Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (Блок живлення, ДБЖ)
Очікувана вартість
5 061,67 UAH
UA-2020-02-20-002916-b 7e922ada9aef4d9eb51eb1310adfaf6b
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Житкова Н. ГАХК "АРТЕМ"

+38(050) 769-63-69 zhytkova@artem.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна Акціонерна Холдингова Компанія "АРТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 14307699
Місцезнаходження: 04050, Україна , Київська обл., Київ, 04050, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕЛЬНИКОВА, будинок 2/10
Контактна особа: Житкова Н. ГАХК "АРТЕМ"
+38(050) 769-63-69
zhytkova@artem.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 5 061,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДБЖ Powercom SPD-1000N
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 шт
Блок живлення Chieftec APB-500B8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 21 лютого 2020 09:07
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:32
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня
Відповідь на Ваші запитання:
1. Якщо під час проведення аукціону Усаснком були зазначені одні позиції, а після закінчення аукціону позиції були змінені на інші які не відповідають характеристикам що ми зазначили - Учасник буде дискваліфікований.
2. Ми не дискваліфіковуємо учасника якщо після закінчення аукціону було надано потрібну інформацію та відповідні документи де зазначена вся необхідна нам інформація. Якщо Учасник після запиту не надав потрібної нам інформації та документів на протязі 24 годин, від буде дискваліфікований.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:11
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня Шановний Учасник торгів.

Можливість закупити іншу торгову марку чи модель лише в тому випадку, якщо характеристики аналогу повністю відповідають характеристикам зазначеної моделі.

Також повідомляю, що у всіх тендерах ДАХК Артем допускається участь у торгах ФОП - неплатника ПДВ. Оцінка вартості проводитиметься з додаванням до його ціни суми ПДВ 20%. Саме тому Цінова пропозиція запитується без додавання ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій