Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Обладнання для мийки, прання (деконтамінації) текстилю та супутніх інших виробів)
DK 021 code: 2015 39710000-2 - Household electrical appliances (Equipment for washing, decontamination of textiles and other related products)
Очікувана вартість
4 850 000,00 UAH
UA-2020-02-20-003204-b 357675a432154f60a3fcb1c7d8767a17
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian Children’s Cardiac Centre
National ID: 26385055
Contact point: Kozlovska Valeriia Borysivna
+380442065059
tender@cardio.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 16:41
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 16:41
Початок аукціону: 01 квітня 2020 15:00
Очікувана вартість: 4 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97000 UAH
Publication date: 20 лютого 2020 16:36
Enquiries until: 13 березня 2020 16:41
Complaints submission until: до 19 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 березня 2020 16:41

Information

Estimated total value: 4 850 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 48 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
Станція ручної мийки включно із ультразвуковою системою очистки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Handwashing station including ultrasonic cleaning system
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 од
Спеціальний пакувальний стіл з регульованою за висотою стільницею
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Special packing table with height adjustable table top
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 од
Промислова пральна машина бар’єрного типу з завантаженням 24 кг. сухої білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

24 kg barrier type industrial washer. dry underwear
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 од
Промислова пральна машина бар’єрного типу з завантаженням 18 кг. сухої білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

18kg barrier type industrial washer. dry underwear
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 од
Промислова сушильна машина, об’ємом не менше 35 кг. білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Industrial tumble dryer of at least 35 kg capacity. linen
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 од
Промислова прасувально-сушильна машина валкового типу, прасувальний каландр, довжиною не менше 1700 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Industrial roll-type ironing and drying machine, iron calender, not less than 1700 mm in length
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 од
Прасувальний стіл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Ironing table
CPV: 39710000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:13
Протокол змін.pdf
13 березня 2020 13:13
ТД зі змінами.docx
13 березня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2020 13:13
Протокол змін.pdf
13 березня 2020 13:13
ТД зі змінами.docx
20 лютого 2020 16:37
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо Додатку 2 та Додатку 4 тендерної документації
Дата подання: 13 березня 2020 11:37
Дата відповіді: 13 березня 2020 11:40
1. Додаток 2 до тендерної документації п.3 Наявність документального підтвердженного досвіду виконання аналогічних договорів, вказано, що аналогічним договором вважається договір щодо поставки медичного обладнання, медичної техніки, медичних приладів. Оскільки предметом закупівлі не є медичне обладнання, медична техніка або медичні прилади, просимо внести зміни в Додаток 2 п.3 та вказати, що аналогічним договором вважається договір щодо поставки аналогічного обладнання відповідно предмету закупівлі. 2. В Додатоку 4 до тендерної документації вказано кількісні та медико-технічні вимоги щодо предмету закупівлі. Оскільки предметом закупівлі не являється медичне обладнання просимо внести зміни в Додаток 4 та викласти в наступній редакції "Кількісні та технічні вимоги щодо предмету закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-15-000015 ● ef952c196ab3489099b730d35e6485a5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


14.05.2020 № 122

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2020-02-20-003204-b 20.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником торгів ДУ «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України» ( далі по тексту – Замовник) була проведена процедура закупівлі № UA-2020-02-20-003204-b за предметом код ДК 021:2015 39710000-2 - Електричні побутові прилади (Обладнання для мийки, прання (деконтамінації) текстилю та супутніх інших виробів)» 15.05.2020 року органом фінансового контролю ( Державна аудиторська служба України) було проведено моніторинг закупівлі та виявлені ознаки порушень законодавства з публічних закупівель, які відображені у висновку про результати проведення моніторингу, що опублікований у систему 02.06.2020 року. Зокрема, органом контролю, було відображено наступні типи порушень: - Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення ( не відхилення) замовником тендерної пропозиції( пропозицій). Детально вивчивши положення та факти, які викладені в даному висновку тендерний комітет бажає надати свої аргументовані заперечення, оскільки вважає, що уповноважені особи ДАСУ не належним чином дослідили документи тендерних пропозицій, а деякі помилки в тендерній пропозиції носять формальний характер, та не впливають на зміст поданих пропозицій, та не можуть тягнути за собою відхилення пропозиції. Також аргументовано вважаємо, що уповноваженим органом не була досліджена остання редакція тендерної документації Замовника. Зазначене обґрунтовуємо наступним: Так, у висновку орган фінансового контролю ( далі по тексту – уповноважений орган) вказує на наступні помилки у тендерній пропозиції ТОВ «БК «Аскон»: 1. Щодо досвіду виконання аналогічного договору: Відповідно до умов додатку № 2 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ( протокол № 52 від 13.03.2020 року) Замовник встановив для підвердження наступний кваліфікаційний критерій : - «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Також Замовник визначив, що аналогічним договором вважається договір, щодо поставки обладнання, техніки, приладів. Замовник не зазначав, що це повинно бути саме медичне обладнання або техніка (зазначення терміну «медичне» було не в останній редакції тендерної документації»). На підтвердження даного кваліфікаційного критерію у складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Аскон» міститься договір №2019-17-Т, від 22.03.2019 року на виконання робіт із завершення реконструкції. Так, замовник погоджується з висновком уповноваженого, що правова природа предмету договору – виконання робіт, що не є аналогічною до поставки товару. Але, відповідно до умов додатку № 1 та № 2, вбачається, що відповідно до умов цього договору ТОВ «БК «Аскон» здійснював поставку та монтаж/встановлення обладнання та приладів, зокрема кухні, дверей, прального та медичного обладнання, меблів, техніки. В складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Аскон» міститься акт № 28, яким підтверджується, що невід’ємною частиною договору про надання робіт була поставка товару. З огляду на це, тендерним комітетом було прийнято рішення про відповідність учасника даному кваліфікаційному критерію, оскільки наданий аналогічний договір містить ознаки аналогічності в частині підвидів виконання. 2. Відгук не містить інформацію про виконання договору в повному обсязі. Відповідно до умов додатку № 2 до тендерної документації тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ( протокол № 52 від 13.03.2020 року) для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагав, зокрема, наступне: - Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору в повному обсязі з додатками (специфікаціями), які зазначено у довідці про досвід виконання аналогічного договору та копії накладних або актів передачі товару чи введення в експлуатацію та/або оригінали відгуку про виконання учасником аналогічного договору від замовника. Відгук повинен містити інформацію про реквізити договору (номер, дата), назву предмету закупівлі (договору), його кількість, рік(роки) виконання договору та інформацію про виконання договору в повному обсязі. Зі змісту цієї вимоги тендерної документації вбачається, що відгук взагалі не вимагався, оскільки міститься фраза та/або, що означає що учасники мають надати на вибір один з перелічених документів. Враховуючий той факт, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «БК «Аскон» наявні підписані акти виконаних робіт, що підтверджують виконання договору у Замовника була відсутня жодна правова підстава для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БК «Аскон» у цій частині, через надання відгуку з неповною інформацією. 3. Ненадання заповненої таблиці, з посиланнями на сторінки технічної експлуатаційної документації. Відповідно до умов додатку № 4 до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету ( протокол № 52 від 13.03.2020 року) Замовник встановив наступне: Відповідність запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, викладеним у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською, або російською мовами), в якому міститься ця інформація, разом з додаванням завіреної його(їх) копії(й). Підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару технічним характеристикам, встановленим у даному додатку до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці. Учасником ТОВ «БК «Аскон» в складі тендерної пропозиції було надано підписану таблицю додатку № 4 в якій він зазначив марку та тип запропонованого обладання. що дозволяє ідентифікувати його, а також в даній таблиці наявна наступна фраза: «Всі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, зазначено в технічних специфікаціях, що додаються» В складі тендерної пропоозиції цього учасника міститься архів «Технічні характеристики.rar», який містить всю технічно експлуатаційну документацію. Замовник погоджується з висновком уповноваженого органу про відсутність інформації про технічні характеристики та посилань на сторінки технічної документації, однак хоче зауважити, що при цьому, тендерна документація містила вираз, що: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону Замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, формальною помилкою, зокрема визнається незазначення або неповне зазначення учасником будь-якої інформації в документі, у разі, якщо така інформація міститься в інших документах тендерної пропозиції. Вся інформація, що не була зазначена учасником ТОВ «БК «Аскон» про технічні характеристики запропонованого товару, міститься в технічно-експлуатаційній документації. З огляду на це, враховуючи наявну підтверджуючу інформацію в наявності в складі тендерної пропозиції, але в іншому документі, тендерний комітет прийняв рішення не відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «БК «Аскон». Враховуючи зауваження уповноваженого органу в цій частині висновку, тендерний комітет Замовника зобов’язується на майбутнє прийняти до уваги факти та ознаки, що викладені в цій частині висновку. Крім того, повідомляємо, що за результатами проведеної процедури було укладено договір № 138/2020Т від 13.04.2020 року, з товариством з обмеженою відповідальністю «Континент пральне обладнання». Тобто, ТОВ «БЦ «Аскон» взагалі не є переможцем процедури закупівлі. Хочемо проінформувати про неможливість усунення порушення ( навіть якщо допустити його наявність), з огляду на те, що відповідно до пункту. 4.1. вказаного договору про закупівлю Постачальнику перерахована попередня оплата у розмірі 100% вартості товару. Також постачальник частково вже здійснив поставку товару, а також проведені монтажні та пусково - налагоджувальні роботи по введенню товару в експлуатацію. Також Постачальником проведено навчання та первинний інструктаж персоналу Замовника. Розривання договору приведе до зайвих витрат Замовника, та до порушення принципу здійснення публічних закупівель максимальної економії бюджетних коштів. Крім того, підписаний договір не містить можливості одностороннього розірвання договору з ініціативи Замовника, крім випадків порушення виконання умов договору. На даний момент такі випадки відсутні. Також хочемо зазначити, що частиною першою статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Стаття 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення «Порушення законодавства про закупівлі» у редакції, що діяла до моменту прийняття нової редакції закону України «Про публічні закупівлі» містила відповідальність Замовника за конкретні випадки порушення законодавства України, зокрема: здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом. Тобто, стаття 164-14 взагалі не передбачає виду порушення, який вказує уповноважений орган у резолюційній частині свого висновку «Порушення законодавства в частині невідхилення Замовником тендерної пропозиції», отже відсутній склад правопорушення. З огляду на вищевикладене, повідомляємо про зобов’язання Замовника врахувати зауваження, що викладені в висновку про результати перевірки, з метою недопущення їх в майбутньому, при проведенні процедур закупівель відповідно до законодавства про публічні закупівлі, а також про неможливість усунення порушення.

2020-06-09 18:43:54


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 березня 2020
UA-2020-02-20-003204-b357675a432154f60a3fcb1c7d8767a17
Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Місцезнаходження: 04050, Україна, м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Учасник Документи Рішення
ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БК "АСКОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

23 березня 2020 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

06 квітня 2020 23:32
Цінова пропозиція
03 квітня 2020 19:07
довідка МВС
20 березня 2020 17:59
Електронний підпис
20 березня 2020 17:59
Електронний підпис
20 березня 2020 17:46
Додаток 7.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 17.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 16.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 15.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 14.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 13.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 3. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 12.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 3. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 11.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 10.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 9.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 8.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 4.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 3.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 7.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Вытяг_ЕДР.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 4.pdf
20 березня 2020 17:46
БГ 008 318 ГР.rar
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 3.pdf

Документи

23 березня 2020 16:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

23 березня 2020 14:02
Електронний підпис
23 березня 2020 14:02
Електронний підпис
21 березня 2020 15:27
25.Лист про санкції.pdf
21 березня 2020 15:27
20.Довідки із банка.pdf
21 березня 2020 15:27
17.Паспорт Стержинський.pdf
21 березня 2020 15:27
15.Опис до Статута.pdf
21 березня 2020 15:27
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 березня 2020 15:27
6.Довідка про досвід.pdf
21 березня 2020 15:27
13.Витяг.pdf
21 березня 2020 15:27
11.Довідка по ст.17.pdf
21 березня 2020 15:27
10.Відгук.pdf
21 березня 2020 15:27
26.Гарант_я 008 328ГР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

ТОВ "БК "АСКОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ 4 841 999,82
UAH з ПДВ
4 793 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "АСКОН" 4 847 040,00
UAH з ПДВ
4 798 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 23:32
Цінова пропозиція
03 квітня 2020 19:07
довідка МВС
20 березня 2020 17:59
Електронний підпис
20 березня 2020 17:59
Електронний підпис
20 березня 2020 17:46
Додаток 7.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 17.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 16.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 15.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 14.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 13.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 3. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 12.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 3. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 11.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 10.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 9.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 8.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 4.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 3.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 7.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 6.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 2.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 5.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 1. Частина 1.pdf
20 березня 2020 17:46
Вытяг_ЕДР.pdf
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 4.pdf
20 березня 2020 17:46
БГ 008 318 ГР.rar
20 березня 2020 17:46
Додаток 4. Частина 3.pdf

Публічні документи

23 березня 2020 14:02
Електронний підпис
23 березня 2020 14:02
Електронний підпис
21 березня 2020 15:27
25.Лист про санкції.pdf
21 березня 2020 15:27
20.Довідки із банка.pdf
21 березня 2020 15:27
17.Паспорт Стержинський.pdf
21 березня 2020 15:27
15.Опис до Статута.pdf
21 березня 2020 15:27
14.Витяг з реєстру ПДВ.pdf
21 березня 2020 15:27
6.Довідка про досвід.pdf
21 березня 2020 15:27
13.Витяг.pdf
21 березня 2020 15:27
11.Довідка по ст.17.pdf
21 березня 2020 15:27
10.Відгук.pdf
21 березня 2020 15:27
26.Гарант_я 008 328ГР.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ

ТОВ "БК "АСКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
#40572513
Переможець 4 793 400,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ
#40572513
4 793 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:47
Договір укладений
13 квітня 2020 16:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 793 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 798 900,00 UAH)