Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картонна продукція
Очікувана вартість
83 934,00 UAH
UA-2020-02-20-002020-a 0923dca5a27e49a5a2136ab8342357a3
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мамай Катерина Іванівна

380444059261 kateryna.mamai@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління праці та соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498541
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гната Юри, 14-Б
Контактна особа: Мамай Катерина Іванівна
380444059261
kateryna.mamai@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 26 лютого 2020 14:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 14:20
Початок аукціону: 02 березня 2020 11:31
Очікувана вартість: 83 934,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 419,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17867 штуки
Картонна продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Гната Юри, буд. 14-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:36
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:08
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник в документації на закупівлю вказав торгові марки та моделі товарів та буде розглядати пропозицію відповідно до вимог, заявлених в технічному завданні. Пропозиції будуть розглядатись тільки оригінального виробництва. Пропозиції Учасників не платників ПДВ будуть розглядатись як остаточна та оцінюватись відповідно до кваліфікаційних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 68 085,00
UAH з ПДВ
68 085,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА 83 768,40
UAH з ПДВ
83 768,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 лютого 2020 10:21
ПФУ у Львів. 3.pdf
28 лютого 2020 10:21
ПФУ у Львів. 2.pdf
28 лютого 2020 10:21
Юстиція_Житомир_2018.PDF
28 лютого 2020 10:21
ПФУ у Львів. 1.pdf
28 лютого 2020 10:21
MM karton Servis.pdf
28 лютого 2020 10:21
Висновки СЕС(2).PDF
28 лютого 2020 10:21
Бумвинил.jpg
28 лютого 2020 10:21
Lumiset_Швеция.pdf
28 лютого 2020 10:21
Висновок UPM News C.pdf
28 лютого 2020 10:21
ДСЕЕ_фарба.PDF
28 лютого 2020 10:21
Mondi_offset_Slovakia.pdf
28 лютого 2020 10:21
Витяг лютий 2020 зав..PDF
28 лютого 2020 10:21
Гарантійний_лист.PDF
28 лютого 2020 10:21
Несудимість_довідка.pdf
28 лютого 2020 10:21
Статут ПДФ.pdf
28 лютого 2020 10:21
Технічне_завдання.PDF
28 лютого 2020 10:21
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 68 085,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 15:56
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА
#1745204047
Переможець 83 768,40
UAH з ПДВ
04 березня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОГАЧОВА ЖАННА ЛЕОНІДІВНА
#1745204047
83 768,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 10 Картонна продукція.pdf укладений
10 березня 2020 13:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 83 768,40
UAH