Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-02-20-001978-a ● 7dcae9dcbb71415d893715d8adb04cd6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Позашкільний навчальний заклад «Центр естетичного виховання «Гармонія» Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26387769 |
Вебсайт: | http://center-garmonia.com.ua |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, Миколи Закревського, 19-б |
Контактна особа: |
Бурмістрова Світлана Володимирівна 380445152909 5152909@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Персональний комп'ютер у складі; Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02217, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Миколи Закревського 19-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 березня 2020
—
27 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів після фактичної поставки всього Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки фінансування Замовнику, розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 17:03 |
Проект Договору.docx |
20 лютого 2020 17:02 |
Детальний опис Машини для обробки даних.pdf |
20 лютого 2020 17:00 |
Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:19
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:00
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».
«Очікувана вартість», «Бюджет закупівлі» - це розрахункова (планова) вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ, інших податків і зборів визначених законодавством України, а також інших витрат, пов’язаних з поставкою Товару.
У додатку 2 «Форма «Цінової пропозиції» Зазначено, що:
у загальній вартості пропозиції вказується з ПДВ чи без ПДВ
В Примітці цього ж додатку вказано:
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
У додатку №1 (Детальний опис предмета закупівлі та технічні вимоги) зазначено:
- Усі посилання на конкретну марку товару, виробника, фірму, конструкцію, тип, джерело походження тощо слід читати в розумінні " або еквівалент";
- Учасники повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях;
- Закупка розглядається за найменшою ціновою пропозицією незалежно від статусу платника ПДВ.
У додатку 4 (проект Договору) зазначено:
Ціна за одиницю Товару включає в себе: податок на додану вартість (ПДВ), якщо Постачальник є платником ПДВ, вартість пакування, маркування, транспортні витрати, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також інші податки та витрати, що мають бути здійснені у зв’язку з виконанням цього Договору.
Оприлюднені документи не містять обмежень щодо участі фізичних осіб – підприємців (ФОП).
Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено в додатку «Оголошення».
«Очікувана вартість», «Бюджет закупівлі» - це розрахункова (планова) вартість предмету закупівлі з урахуванням ПДВ, інших податків і зборів визначених законодавством України, а також інших витрат, пов’язаних з поставкою Товару.
У додатку 2 «Форма «Цінової пропозиції» Зазначено, що:
у загальній вартості пропозиції вказується з ПДВ чи без ПДВ
В Примітці цього ж додатку вказано:
ПДВ нараховується у випадках, передбачених законодавством України.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" #36392290 |
Переможець |
47 998,38
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
09 квітня 2020 17:30
|