Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-21-000061-c ● ad9d32c88737464095a879cfa5554abb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141408 |
Вебсайт: | http://mkosvita.at.ua |
Місцезнаходження: | 23400, Україна , Вінницька обл., Муровані Курилівці, вул. Соборна, 57 |
Контактна особа: |
Куцулим Вікторія Романівна +380435621025 kutsulim@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 09:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 09:17 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 лютого 2020 09:17 |
Початок аукціону: | 02 березня 2020 12:05 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6135 кг
Овочі та фрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23400, Україна, Вінницька область, Мурованокуриловецький район, смт.Муровані Курилівці, Заклади освіти Мурованокуриловецького району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Овочі та фрукти | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 09:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 09:13 |
Оголошення.docx | |
21 лютого 2020 09:13 |
Додаток_5._(Лист-згода_на_обробку_персонал_них_даних).docx | |
21 лютого 2020 09:13 |
Додаток_4._(Перелiк_закладiв_освiти).docx | |
21 лютого 2020 09:13 |
Додаток_3._(Технiчнi_та_якiснi_вимоги).docx | |
21 лютого 2020 09:13 |
Додаток_2._(Основнi_умови_договору).docx | |
21 лютого 2020 09:13 |
Додаток_1.(Цiнова_пропозицiя).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000061-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Погребняк Антоніна Василівна, Код ЄДРПОУ:2537009806
Дата подання: 11 березня 2020 09:56
Щодо невідповідності доментів пропозиціїї ФОП Мирзи Т.Ф.
До уваги тендерного комітету відділу освіти Мурованокуриловецької РДА.
Щодо невідповідності документів пропозиції ФОП Мирзи Т.Ф. вимогам тендерної документації:
1) За вимогами тендерної документації до аналогічних договорів, відгуки мають бути надані після виконання обома сторонами усіх договірних зобов’язань. Інформація такого відгуку слугуватиме висновком про якість виконання умов договору. На договір №250 від 10.06.2019 року відгук датований 05.07.2019 року. Тоді як термін дії договору закінчується 31.08.2019 року. Даний відгук не є висновком про якість виконання умов договору так як наданий в період його дії.
2) Ніде в тексті пропозиції учасника немає інформації про договірні стосунки ФОП Мирзи Т.Ф з працівниками, тобто даний факт не мають юридичного підтвердження. Мова не йде про включення до документів пропозиції копій договорів про співпрацю, але в довідці необхідно зіслатися на такі договора. В іншому випадку до списку працівників можна включити будь-яку фізичну особу (навіть неоформлену). Крім того на медичних книжках усіх працівників не фігурує ФОП Мирза Т.Ф. За інформацією медичних книжок Юрченко і Швець є працівниками ТОВ «Вінпродтрейд», Жадан і Конотоп – без вказаного місці роботи.
3) Щодо зареєстрованих потужностей операторів ринку. На вимогу тендерної документації потрібно виставити перелік та копії повідомлень про реєстрацію потужностей не на будь-кого, як зробила учасник ФОП Мирза Т.Ф., а саме на учасника торгів, тобто тих потужностей, які зареєстровано на ФОП Мирзу Т.Ф.
ФОП Мирза Т,Ф. перелічує наступні потужності за номерами:
R-UA -02-28-1749 від 24.09.2018 – копія повідомлення відсутня взагалі
R-UA-02-10-400 від 01.03.2019 – оформлено на Комар І.В.
R-UA-02-03-261 від 13.07.2016 – оформлено на ТОВ «Метро»
R-UA-02-28-70 від 01.10.2019 – оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд»
Експлуантаційний дозвіл UA-02-28-86-0-CS від 12.07.2018 р. оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд».
Яке відношення має вся ця інформація до ФОП Мирзи Т.Ф.?
Хто буде нести відповідальність у випадку неякісного виконання умов договору? Документальних підстав вважати ФОП Мирзу Т.Ф. учасником, який має необхідну МТБ, із поданих в пропозиції документів немає.
4) Акт перевірки держпродспоживслужби оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд», а не ФОП Мирзу Т.Д.
5) Договір оренди складських приміщень з ТОВ «Вінпродтрейд» не завірений нотаріально. Згідно чинного законодавства догора, в яких однією із сторін виступає юридична особа, обов’язково завіряються нотаріально. Ця вимога не стосується договорів між ФОПами та ФОПами і громадянами.
У разі якщо обидва учасники мають в документах пропозиції недоліки, при прийнятті рішення про визнання переможцем торгів, необхідно вибирати найнижчу ціну. Таким чином ви сприяєте економії бюджетних коштів. В іншому випадку є сенс відмовити обом учасникам, як таким, які не відповідають вимогам тендерної документації. У цьому випадку ви чітко дотримаєтесь чинного законодавства у сфері держзакупівель. В разі визначення переможцем ФОП Мирзу Т.Ф., чим ви аргументуєте вибір учасника із більшою ціною і не відповідними документами?
З повагою,
ФОП Погребняк А.В.
Розгорнути
Згорнути
Щодо невідповідності документів пропозиції ФОП Мирзи Т.Ф. вимогам тендерної документації:
1) За вимогами тендерної документації до аналогічних договорів, відгуки мають бути надані після виконання обома сторонами усіх договірних зобов’язань. Інформація такого відгуку слугуватиме висновком про якість виконання умов договору. На договір №250 від 10.06.2019 року відгук датований 05.07.2019 року. Тоді як термін дії договору закінчується 31.08.2019 року. Даний відгук не є висновком про якість виконання умов договору так як наданий в період його дії.
2) Ніде в тексті пропозиції учасника немає інформації про договірні стосунки ФОП Мирзи Т.Ф з працівниками, тобто даний факт не мають юридичного підтвердження. Мова не йде про включення до документів пропозиції копій договорів про співпрацю, але в довідці необхідно зіслатися на такі договора. В іншому випадку до списку працівників можна включити будь-яку фізичну особу (навіть неоформлену). Крім того на медичних книжках усіх працівників не фігурує ФОП Мирза Т.Ф. За інформацією медичних книжок Юрченко і Швець є працівниками ТОВ «Вінпродтрейд», Жадан і Конотоп – без вказаного місці роботи.
3) Щодо зареєстрованих потужностей операторів ринку. На вимогу тендерної документації потрібно виставити перелік та копії повідомлень про реєстрацію потужностей не на будь-кого, як зробила учасник ФОП Мирза Т.Ф., а саме на учасника торгів, тобто тих потужностей, які зареєстровано на ФОП Мирзу Т.Ф.
ФОП Мирза Т,Ф. перелічує наступні потужності за номерами:
R-UA -02-28-1749 від 24.09.2018 – копія повідомлення відсутня взагалі
R-UA-02-10-400 від 01.03.2019 – оформлено на Комар І.В.
R-UA-02-03-261 від 13.07.2016 – оформлено на ТОВ «Метро»
R-UA-02-28-70 від 01.10.2019 – оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд»
Експлуантаційний дозвіл UA-02-28-86-0-CS від 12.07.2018 р. оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд».
Яке відношення має вся ця інформація до ФОП Мирзи Т.Ф.?
Хто буде нести відповідальність у випадку неякісного виконання умов договору? Документальних підстав вважати ФОП Мирзу Т.Ф. учасником, який має необхідну МТБ, із поданих в пропозиції документів немає.
4) Акт перевірки держпродспоживслужби оформлено на ТОВ «Вінпродтрейд», а не ФОП Мирзу Т.Д.
5) Договір оренди складських приміщень з ТОВ «Вінпродтрейд» не завірений нотаріально. Згідно чинного законодавства догора, в яких однією із сторін виступає юридична особа, обов’язково завіряються нотаріально. Ця вимога не стосується договорів між ФОПами та ФОПами і громадянами.
У разі якщо обидва учасники мають в документах пропозиції недоліки, при прийнятті рішення про визнання переможцем торгів, необхідно вибирати найнижчу ціну. Таким чином ви сприяєте економії бюджетних коштів. В іншому випадку є сенс відмовити обом учасникам, як таким, які не відповідають вимогам тендерної документації. У цьому випадку ви чітко дотримаєтесь чинного законодавства у сфері держзакупівель. В разі визначення переможцем ФОП Мирзу Т.Ф., чим ви аргументуєте вибір учасника із більшою ціною і не відповідними документами?
З повагою,
ФОП Погребняк А.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2020 14:11
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу від 11.03.2020р щодо невідповідності документів пропозиції ФОП Мирзи Т.Ф. та встановлено наступне.
У п.8 Оголошення про проведення допорогової закупівлі продуктів харчування визначено перелік документів в електронному (сканованому вигляді у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника та мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій. До таких документів належать, зокрема:
- довідка у довільній формі та листи-відгуки, які містять інформацію про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у документації, за 2019р., підтверджену копіями таких договорів. Довідка має містити інформацію про договора, з зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору, предмета договору, умов договору;
- довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника власних працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи;
- перелік всіх потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів у відповідності до вимог ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку;
- копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей учасника - оператора ринку;
- акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
В складі пропозиції учасника ФОП Мирзи Т.Ф. надано:
- довідку в якій міститься інформація про виконання аналогічних договорів, копії зазначених договорів, а також листи-відгуки які містять інформацію про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у документації, у 2019р.;
- довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання договору;
- перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання харчових продуктів;
- копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей учасника – ФОП Мирзи Т.Ф., як оператора ринку;
- договір оренди складських приміщень та акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Оскільки наданий договір оренди укладено між суб’єктами підприємництва, то він не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення.
Тож, враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Мирзи Т.Ф. повністю відповідає умовам закупівлі. У Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
У п.8 Оголошення про проведення допорогової закупівлі продуктів харчування визначено перелік документів в електронному (сканованому вигляді у pdf-форматі), які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника та мають бути подані до закінчення терміну подання пропозицій. До таких документів належать, зокрема:
- довідка у довільній формі та листи-відгуки, які містять інформацію про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у документації, за 2019р., підтверджену копіями таких договорів. Довідка має містити інформацію про договора, з зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору, предмета договору, умов договору;
- довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника власних працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання договору із зазначенням: найменування професії (посади, розряду), освіти, спеціальності та стажу роботи;
- перелік всіх потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів у відповідності до вимог ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку;
- копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей учасника - оператора ринку;
- акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.
В складі пропозиції учасника ФОП Мирзи Т.Ф. надано:
- довідку в якій міститься інформація про виконання аналогічних договорів, копії зазначених договорів, а також листи-відгуки які містять інформацію про виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, зазначеним у документації, у 2019р.;
- довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання договору;
- перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання харчових продуктів;
- копія повідомлення органів держпродспоживслужби про державну реєстрацію потужностей учасника – ФОП Мирзи Т.Ф., як оператора ринку;
- договір оренди складських приміщень та акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин. Оскільки наданий договір оренди укладено між суб’єктами підприємництва, то він не потребує обов’язкового нотаріального посвідчення.
Тож, враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ФОП Мирзи Т.Ф. повністю відповідає умовам закупівлі. У Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Номер вимоги: UA-2020-02-21-000061-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Погребняк Антоніна Василівна, Код ЄДРПОУ:2537009806
Дата подання: 11 березня 2020 15:54
Оскарження
Ваш лист вважаю не компетентним та таким , який не дає відповіді на викладені мною зауваження. Жодне із наданих копій повідомлень про реєстрацію потужностей не має в своєму змісті «ФОП Мирза Т.Ф.»
З документів пропозиції ФОП Мирзи Т.Ф. та наданої Вами відповіді випливає, що ФОП Мирза Т.Ф. не є суб'єктом підприємництва, який займається реалізацією продуктів харчування, а являється підприємцем, який надає послуги по перевезенню товару від реалізаторів, а саме від ТОВ “Вінпродтрейд” та від постачальника ФОП Комар І.В.
Але ж ФОП Мирза Т.Ф. отримує кошти за товар, а не за логістику.
Рішення про право надання статусу переможця належить Вам. А правомірність Вашого рішення вирішують контролюючі органи.
З повагою, ФОП Погребняк А.В.
Розгорнути
Згорнути
З документів пропозиції ФОП Мирзи Т.Ф. та наданої Вами відповіді випливає, що ФОП Мирза Т.Ф. не є суб'єктом підприємництва, який займається реалізацією продуктів харчування, а являється підприємцем, який надає послуги по перевезенню товару від реалізаторів, а саме від ТОВ “Вінпродтрейд” та від постачальника ФОП Комар І.В.
Але ж ФОП Мирза Т.Ф. отримує кошти за товар, а не за логістику.
Рішення про право надання статусу переможця належить Вам. А правомірність Вашого рішення вирішують контролюючі органи.
З повагою, ФОП Погребняк А.В.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2020 10:42
Відповідь на Ваше звернення була надана в повному обсязі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Погребняк Антоніна Василівна #2537009806 |
Відхилено |
81 090,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 16:01
|
ФОП Мирза Тамара Федорівна #2010407506 |
Переможець |
99 995,00
UAH з ПДВ
|
06 березня 2020 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 14:21
|
_ 47 Овочі та фрукти.pdf | укладений |
13 березня 2020 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 березня 2020 14:00
|
_ 48 Овочі та фрукти.pdf | укладений |
13 березня 2020 13:56
|