передбачено, що «усі посилання у Документації на конкретного виробника, марку, країну походження товару вважати такими, що містить вираз "або еквівалент". Товар, який пропонується учасником має бути рівноцінним, рівнозначним, рівносильним, такий, що повністю відповідає товару,який закупляється, може його замінити або виражати в повному об’ємі.». Пропонований учасником товар, повинен відповідати технічним вимогам, що передбачені додатком № 3, таблиця № 1. Допустимі незначні відхилення, за умови якщо це прямо передбачено в Додатку № 3.
Щодо розміру
Дата подання: 23 лютого 2020 23:28
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:41
В ТД зазначено обхват талії для підгузників L . XL 130-170 см, але вони не можуть бути однакові, просимо внести зміни та вказати розмір L наприклад 100-150см.
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни
Щодо розміру
Дата подання: 23 лютого 2020 23:30
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:43
Які саме допустимі незначні відхилення в обхваті талії, 5,10,15 см в обидві боки? Просимо Вас конкретузувати граничні відхілення в обсязі талії та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Кожен виробник використовує свою власну розмірну сітку. Для прикладу виробник № 1 пропонує при обхваті талії і стегон 70 см.-115 см, як розмір М, підгузки від виробника № 2 при обхваті 80 см – 110 см., розмір L, а виробник № 3 при обхваті талії і стегон 70 см.-105см,, розмір М/L. Допустимі відхилення до 10 см. для талії та стегон як в сторону збільшення так і сторону зменшення.
Щодо підтвердження дистрибьютором параметрів підгузників
Дата подання: 23 лютого 2020 23:37
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:43
Просимо розяснити який саме повинен надати гарантійний лист дистрибьютор для того щоб виконати вимога тд , пряма мова:в пропозиції надати документ/гарантійний лист, який містить запропоновані учасником технічні параметри, що передбачені даною колонкою. Вказаний документ має бути завірений виробником, офіційним представником виробника в Україні, дистриб’ютором офіційного представника виробника в Україні. Що саме потрібно документ чи гарантійний лист? Що саме має на увазі замовник надати документ/гарантійний лист, який містить запропоновані учасником технічні параметри, що передбачені даною колонкою, Якою самою колонкую?№1,№2 чи №3. Що означає завірений,як саме завіряти? просимо конкретизувати ваші вомоги та внести необхідні зміни до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документацією (Додаток № 3)передбачено вимога: «*» в пропозиції надати документ/гарантійний лист, який містить запропоновані учасником технічні параметри, що передбачені даною колонкою. Вказаний документ має бути завірений виробником, офіційним представником виробника в Україні, дистриб’ютором офіційного представника виробника в Україні.»
Дане вимога містить символ «*», такий же символ міститься в Таблиці № 1, Додатку № 3, колонка № 4, де учасник буде передбачати пропоновані параметри виробу, ці ж параметри повинні бути підтверджені у вигляді гарантійного листа або документу від виробника, офіційного представника виробника в Україні, дистриб’ютором офіційного представника виробника в Україні.
підгузки - труси
Дата подання: 24 лютого 2020 10:58
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:44
Можемо пропонувати підгузки - труси унісекс (які підходять і жінкам і чоловікам) відповідної розмірної лінійки? Дякуємо.
Відповідь: Процедура передбачає закупівлю трусів-підгузків наступних видів:
- для дорослих (жіночі). Підгузки мають бути виготовлені спеціально для жінок з урахуванням анатомічних особливостей тіла;
- для дорослих (чоловічі). Підгузки мають бути виготовлені спеціально для чоловіків з урахуванням анатомічних особливостей тіла.
Універсальні труси-підгузки розглядатися не будуть.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД" 671 445,00
UAH з ПДВ
671 445,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС" 747 846,54
UAH з ПДВ
747 846,54
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КАМІНСЬКИЙ МИХАЙЛО АРОНОВИЧ" 760 149,00
UAH з ПДВ
760 149,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 16:25
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 березня 2020 16:25
26. Статут.pdf
06 березня 2020 16:25
25.4 Опис.pdf
06 березня 2020 16:25
25.2 Рішення.pdf
06 березня 2020 16:25
25. Доставка авто.pdf
06 березня 2020 16:25
24. Згода проект договору.pdf
06 березня 2020 16:25
23. Проект договору.pdf
06 березня 2020 16:25
22. Зразки.pdf
06 березня 2020 16:25
20. Гарантія строк.pdf
06 березня 2020 16:25
19. Пітвердження МТВ.pdf
06 березня 2020 16:25
18.6 Форвард письмо.pdf
06 березня 2020 16:25
18.5 Договір Форвард СВ.pdf
06 березня 2020 16:25
18.4 Договір Форум.pdf
06 березня 2020 16:25
18. КТД.pdf
06 березня 2020 16:25
16. Лист пояснення СЕС.pdf
06 березня 2020 16:25
15. Лист еквівалент.pdf
06 березня 2020 16:25
14. Довідки Банк.pdf
06 березня 2020 16:25
13.2. Виписка ЄДР.pdf
06 березня 2020 16:25
13.1.Витяг ЄДР.pdf
06 березня 2020 16:25
13.1 Не подання ПДВ.pdf
06 березня 2020 16:25
13. Витяг єдиного податку.pdf
06 березня 2020 16:25
12. Ст.17.pdf
06 березня 2020 16:25
11.1 Договір та накладні.pdf
06 березня 2020 16:25
10.3 Документ образования.pdf
06 березня 2020 16:25
10.2 Трудовая книга.pdf
06 березня 2020 16:25
10 Довідка працівники.pdf
06 березня 2020 16:25
9.2.2 Акт приймання ТЗ (2).pdf
06 березня 2020 16:25
9.2.1 Документи ТЗ.pdf
06 березня 2020 16:25
9.2 Договір оренди ТЗ.pdf
06 березня 2020 16:25
9. Довідка МТВ.pdf
06 березня 2020 16:25
8. Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 16:25
5. Санкції.pdf
06 березня 2020 16:25
4. Лист витрати.pdf
06 березня 2020 16:25
3. Довіреність.pdf
06 березня 2020 16:25
2. Наказ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 09:14
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified(5).pdf
06 березня 2020 09:14
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ(28).pdf
06 березня 2020 09:07
документи-3.pdf
06 березня 2020 09:07
документи-2.pdf
06 березня 2020 09:07
документи-1.pdf
06 березня 2020 09:07
гарантийні листи.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:54
документація 6,03.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"

ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"

ФОП "КАМІНСЬКИЙ МИХАЙЛО АРОНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕД ФАРМ ТРЕЙД"
#42263098
Відхилено 671 445,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 08:49
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"
#19382607
Переможець 747 846,54
UAH з ПДВ
16 березня 2020 07:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 07:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛІС"
#19382607
747 846,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:41
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 09:31
гарантия.pdf укладений
03 квітня 2020 09:29
г0292.pdf укладений
03 квітня 2020 09:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 747 846,54
UAH (в тому числі ПДВ 48 924,54 UAH)