Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери в комплекті
Очікувана вартість
2 200 000,00 UAH
UA-2020-02-20-002857-b 483fc2dbf5234bfbab154fdc400e6f12
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галкіна Олена Володимирівна

+380487031395 gudsps.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 40342996
Місцезнаходження: 65042, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. 7-Пересипська, буд.6
Контактна особа: Галкіна Олена Володимирівна
+380487031395
gudsps.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 15:02
Очікувана вартість: 2 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 шт
Персональні комп'ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65042, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. 7-ма Пересипська, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Персональні комп'ютери в комплекті Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 15:58
проект договору_компи.docx
20 лютого 2020 15:58
ТД компи_20022020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 25 лютого 2020 10:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?

Відповідь:
Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент».
Нагадуємо, що під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.

- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Відповідь:
Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області як Замовник не має право зобов’язати Учасників торгів вказувати/не вказувати/ торгову марку та модель запропонованого Товару відповідно п. 3 ст. 5 вищезгаданого Закону України – «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників».
Технічні вимоги Тендерної документації передбачають норми п.п.3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».

- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?

Відповідь:
Згідно п. 5 розділу I Тендерної документації - «Вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах» (Недискримінація Учасників), також наголошуємо що згідно п. 1 розділу V Тендерної документації – «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону», у Додатку № 8 Тендерної пропозиції зазначено – «*** Якщо Учасник не є платником ПДВ ціна тендерної пропозиції вказується без урахування ПДВ».

- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?

Відповідь:
Згідно із Законом «Про публічні закупівлі» очікувана вартість – розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Також нагадаємо, що в Додатку №8 Тендерної документації зазначено – «Ціна тендерної пропозиції* Учасника означає ціну, за яку Учасник пропонує здійснити поставку товару, передбаченого в технічній специфікації (Додаток №1 тендерної документації) з урахуванням вартості усіх витрат на поставку Товару - Персональні комп’ютери в комплекті (ДК 021:2015 - 30210000-4- «Машини для обробки даних (апаратна частина)», в т.ч. на транспортування, пакування, страхування, навантаження, розвантаження, витратні матеріали, сплату податків, та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. До розрахунку ціни входять усі витрати пов’язані з поставкою товару, у тому числі й ті витрати, які несуть треті особи в зв’язку зі здійсненням поставки товару. Не враховані Учасником окремі витрати не сплачується Замовником окремо та вважаються врахованими у ціні його тендерної пропозиції.
* розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України».
Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 10:54
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:01
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області повідомляє, що відповідно до розділу V Тендерної документації - «Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ЦІНА (з ПДВ). Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною. Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.»
Також згідно з Додатком № 1 Тендерної документації – «***Якщо Учасником буде надано Товар з іншими характеристиками, то Учасник повинен в складі Тендерної пропозиції надати таблицю порівняльних характеристик в тій же послідовності з вказанням конкретної марки та моделі Товару.»

Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент».
Нагадуємо, що під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Документація
Дата подання: 24 лютого 2020 10:54
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:01
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Ваше запитання повідомляє, що оскільки існує кілька видів ліцензії на масові продукти Microsoft (наприклад OEM, FPP, ESD, Open License, Open Value та інші) Тендерний комітет вважає недоцільним вносити зміни до Тендерної документації щодо зобов’язання Учасників торгів надавати в складі своєї Тендерної пропозиції, а надалі і в партіях поставки Товару лише програмне забезпечення Windows 10 Pro OEM, оскільки це може призвести до суттєвого звуження кола потенційних Учасників торгів та становити ознаки дискримінаційних вимог Тендерної документації, що порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Також наголошуємо, що згідно проекту Договору - «Постачальник Товару повинен передати Замовнику товар, в складових якого повинна бути встановлена ліцензійна Операційна система Microsoft Windows 10 Pro (ліцензована)», а також під час отримання Товару наші фахівці перевіряють всі складові частини комп'ютера на відповідність технічним вимогам, які зазначені в тендерній документації, в тому числі, і програмного забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft. Крім того, Замовник у разі необхідності має можливість звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням відповідної інформації по кожному випадку окремо.
Таким чином, діюча редакція Додатку №1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Тендерної документації повністю виключає можливість порушень з боку Учасників торгів авторського права та унеможливлює закупівлю нелегальної продукції.
Тому Тендерний комітет Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області приймає рішення недоцільність внесення запропонованих Вами змін /доповнень/ до Тендерної документації.
Також нагадуємо, що за невиконання договірних зобов’язань Учасник- переможець несе відповідальність згідно чинного законодавства України.
Технічні характеристики
Дата подання: 24 лютого 2020 17:26
Дата відповіді: 26 лютого 2020 16:02
Шановник замовник! У тендерній документації Вами вказані технічні характиристики ,щодо закупівлі -Персональні комп'ютери в комплекті,а саме до корпусу -роз'єми 3.1. на передній панелі. Дані роз'єми присутні на задній панелі корпусу.Вам дійсно потрібно ще 2 роз'єми даного типу на передній панелі?
Відповідь: Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Ваше запитання повідомляє, що для забезпечення ефективної реалізації покладених завдань та функцій співробітники використовують зокрема засоби кваліфікованого електронного підпису (апаратно-програмний або апаратний пристрій), переносні флеш-накопичувачі. Тому наявність саме такої кількості роз’ємів (на передній та задній панелях системного блоку) – є вкрай необхідною умовою для забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання завдань покладених на Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-002857-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 24 лютого 2020 17:21
Технічні вимоги закупівлі
Шановний Замовник!
Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити
інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну
специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація
повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні
характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти
неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні
позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими
міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити
посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його
походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація
повинна містити вираз "або еквівалент".
1) Специфікація Замовника дійсно містить вираз "або еквівалент", проте , технічним вимогам повністю відповідає лише обладнання виробництва компанії
BenQ, а саме ,BenQ BL2483. Технічні умови, що зазначені в Тендерній документації замовника є «скопійованими» з офіційного сайту
виробника (https://www.benq.eu/uk-ua/monitor/business/bl2483/specifications.html) , Кольорова здатність, Споживана робоча потужність,Підтримка технологій
Звертаємося з проханням переглянути вимоги ,щодо монітору та виключити такі критерії - Кольорова здатність, Споживана робоча потужність,Підтримка технологій
2) хочемо звернути Вашу увагу на вимоги,щодо блоку живлення.Просимо внести зміни щодо розмірів ,а саме,вказати не більше 140*150*86 ,адже це є стандартний розмір блоків живлення форм-фактору ATX, та вказати,лише наявність захисту напруги блоку живлення,без вказання точок відключення.
Закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Усунення вищезазначеної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.Враховуючи наведене вище, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо внести зміни до тендерної документації, шляхом викладення більш спрощених технічних вимог монітору та блоку живлення або надати обґрунтоване пояснення з посиланням на чинне законодавство чому дана вимога є правомірною
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 лютого 2020 17:33
Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Вашу вимогу/скаргу/ щодо технічних вимог повідомляє наступне:
Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент».
У Вашій вимогі/скарзі/ зазначено, що технічні характеристики монітору відповідають лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме - модель BenQ BL2483. Звертаємо Вашу увагу, що кожен Учасник торгів може запропонувати в своїй тендерній пропозиції еквівалент або аналог який буде з такими самими характеристиками або покрашеними ніж вказані в Додатку №1 Тендерної документації. Повідомляємо, що технічні характеристики мають також аналоги (еквіваленти) такі як – BenQ BL2783, ASUS MG248QR, Optix MAG 241CV-MSI24, ACER VG270FHD UH, тощо.
Щодо блоку живлення та їх розмірів, наявності захисту напруги блоку живлення Тендерний комітет додатково розгляне дане питання та у разі необхідності будуть внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-02-20-002857-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 26 лютого 2020 10:49
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Шановний замовнику, уважно вивчивши тендерну документацію, звертаємо Вашу увагу на те що в технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме Монітор більшість вимог відповідає лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме Кольорова здатність, Споживана робоча потужність, Підтримка технологій, Динамічний коефіцієнт контрастності, Інтерфейси підключення. Згідно п. 3.ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Специфікація має вираз «або еквівалент» але оскільки вимоги відповідають тільки одному виробнику, такі вимоги порушують положення публічних закупівель та потрапляють під ознаки дискримінації.
Вимагаємо усунути дану вимогу як таку, що порушує основні принципи закупівлі згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 лютого 2020 09:32
Головне Управління Держпродспоживслужби в Одеській області уважно розглянувши Вашу вимогу/скаргу/ щодо технічних вимог повідомляє наступне:
Додаток № 1 Тендерної документації Головного Управління Держпродспоживслужби в Одеській області містить лише Технічний опис Товару. Технічні, якісні та кількісні вимоги до Товару не містять жодного посилання на конкретну торгівельну марку або конкретну назву та згідно із вимог Закону в Тендерній документації зазначено – «Будь-яке посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації конкурсних торгів застосовується із виразом «або еквівалент».
У Вашій вимогі/скарзі/ зазначено, що технічні характеристики монітору відповідають лише обладнанню виробництва компанії BenQ, а саме - модель BenQ BL2483. Звертаємо Вашу увагу, що кожен Учасник торгів може запропонувати в своїй тендерній пропозиції еквівалент або аналог який буде з такими самими характеристиками або покрашеними ніж вказані в Додатку №1 Тендерної документації. Повідомляємо, що технічні характеристики мають також аналоги (еквіваленти) такі як – BenQ BL2783, ASUS MG248QR, Optix MAG 241CV-MSI24, ACER VG270FHD UH, тощо.
Тому основні принципи згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням не порушено.
Номер вимоги: UA-2020-02-20-002857-b.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Торгова фірма ТіД", Код ЄДРПОУ:32150929
Дата подання: 28 лютого 2020 17:24
технічні вимоги
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу, що сертифікація ISO 14001: 2015 і ISO 9001: 2015 року, не є обов'язковою на території України. Просимо Вас вилучити з технічного завдання пункти:
1. Завірену Учасником копію сертифікату МІЖНАРОДНОГО бланках, про наявність у підприємства виробника системних блоків системи контролю якості ISO 9001: 2015 року, видання органом з сертифікації систем менеджменту, Який Офіційно акредитований Національнім агентством з акредитації України, на відповідність вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021- 1 до: 2015 (ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015), Стосовно продаж електронного, комп'ютерного та періферійного обладнання, деталей до него; виробництва комп'ютерів персональних, дійсного на момент Подання пропозіцій;
2. Завірену Учасником копію сертифікату МІЖНАРОДНОГО бланках про наявність у підприємства виробника системних блоків системи екологічного менеджменту ISO 14001: 2015 року, видання органом з сертифікації систем менеджменту, Який Офіційно акредитований Національнім агентством з акредитації України, на відповідність вимог ДСТУ EN ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015 (ISO / IEC 17021-1 діє до: 2015), Стосовно продаж електронного, комп'ютерного та періферійного обладнання, деталей до него; виробництва комп'ютерів персональних, дійсного на момент Подання пропозіцій;
3. Копію атестату, про акредітацію органу Який сертіфікував наявність у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту, относительно відповідності вимог ІБО / ІЕС 17021-1: 2015 року, зареєстрованого за індівідуальнім номером в Національному агентстві з акредитації України, Завірені повноважною особою учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). Актуальність атестат винна підтверджуватісь чіннім на момент Розкриття Пропозиції переліком акредитований ОРГАНІВ на Офіційному веб-ресурсі НААУ (https://naau.org.ua).
Оскільки дані пункти є дискримінаційними.
Згідно з ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, ч.4 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, таких як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• недискримінація учасників.
Також звертаємо Вашу увагу, що на території України недоступні корпусу з 2-ма роз'ємами USB 3.1 Type-C на передній панелі. Просимо Вас видалити цей пункт з технічного завдання або обгрунтувати для чого Вам потрібні такі роз'єми на передній панелі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 березня 2020 15:09
Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області розглянувши Вашу вимогу (скаргу) щодо вилучення з технічної документації певних документів (сертифікатів якості, екологічного менеджменту) повідомляє наступне:
Наявність сертифікату ISO 9001 у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість товару, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001: 2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості.
В свою чергу, належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ДСТУ ISO 9001: 2015, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації.

Стандарт ISO 14001: 2015 пов'язаних з управлінням навколишнім середовищем, який допомагає організаціям мінімізувати негативний вплив на навколишнє середовище; відповідає чинному законодавству, правилам та іншим екологічно орієнтованим вимогам; і постійно вдосконалюватися у вищезазначеному. Наявність вказаного сертифікату у учасників та їх відповідність вимогам Стандарту ISO 14001: 2015 гарантує, що у виробника системних блоків впроваджена система заходів із захисту довкілля, що передбачено ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Обов’язковою умовою для отримання зазначених сертифікатів суб’єктом господарювання є успішне проходження аудиту, який дає можливість підтвердити усю необхідну для виробництва матеріально-технічну базу. Орган, який сертифікував у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту повинен бути Офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України. Для підтвердження отримання акредитації, орган акредитації має бути наявним в переліку акредитованих органів на офіційному веб-ресурсі НААУ (https://naau.org.ua).

USB 3.1. є поширеним та швидкіснім стандартом передачі даних зі швидкістю передачі даних до 10 Гбіт/с. Для забезпечення ефективної реалізації покладених завдань та функцій співробітники використовують зокрема засоби кваліфікованого електронного підпису (апаратно-програмний або апаратний пристрій), переносні флеш-накопичувачі. Тому наявність саме такої кількості роз’ємів (на передній та задній панелях системного блоку) – є вкрай необхідною умовою для забезпечення своєчасного та в повному обсязі виконання завдань Технічні вимоги щодо наявності 2-х роз'ємів USB 3.1 Type-C на передній панелі, необхідні для ефективного використання системних блоків, що призведе до збільшення працездатності користувачів.

Замовник звертає увагу, що оскільки отримати зазначений сертифікат якості ISO 9001: 2015 та 14001:2015 може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цього стандарту, тобто при дотриманні зазначеного стандарту, суб’єкт господарювання у свої діяльності при виробництві дотримується певних правил, регламентів, дотримання яких виключає будь-який ризик, Замовник не може вважати зазначені вище вимоги дискримінаційними.

Таким чином, підстави для внесення у тендерну документацію змін, не є обґрунтованими та такими, що не суперечать вимогам статей 5, 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Головне управління Держпродспоживслужби в Одеській області наголошує, що дані документи насамперед підтверджують якість запропонованого Учасниками Товару, який закуповується за бюджетні кошти.
Виробники або постачальники продукції яка не входить в законодавчо-регульовану сферу, i які бажають продемонструвати безпечні та якісні властивості своєї продукції оформляють підтверджуючий документ, яким може бути сертифікат відповідності системи управління якістю, декларація відповідності, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, протоколи випробувань, свідоцтво про визнання та ін.
Вищезазначені документи отримуються згідно висновків лабораторних випробувань. Дані лабораторні випробування продукції можуть проводитись або безпосередньо виробником Товару або сторонньою організацією, яка має відповідну акредитацію, тому у складі Тендерної пропозиції Учасником має бути завантажено копію атестату, про акредитацію органу який сертифікував наявність у підприємства виробника системних блоків систем менеджменту.
Тому основні принципи згідно статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням не порушено.

Документи

26 лютого 2020 17:32
Повідомлення

Документи

28 лютого 2020 09:32
Ответ_вимога2.pdf

Документи

03 березня 2020 15:01
Вимога_скарга3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ" 2 160 000,00
UAH з ПДВ
2 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 2 189 000,00
UAH з ПДВ
2 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2020 10:47
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2020 10:47
Довідка МВС.pdf
10 березня 2020 11:43
Тендерна пропозиція.pdf
10 березня 2020 11:43
Протокол №1.pdf
10 березня 2020 11:43
Проект договору.pdf
10 березня 2020 11:43
Копія витягу з ЄДР.pdf
10 березня 2020 11:43
Довідка санкції.pdf
10 березня 2020 11:43
Довідка про код доступу.pdf
10 березня 2020 11:43
Гарантійний лист.pdf
10 березня 2020 11:43
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 14:49
Відомості про Учасника.pdf
06 березня 2020 14:49
Статут ТОВ В.М..pdf
06 березня 2020 14:49
Копія Витяг з ЄДР.pdf
06 березня 2020 14:49
Опис товару.pdf
06 березня 2020 14:49
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:49
Лист про несертифікацію.pdf
06 березня 2020 14:49
Лист-гарантія по ст.17.pdf
06 березня 2020 14:49
Копія опису документів.pdf
06 березня 2020 14:49
Копія витягу з ПДВ.pdf
06 березня 2020 14:49
ISO BENQ 14001 монітор.pdf
06 березня 2020 14:49
Довідка по ст.44.pdf
06 березня 2020 14:48
ISO BENQ 9001 монітор.pdf
06 березня 2020 14:48
Авторизація на монітор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
Переможець 2 160 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ ДРУКУ"
#41820007
2 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 09:36
договор 42.pdf укладений
27 березня 2020 09:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 360 000,00 UAH)