Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-02-20-001978-a 7dcae9dcbb71415d893715d8adb04cd6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бурмістрова Світлана Володимирівна

380445152909 5152909@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 26387769
Вебсайт: http://center-garmonia.com.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б
Контактна особа: Бурмістрова Світлана Володимирівна
380445152909
5152909@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 09:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 14:33
Очікувана вартість: 49 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Персональний комп'ютер у складі; Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 березня 2020  —  27 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовнику, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:00
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!

У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.

Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».

«Очікувана вартість», «Бюджет закупівлі» - це розрахункова (планова) вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ, інших податків і зборів визначених законодавством України, а також інших витрат, пов’язаних з поставкою Товару.

У додатку 2 «Форма «Цінової пропозиції» Зазначено, що:
у загальній вартості пропозиції вказується з ПДВ чи без ПДВ
В Примітці цього ж додатку вказано:
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 48 438,06
UAH з ПДВ
47 998,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 49 374,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 12:50
Електронний підпис
02 березня 2020 12:47
Цінова пропозиція.pdf
02 березня 2020 12:47
Технічна специфікація.pdf
02 березня 2020 12:47
Статут.pdf
02 березня 2020 12:47
Статут 2019.pdf
02 березня 2020 12:47
Протокол.pdf
02 березня 2020 12:47
Опис.pdf
02 березня 2020 12:47
Наказ.pdf
02 березня 2020 12:47
копія Витягу з ЕДРО.pdf
02 березня 2020 12:47
ЕДРПОУ.pdf
02 березня 2020 12:47
Відомості про учасника.pdf
02 березня 2020 12:47
Витяг ПДВ.pdf
02 березня 2020 12:47
Витяг з ЕДРО.pdf
02 березня 2020 12:47
Видаткова накладна ДТИ.pdf
02 березня 2020 12:47
Авторизаційний лист НР.pdf
02 березня 2020 12:47
V.001.29540-18 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
V.001.28674-18 (TPC-Q055-DM) 13_07_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
UA.001.00179-18-12 (HSN-Q16C) 08_11_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
UA.001.00130-18-4 (TPC-Q055-DM) 13_07_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
HPE certificate 2020.pdf
02 березня 2020 12:47
HP TR RED (TPC-Q055-DM) 22_05_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
HP TR RED (HSN-Q16C) 04_12_2018.pdf
02 березня 2020 12:47
4 ОПП25.pdf
02 березня 2020 12:47
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 08:40
Довідка_рахунок _2_.pdf
06 березня 2020 08:40
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
06 березня 2020 08:40
Витяг розширений.pdf
06 березня 2020 08:40
Книга протоколів.pdf
06 березня 2020 08:40
Паспорт.pdf
06 березня 2020 08:40
Статут.pdf
06 березня 2020 08:40
Згода з договором.pdf
06 березня 2020 08:40
Виписка.pdf
06 березня 2020 08:40
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 березня 2020 08:40
Договір з НП.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка_рахунок.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка без печатки.pdf
06 березня 2020 08:40
Витяг платника ПДВ.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка захист довкілля.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка ст.17.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка ст.17_повна.pdf
06 березня 2020 08:40
Довідка підпис.pdf
06 березня 2020 08:40
Лист-гарантія.pdf
06 березня 2020 08:40
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
06 березня 2020 08:40
ІНН.pdf
06 березня 2020 08:40
Гарантійний лист 1.pdf
06 березня 2020 08:40
Про ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
Переможець 47 998,38
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:49

Документи

12 березня 2020 17:42
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"
#36392290
47 998,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 березня 2020 17:42
Рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
09 квітня 2020 17:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 47 998,38
UAH (в тому числі ПДВ 7 999,73 UAH)