Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система контролю доступу
Очікувана вартість
710 000,00 UAH
UA-2020-02-20-002061-a fff42741059c4ee6ad223525ac5e1d46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 17:31
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 17:31
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:13
Очікувана вартість: 710 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Система контролю доступу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Дегтярівська,11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35120000-1 — Системи та пристрої нагляду та охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі підписаних сторонами видаткових накладних та актів приймання-передачі товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:49
Зі змінами ТД система контролю доступу.doc
24 лютого 2020 17:49
Зміни2 до ТД 24.02.2020.docx
24 лютого 2020 15:36
Зі змінами ТД система контролю доступу.doc
24 лютого 2020 15:36
Зміни до ТД 24.02.2020.docx
20 лютого 2020 17:27
ТД система контролю доступу.doc
24 лютого 2020 17:51
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 15:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 17:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 17:49
Зі змінами ТД система контролю доступу.doc
24 лютого 2020 17:49
Зміни2 до ТД 24.02.2020.docx
24 лютого 2020 15:36
Зі змінами ТД система контролю доступу.doc
24 лютого 2020 15:36
Зміни до ТД 24.02.2020.docx
20 лютого 2020 17:27
ТД система контролю доступу.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:20
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:37
Просимо вказати які відмінності допускаються в частині ширина/висота/глибина турнікету, який планується купляти?
Відповідь: Зазначені в технічних витогах до передмету закупівлі габарити визначено неохідною пропускною спроможністю та місцем установки. Ми обмеженні внутрішніми розмірами прохідного пройому. Розміри Прохідного пройому становлять.висота 2358мм.; ширина 2888 мм;
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:21
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:56
Просимо уточнити які саме ідентифікатори будуть використовуватися в системі контролю доступу?
Відповідь: Пластикова картка формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій розміром 54х85,6 мм.
Iмплантовано 2 безконтактних електронних носія:
1. Mifare 1K або сумісний, який відповідає
ISO/IEC 14443 щодо запису і зчитування даних;
2 EM-Marine або сумісний з робочою частотою 125 кГц.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:23
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:51
Просимо пояснити в чому відмінність (або яке функціональне призначення) зчитувача ідентифікаторів та зчитувача турнікету?
Відповідь: Зчитувач ідентифікаторів призначений для зчитування/запису даних унікальних номерів безконтактних електронних носіїв ідентифікаторів в систему контролю доступу.
Зчитувач турникету призначений для зчитування електронних носіїв ідентифікаторів при проході через турнікет співробітників.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:26
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:43
В технічних вимогах відсутній компьютер. Чи означає це, що компьютер надається замовником? Які його характеристики?
Відповідь: в Тендерну документацію (Додаток 4 технічні вимоги) внесено зміни протокол тендерного засідання від 24.02.2020 №15 Доповнено: сервер контролю доступом.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:28
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:57
В технічних вимогах вказано "перетворювач інтерфейсу". Питання - якого інтерфейсу та у що він повинен перетворювати?
Відповідь: Перетворювач інтерфейсу призначено для організації обміну даними в системі контролю доступу між компонентами верхнього рівня (контролерів та інші складові) і серверним обладнанням системи
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 22 лютого 2020 19:29
Дата відповіді: 24 лютого 2020 14:39
Просимо вказати вимоги до програмного забезпечення контролю доступу та обліку робочого часу.
Відповідь: Програмне забезпечення контролю доступу та обліку робочого часу- СКД STOP- Net 4.0
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 14:40
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:58
В Додатку 4 "Технічні вимоги" наведено перелік продукції, що закупається. Чи вірне твердження, що кожної позиціі закупляється по 1 шт?
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 15:52
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:12
У відповіді щодо параметрів програмного забезпечення Замовником надано відповідь "Програмне забезпечення контролю доступу та обліку робочого часу- СКД STOP- Net 4.0". Вважаємо це дискримінацією по відношенню до інших учасників тендеру, оскільки Замовник прямо вказує на конкретного розробника програмного забезпечення, тим самим порушуючи норми Закону про Державні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 4 до ТД назви конкретного програмного забезпечення не зазначено.
На попереднє питання щодо вимог до ПЗ надано відповідь із посиланням на параметри діючого програмного забезпечення.
В той же час, система контролю доступу повинна
відповідати або вимогам наведеного програмного забезпечення або його еквіваленту.
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 15:58
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:47
У відповіді щодо розмірів турнікету Замовником надано обмеження розмірів прохідного пройому для встановлення турнікету. Вимагаємо відобразити цю вимогу в Тендерній документації в наступній редакції: "Розміри турнікету не повинні перевищувати по висоті - 2358мм.; по ширині - 2888 мм; глибина - 1207 +/- 100мм"
Відповідь: Зміни до тендерної документації (протокол тендерного засідання від 24.02.2020 №16
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 17:07
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:54
Просимо надати інформацію щодо кількості користувачів системи контролю доступу
Відповідь: не більше 1000
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Дата подання: 24 лютого 2020 17:13
Дата відповіді: 24 лютого 2020 18:02
Згідно Додатку 4 Технічних вимог вказано 2 контролери СКД. Чи приймає Замовник до розгляду пропозиції, в яких контролери можуть працювати з більшою кількістю зчитувачів? Наприклад 4 (відповідно треба використовувати не два контролери, а один)
Відповідь: Замовник прийматиме до розгляду пропозиції,в яких контролери можуть працювати з більшою кількістю зчитувачів? Наприклад 4 (відповідно треба використовувати не два контролери, а один)
Запит за роз'ясненням щодо тендерної документації
Дата подання: 25 лютого 2020 12:54
Дата відповіді: 25 лютого 2020 17:56
ПИТАННЯ № 1: Згідно технічних вимог комплект обладнання турнікету повинен включати п. 3 «Сервер для контролю доступу» - звертаємося з проханням зазначити мінімальні вимоги до серверу та чи повинен він містити операційну систему Windows (можливо у Замовника наявні власні ліцензії на операційну систему Windows)? ПИТАННЯ № 2: Згідно технічних вимог комплект обладнання турнікету повинен включати п. 4 «Діагональ монітора не менше 24” в кількості 2 од.» - чи обидва монітори повинні бути підключені до серверу, чи можливо сервер може підтримувати підключення тільки одного монітору. ПИТАННЯ № 3: Згідно технічних вимог комплект обладнання турнікету повинен включати п. 8 «Зчитувач турнікету» та п. 9 «Зчитувач ідентифікаторів» – який формат карт повинні підтримувати зазначені зчитувачі (Mifare 1K або EM-Marine, чи одночасно обидва формата Mifare 1K та EM-Marine)? ПИТАННЯ № 4: Згідно оголошення строк поставки передбачено до 31 грудня 2020 року, а проектом договору в п. 4.1. передбачено поставку протягом 10 банківських днів з моменту підписання договору. Звертаємося з проханням деталізувати крайній строк поставки, монтажу та пусконалагодження всіх складових.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Розрахунок параметрів та склад компонентів серверу, що входить до складу системи, здійснюється учасником виходячи з граничної чисельності зареєстрованих співробітників, а саме не більше 1000 осіб та кількості контрольованих точок не більше 10.
2. Обидва монітори повинні бути підключені до серверу.
3.Пластикова картка формату ID-1, що містить безконтактний електронний носій розміром 54х85,6 мм, яка повинна
підтримувати одночасно обидва формата Mifare 1K та EM-Marine.
4.У зв'язку з тим що необхідно терміново забезпечити системою контролю доступом потрібно в найкоротший термін провести всі заходи. В оголошенні зазначена кінцева дата дії договору.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-20-002061-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ, Код ЄДРПОУ:40681594
Дата подання: 28 березня 2020 19:33
Вимога щодо скасування визначення переможця тендеру
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, а саме: Державною митною службою України було проведено процедуру закупівлі ID UA-2020-02-20-002061-а щодо предмету закупівлі: Система контролю доступом за кодом ДК 021:2015 – 35120000-1 «Системи та пристрої нагляду та охорони».
Відповідно до реєстру розкриття пропозицій у закупівлі взяли участь 5 учасників:
1. ТОВ «СПЕЦАВТОМАТИКА»
2. ТОВ «Захисні матеріали»
3. ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ
4. ТОВ Проектно-Технічний Центр
5. ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР»

За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник своїм рішенням від 19.03.2020 року визнав переможцем та розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР».

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
- документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, як того вимагалось в тендерній документації Замовника (Розділ ІІІ, п. 1 до тендерної документації), де зазначено, що повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції;
- частина документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, згідно з додатком 2 до тендерної документації, а саме: учасник не надав копії аналогічних договорів, інформацію про які він вказав в Інформаційній довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (за формою згідно з додатком 2.3 до тендерної документації), як того вимагалось в тендерній документації Замовника (Додаток 2, п. 3.2 до тендерної документації);
- письмова згода учасника з проектом договору, визначеним у додатку 5 до тендерної документації (лист у довільній формі) як того вимагалось в тендерній документації Замовника (Розділ ІІІ, п. 1 до тендерної документації).
Крім цього, в складі тендерної пропозиції, що подана ТОВ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР», містяться документи згідно Додатків 1, 2 (2.1, 2.2, 2.3, 2.4), 3 і 4 до тендерної документації, в яких відсутня дата та реєстраційний номер, що є порушенням вимог пункту 4.4 Національного стандарту України уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації «Вимоги до оформлювання документів» (ДСТУ4163-2003) затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 07.04.2003 № 55.

Разом з цим, учасник в статусі переможця, в порушення строків, довантажив документи в електронну систему після закінчення встановлених в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та в тендерній документації Замовника (Додаток 3 до тендерної документації) строків їх подання, що перевищує п'ять днів, а саме:
Документ(-и), який підтверджує, що службова (посадова) особа учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (файл: «Довідка про відсутність судимості_директор та уповноважена особа Возний Є.А..pdf», версія документу від: 26.03.2020 13:09).

Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію такого Учасника, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.

Дії Замовника щодо акцептування учасника при наявності такої кількості очевидних порушень прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.

Виходячи з вищевикладеного,

ВИМАГАЄМО:

1. Скасувати рішення Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОМПАНІЯ СТРОЙМІР» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.

2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 11:02
Відхилено (Протокол тендерного засідання від 30.03.2020 № 36

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА" 480 000,00
UAH з ПДВ
441 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ СТРОЙМІР" 600 000,00
UAH з ПДВ
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Захісні матеріали" 598 950,00
UAH з ПДВ
539 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ 634 900,00
UAH з ПДВ
565 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проектно-Технічний Центр 660 000,00
UAH з ПДВ
575 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 15:48
Електронний підпис
03 березня 2020 15:46
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
03 березня 2020 15:46
Комерційна пропозиція.pdf
03 березня 2020 15:46
Stop Net - Сертифікат.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 17:30
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 17:30
Статут_1.04.2009.pdf
06 березня 2020 17:30
Авторизированое письмо.jpg

Публічні документи

06 березня 2020 16:49
статут опис.pdf
06 березня 2020 16:49
Довідка ст 17 ЗУ.pdf
06 березня 2020 16:49
Довідка.pdf
06 березня 2020 16:49
Видаткові накладні.pdf
06 березня 2020 16:49
Довідка фіз особа.pdf
06 березня 2020 16:49
Договір 2.pdf
06 березня 2020 16:49
Договір 1.pdf
06 березня 2020 16:49
Рішення ЗЗУ.pdf
06 березня 2020 16:49
Протокол наказ.pdf
06 березня 2020 16:49
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА"

ТОВ "КОМПАНІЯ СТРОЙМІР"

ТОВ "Захісні матеріали"

ТОВ КОМПАНІЯ БАСТІОН-КИЇВ

ТОВ Проектно-Технічний Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА"
#25612046
Рішення скасоване 441 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 13:58
ТОВ "СПЕЦАВТОМАТИКА"
#25612046
Відхилено 441 900,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:02
ТОВ "КОМПАНІЯ СТРОЙМІР"
#35122632
Переможець 449 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 14:05

Документи

19 березня 2020 14:02
Електронний підпис
19 березня 2020 13:59
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 14:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ СТРОЙМІР"
#35122632
449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:28
Акт укладений
04 січня 2021 12:27
Електронний підпис укладений
14 квітня 2020 15:28
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
14 квітня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 11:27
Договір укладений
31 березня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов'язань щодо поставки товару у зв'язку з продовженням карантину відповідно до рішення Уряду від 25.03.2020.року. Та постаова КМУ від 11.03.2020 № 211"Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби Covid-19
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 449 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 833,33 UAH)