Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-02-20-002881-b 66b232fb743342d1aa65dec4930119a1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Терещенко

+380487793174 nedova@od.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38643633
Вебсайт: http://od.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6
Контактна особа: Лілія Терещенко
+380487793174
nedova@od.dsns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 03 березня 2020 15:38
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 пачка
Папір А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, Одесса, ул. Прохоровская, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 16:01
Протокол 22 стор. 2.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Протокол 22 стор. 1.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Проект договору 2.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Проект договору 4.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Проект договору.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Проект договору 3.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Документація 3.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Документація 1.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Додаток 1.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Додаток 2.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Документація 2.jpeg
20 лютого 2020 16:01
Додаток 4.jpeg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:02
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Посилання на торгову марку або модель у тендерній документації відсутнє. Розглядаються всі подані Учасником пропозиції, які повністю відповідають технічним вимогам до предмета закупівлі, визначеним у додатку 2 до тендерної документації.
- Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
- До участі допускаються будь-які Учасники, зареєстровані у Системі (електронні системі закупівель) в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції визначається за результатами аукціону, до остаточної ціни додатково сума ПДВ додаватись не буде.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2020 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 33 480,00
UAH з ПДВ
33 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 34 470,00
UAH з ПДВ
34 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" 34 500,00
UAH з ПДВ
34 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 16:59
Електронний підпис
03 березня 2020 16:58
Пропозиція оновлена.pdf
02 березня 2020 09:40
Електронний підпис

Публічні документи

28 лютого 2020 12:20
Статутні документи.7z
28 лютого 2020 12:20
Сертифікат IQ Economy +.pdf
28 лютого 2020 12:20
Пропозиція.pdf
28 лютого 2020 12:20
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 12:20
Видаткова накладна ІІ.pdf
28 лютого 2020 12:20
Видаткова накладна І.pdf
28 лютого 2020 12:20
Аналогічний договір І.pdf

Публічні документи

02 березня 2020 09:31
МЧС UA-2020-02-20-002881-b.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 33 480,00
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 березня 2020 15:35
Електронний підпис
05 березня 2020 15:31
out-0268.jpeg
05 березня 2020 15:31
out-0269.jpeg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 березня 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
33 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 березня 2020 15:35
Електронний підпис
05 березня 2020 15:31
out-0268.jpeg
05 березня 2020 15:31
out-0269.jpeg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2020 15:16
BRN3C2AF4A2C3CA_000497.pdf зміни до договору
31 березня 2020 15:12
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 09:38
out-0278.jpeg укладений
13 березня 2020 09:36
out-0276.jpeg укладений
13 березня 2020 09:36
out-0279.jpeg укладений
13 березня 2020 09:36
out-0277.jpeg укладений
13 березня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.У зв’язку з приведенням договору у відповідність до кошторисних призначень на 2020 рік сторони дійшли згоди змінити умови договору № 56 від 13.03.2020 року, а саме зменшити суму договору на 26 784,00 грн. (двадцять шість тисяч сімсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.). 2. Пункт 1.4 Розділу І "Предмет договору" викласти в наступній редакції: "1.4. Загальна сума договору складає: 6696,00 (шість тисяч шістсот дев’яносто шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 1116,00 грн." 3. Пункт 3.1. Розділу ІІІ "Ціни та порядок розрахунків" викласти в наступній редакції: "3.1. Ціна Договору становить: 6696,00 (шість тисяч шістсот дев1яносто шість грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 1116,00 грн." 4. В зв’язку з зменшенням суми договору викласти Додаток 1 до Договору № 56 від 13.03.2020 року в наступній редакції (додаток 1). 5. Дана додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання, діє до 31.12.2020 і є невід’ємною частиною Договору № 56 від 13.03.2020 року. 6. Додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках українською мовою, по одному для кожної Сторони, кожен з яких має однакову юридичну силу. 7. Всі інші умови Договору, що не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними і Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML