Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання розкиданого сміття, збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000205-a aac05495a2624adfbaec53a30dbfa1f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тюріна Катерина Анатоліївна

+380554222451 katerina_tyurina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Олешківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37929985
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вул. Гвардійська, 30
Контактна особа: Тюріна Катерина Анатоліївна
+380554222451
katerina_tyurina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 09:58
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 09:58
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:50
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2600 м.куб
Послуги зі збирання розкиданого сміття, збирання сміття з урн і контейнерів у громадських місцях
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75100, Україна, Херсонська область, місто Олешки, громадські місця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг - по факту надання послуг, по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Розрахунки проводяться на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, оплата здійснюється протягом 7 банківських днів, в залежності від фінансування з міського бюджету, при необхідності відтермінування платежу. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:46
Перелік змін.docx
25 лютого 2020 16:46
ТД нова редакція.docx
21 лютого 2020 09:53
Оголошення сміття.pdf
25 лютого 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 09:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 лютого 2020 16:46
Перелік змін.docx
25 лютого 2020 16:46
ТД нова редакція.docx
21 лютого 2020 09:53
ТД.docx
21 лютого 2020 09:53
Оголошення сміття.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+ 880 522,00
UAH з ПДВ
880 522,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноклінінг" 887 300,00
UAH з ПДВ
887 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 12:42
Електронний підпис
18 березня 2020 12:38
Довіреність
18 березня 2020 12:38
Банківська ліцензія
18 березня 2020 12:38
Банківська гарантія
18 березня 2020 12:38
Договір про закупівлю
18 березня 2020 12:38
Розрахунки
18 березня 2020 12:38
Протокол узгодження ціни
18 березня 2020 12:38
Копія статуту
18 березня 2020 12:38
Копія виписки
18 березня 2020 12:38
Довідка про несудимість
18 березня 2020 12:38
Зміст
18 березня 2020 12:38
Лист Виконавчому комітету
06 березня 2020 16:27
Електронний підпис
06 березня 2020 16:25
Рішення засновника_с53.pdf
06 березня 2020 16:25
Відомостіз ЄДРПОУ_с51-52.pdf
06 березня 2020 16:25
Виписка з реэстру_с48-49.pdf
06 березня 2020 16:25
Копія статуту_с38-47.pdf
06 березня 2020 16:25
Лист гарантія_с37.pdf
06 березня 2020 16:25
Інформація_Додаток8-4_с34.pdf
06 березня 2020 16:25
Довіреність_2.pdf
06 березня 2020 16:25
Зміст_с1.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 18:39
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+

Товариство з обмеженою відповідальністю "Техноклінінг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+
#42941391
Переможець 880 522,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 15:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЧИСТЕ-МІСТО+
#42941391
880 522,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:52
141 ДУ 2.pdf зміни до договору
22 січня 2021 14:33
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:34
Д У 1 до дог 141.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:33
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 09:57
Договір укладений
24 березня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достат¬ній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не пере¬вищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сто¬рони дійшли згоди продовжити дію Договору про закупівлю № 141 від 24.03.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, на початку наступного року, а саме — до 28.02.2021р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити п.3.1 розділу III «Ціна договору» текстом такого змісту: «Ціна цього договору з 04.01.2021р. по 28.02.2021р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) п. 12.1 розділу ХІІ «Строк дії договору» викласти в такій редакції: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 28.02.2021р., а в частині гарантійних зобов’язань — до повного виконання Сторонами своїх обов’язків».
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «п. 3.1 розділу III «Ціна договору» викласти в такій редакції: «Ціна цього Договору становить: 176 104,40 грн. (сто сімдесят шість тисяч сто чотири грн. 40 коп.) без ПДВ.».
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 959 359,43
UAH