Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (Відро з кришкою пластик 10 л, Кошик для сміття, Щітка для прибирання, Швабра для прибирання дерев'яна, Йорж для унітазу, Тарілка для 1х блюд, Тарілка для 2х блюд, Кружка).
Очікувана вартість
134 000,00 UAH
UA-2020-02-20-000874-b 1a856d7e57b74f28b2e1bbda09dab05f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Мевша

+380969254939 internatb_11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІ ступенів №11 Донецької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 23031285
Місцезнаходження: 87518, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Бахчиванджи,29
Контактна особа: Олена Мевша
+380969254939
internatb_11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 11:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 лютого 2020 11:12
Початок аукціону: 02 березня 2020 12:30
Очікувана вартість: 134 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4020 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Відро з кришкою пластик 10 л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
100 штуки
Кошик для сміття

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
30 штуки
Щітка для прибирання

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
50 штуки
Швабра для прибирання дерев'яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
100 штуки
Йорж для унітазу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
500 штуки
Тарілка для 1х блюд біла

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
500 штуки
Тарілка для 2х блюд біла

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
500 штуки
Кружка біла


Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 20 днів з дати поставки Товару Продавцем. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 лютого 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 11:12
КУХОННЕ 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Правонаступні документи
Дата подання: 20 лютого 2020 18:43
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:31
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з проханням виключити дану вимогу з тендерної документації, у зв'язку з тим, що для орендодавця, даний документ є комерційною таємницею, оскільки наразі багато шахраїв, які використовують завантажені документи в систему прозорро в шахрайських цілях, а тому орендодавці відмовляються від надання свідоцтва права власності/витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно для завантаження їх в систему. В разі необхідності, на стадії кваліфікації ми можемо надати копію даного документу для ознайомлення. "Якщо нерухоме майно в якому зберігається та\або реалізовується товар, який буде постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно також надати документ, що підтверджує право власності орендодавця на вказане нерухоме майно. Документами, що підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно (правовстановлюючий документ) є: 1. Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане відповідно до закону одним із таких органів: державним реєстратором, нотаріусом, органом приватизації, органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, БТІ тощо; АБО 2. Витяг або Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Замовником встановлено перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника, який викладено в Додатку 1 до оголошення. Документами, що підтверджують право власності орендодавця на нерухоме майно (правовстановлюючий документ) є: 1. Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, видане відповідно до закону одним із таких органів: державним реєстратором, нотаріусом, органом приватизації, органом місцевого самоврядування або місцевою держадміністрацією, БТІ тощо; АБО 2. Витяг або Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Документація оголошення також містить інші документи, які є обов’язковими для надання їх в складі пропозиції учасника. У разі відсутності будь-яких документів у складі пропозиції учасника, які вимагалися Замовником, як обов’язкові для надання, дана пропозиція буде відхилена незалежно від ціни, яку запропонує учасник. Крім того неспроможність подати всю інформацію, що вимагається у документації оголошення, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Всі документи пропозиції повинні бути завантажені до системи до початку аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМАРТТОРГ" 126 780,00
UAH з ПДВ
126 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кравченко Олена Антонівна 133 800,00
UAH з ПДВ
133 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 14:33
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:46
Електронний підпис
28 лютого 2020 09:45
Проект договору.pdf
28 лютого 2020 09:45
Установчі документи.pdf
28 лютого 2020 09:45
Гарантійні листи.pdf
28 лютого 2020 09:45
Оренда складу.pdf
28 лютого 2020 09:45
Аналогічні договори.pdf
28 лютого 2020 09:45
Фото товару.pdf
28 лютого 2020 09:45
Цінова пропозиція.pdf
28 лютого 2020 09:45
Garantiya_4 020.zip

Публічні документи

27 лютого 2020 12:53
Електронний підпис
27 лютого 2020 12:42
Цінова пропозиція.pdf
27 лютого 2020 12:42
Техзавдання.pdf
27 лютого 2020 12:42
Проект договору.pdf
27 лютого 2020 12:42
Фотозображення товару.pdf
27 лютого 2020 12:42
Лист співпраці.pdf
27 лютого 2020 12:42
Документи якості.pdf
27 лютого 2020 12:42
Мат- тех база.pdf
27 лютого 2020 12:42
Гарантійні листи.pdf
27 лютого 2020 12:42
Аналогічні договори.pdf
27 лютого 2020 12:42
Документи ФОП.pdf
27 лютого 2020 12:42
Ліцензія завірена.zip
27 лютого 2020 12:42
Гарантия 17474.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМАРТТОРГ"

ФОП Кравченко Олена Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СМАРТТОРГ"
#43023728
Відхилено 126 780,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 09:35
ФОП Кравченко Олена Антонівна
#2517512486
Переможець 133 800,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 09:53

Документи

03 березня 2020 09:35
Електронний підпис
03 березня 2020 09:33
кух инвентарь.doc

Документи

03 березня 2020 09:53
Електронний підпис
03 березня 2020 09:53
кух инвентарь.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кравченко Олена Антонівна
#2517512486
133 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 09:53
Електронний підпис
03 березня 2020 09:53
кух инвентарь.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 09:28
кравченко 133 800,00.pdf укладений
11 березня 2020 09:27